die dusquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:19 schreef ScottTracy het volgende:
Amanda Jensen
quote:
Lefties Soul Connection?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:49 schreef belsen het volgende:
In welke band speelde Fokko Mellema voor hij Want Want oprichtte?
Nèh. Een band met een reputatie in de TMF Kwaakvijver. Mellema zong overigens niet in zijn andere band, daar hadden ze een zangeres.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Lefties Soul Connection?
ben verder weg de hele dag, dus als het goed is.. voel je vrij een nieuwe vraag te bedenken
dan zijn het de Jeremy's, haal die twee altijd door elkaar, van die typische 3fm bandjesquote:Op zondag 6 juni 2010 12:14 schreef belsen het volgende:
[..]
Nèh. Een band met een reputatie in de TMF Kwaakvijver. Mellema zong overigens niet in zijn andere band, daar hadden ze een zangeres.
Lefty's Soul Connection noem ik nu niet typisch een 3FM bandje, maar goed.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:15 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dan zijn het de Jeremy's, haal die twee altijd door elkaar, van die typische 3fm bandjes
slechts 3 uurquote:Op zondag 6 juni 2010 15:17 schreef methodmich het volgende:
Leuke vraag over Fokko, jammer genoeg net te laat om te antwoorden.
Dat vroeg ik me dus af he, als je Fok! silver gebruikt, mag je dan nog wel TVP's plaatsen? Of moet dat nu allemaal verkapt gaan gebeuren?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar is nu in baggerlayout een mooie knop /functie voor gekomen...
tja die heet niet voor niks bagger layoutquote:Op zondag 6 juni 2010 17:10 schreef MadMaster het volgende:
Daar is nu in baggerlayout een mooie knop /functie voor gekomen...
Ik gebruik de ouderwetse forum_lightquote:Op zondag 6 juni 2010 17:35 schreef ranja het volgende:
[..]
tja die heet niet voor niks bagger layoutIk gebruik de ouderwetse forum dark
In tijd, maar in reacties maar ééntje.quote:
Nou, vooruit. Wie:quote:Op zondag 6 juni 2010 19:18 schreef Trashcanman het volgende:
Niet om het een of ander, maar moet er nu niet iemand een vraag stellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |