Ja, het was smakelijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, sorry... ik las eroverheen![]()
![]()
jummie
Nou, bedankt maar weer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent rot van binnen, dus dat telt niet. Jij kan ook best zonder avondeten.
Ik verdedig hem niet. Ik bestrijd het gedrag van Potlood.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mozy jongeLaat mensen zichzelf verdedigen.
Die pesten bij ons mee, want ze wisten dat ze anders zelf het volgende slachtoffer waren.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo lelijk. Net als dat meisjes op de basisschool/middelbare de gepeste kinderen gingen beschermen
De mening en eerlijkheid, niets gedrag.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik verdedig hem niet. Ik bestrijd het gedrag van Potlood.
Op dieet ja?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je veel water drinkt valt het wel mee.
Maar misschien dan een tosti ofzo.
Ja en dat is ongezond, dus je lichaam is rot geworden van binnen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ik mezelf om 7 uur volbunker dan heb ik tussen 10 en 12 altijd weer super honger.Ongeacht of ik nou actief ga doen of niet.
Ga fietsen gast.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De mening en eerlijkheid, niets gedrag.
Wat voor pizza eigenlijk?quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en dat is ongezond, dus je lichaam is rot geworden van binnen.
wat dacht je vanuit Italië?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor pizza eigenlijk?
Ik vind alleen pizza's uit Woudenberg lekker
Mooie verwoording van hetzelfde.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik verdedig hem niet. Ik bestrijd het gedrag van Potlood.
Nee totaal nietquote:
Die zijn ook wel lekker.quote:
Ligt er aan of je je uithongert.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor niemand, want je verkracht je spijsverteringsstelsel ermee.
Ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zit hier de hele tijd een megafoon te blehren.
Zal ik hem afpakken?
Bij ons niet, daar druipt het vet nog vanaf.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zijn ook wel lekker.
Shoarmapizza
Scooters en ijs.quote:
Eindelijk eens een jongen waar je vrienden mee kunt zijn zonder dat hij meer wil.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Meisjes vinden homofielen altijd geweldig.
En diegene dwingen om hem op te eten?quote:
Dat is gewoon triest. God heeft niet voor niets 2 soorten gemaakt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Eindelijk eens een jongen waar je vrienden mee kunt zijn zonder dat hij meer wil.
Dit schreeuwt om een camera.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En diegene dwingen om hem op te eten?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bij ons niet, daar druipt het vet nog vanaf.
Brown paper test!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bah.
Maar sowieso zijn pizza's best vet.
Nee vetarmer, maar meestal eten mensen niet zozeer te veel (qua calorieën at ik juist altijd te weinigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ligt er aan of je je uithongert.
Als je gewoon ontbijt, luncht en dineert zit dat wel goed lijkt me maar dan wel kleinere porties?
Met keukenpapier het vet eraf deppenquote:
Meisjes die niet door hebben dat een jongen alleen voor de punani gaat.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Eindelijk eens een jongen waar je vrienden mee kunt zijn zonder dat hij meer wil.
Die vind ik dus gewoon echt ranzig he.. Schande voor de italianen is die pizza. Nee doe mij maar een quattro formaggio uit de steenovenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zijn ook wel lekker.
Shoarmapizza
Die diepvriespizza's van Dr. Oetker niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bah.
Maar sowieso zijn pizza's best vet.
Nastyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik dacht al aan zo'n preventiemiddel.
JA JA JAAAAAquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die vind ik dus gewoon echt ranzig he.. Schande voor de italianen is die pizza. Nee doe mij maar een quattro formaggio uit de steenoven
Pak funghi maar eens dan..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die diepvriespizza's van Dr. Oetker niet.
Ja, hier in de omgeving zijn ze dus ook niet te vretenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die vind ik dus gewoon echt ranzig he.. Schande voor de italianen is die pizza. Nee doe mij maar een quattro formaggio uit de steenoven
Ik vind diepvriespizza's niet zo heel erg lekkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die diepvriespizza's van Dr. Oetker niet.
Haha, herkenbaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:00 schreef Maisnon het volgende:
uhuh Bp, volgende week eindpresentatie en ik moet echt gewoon dag en nacht doorwerken
Dat stuk over die loverboys?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:00 schreef Smart_ass het volgende:
Zag laatst trouwens weer een heel stuk over Veenendaal in de spits staan.Whehe al die kutmarokkaantjes zaten volgens mij op mijn oude middelbare school.
Oh, die eet ik nooit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik eet alleen pizza hawaii en pizza pollo, meer heb ik niet nodig.
vanalles,een beetje uitstel, een hoop onvoorziene dingen, etc etcquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar.Door uitstellen?
Of is het gewoon een bult werk waar je niet doorheen komt?
Ik vind New York Pizza het lekkerst.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hier in de omgeving zijn ze dus ook niet te vreten![]()
Maar in Woudenberg wel![]()
![]()
Ja sowieso... echt heerlijk zijn die.. Maar in nederland snappen heel veel mensen het niet wat betreft pizza's. Kijk naar domino's, wat een vieze dikke deegbodem is dat. Nee de italianen hebben een dunne bodem met daarop heerlijke kazen en kruidenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
JA JA JAAAAA.
MET gorgonzola anders is het geen eckte.
Dan heb je er nog nooit eentje gegeten die door mij is gebakken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind diepvriespizza's niet zo heel erg lekker
Dan moet je even naar de wc gaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:01 schreef Lamon. het volgende:
Ik ga niet eten, ik moet afvallen, ik weeg 4 kilo te zwaar
Nee, dat heet erectie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:02 schreef Smart_ass het volgende:
Wat betekent broekpaling eigenlijk? Iets van stijve lul toch?
Whehe ja. Maar Veenendaal is ook serieus echt een kankerstad geworden hoor. Veel te veel Marokkanen, echt niet leuk meer.quote:
Domino's pizza weleens gegeten?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind New York Pizza het lekkerst.![]()
Volgens mij val je veel langzamer af als je niet eet meen ik mij te herinneren. En je gaat onherroepelijk uit je mond rieken omdat je jezelf aan het opbranden bent.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:01 schreef Lamon. het volgende:
Ik ga niet eten, ik moet afvallen, ik weeg 4 kilo te zwaar om dat modellen gezeik echt door te zetten.
Ik heb vandaag al een paar tomaten gegeten en een appel, dus daar moet ik het maar mee doen.
En wat dat Ten Damme gedoe betreft, dat merk ik volgende week wel, ik ga wel vooraan staan, en als dat briefje en dat Dave gedoe gewoon toeval was, zal er wel niets gebeuren.
Is dat een uitnodiging?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan heb je er nog nooit eentje gegeten die door mij is gebakken.
Nope, maar ik hoor wel van meerdere dat die niet lekker zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Domino's pizza weleens gegeten?
Wat een ranzigheid!
4EBE........quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet je even naar de wc gaan.
Den Haag danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whehe ja. Maar Veenendaal is ook serieus echt een kankerstad geworden hoor. Veel te veel Marokkanen, echt niet leuk meer.
Vinger in de mond ofzo, nee, dank je, ik heb al genoeg zorgen zonder er nog een ziekte bij te krijgen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet je even naar de wc gaan.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:02 schreef Crack_ het volgende:
Serieus, dit is zo tyfus triest man. Stik maar.
Mijn oma trakteerde een keer op pizza met haar verjaardag, ik heb de helft opgegeten en de andere helft op het bord van mijn neef geschovenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nope, maar ik hoor wel van meerdere dat die niet lekker zijn inderdaad.
Ja 10 jaar geleden. Says it all.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Den Haag dan![]()
Ik vond Veenendaal toen ik er nog kwam, dat is 10 jaar geleden.. toen nog wel te doen.
Maar nu kom ik er echt zelden.
Wut. Nee man!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:02 schreef Smart_ass het volgende:
Wat betekent broekpaling eigenlijk? Iets van stijve lul toch?
Gast, als je gewicht wilt verliezen moet je het anders aanpakken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:01 schreef Lamon. het volgende:
Ik ga niet eten, ik moet afvallen, ik weeg 4 kilo te zwaar om dat modellen gezeik echt door te zetten.
Ik heb vandaag al een paar tomaten gegeten en een appel, dus daar moet ik het maar mee doen.
En wat dat Ten Damme gedoe betreft, dat merk ik volgende week wel, ik ga wel vooraan staan, en als dat briefje en dat Dave gedoe gewoon toeval was, zal er wel niets gebeuren.
Eiwitverbranding ofzo.. ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij val je veel langzamer af als je niet eet meen ik mij te herinneren. En je gaat onherroepelijk uit je mond rieken omdat je jezelf aan het opbranden bent.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja sowieso... echt heerlijk zijn die.. Maar in nederland snappen heel veel mensen het niet wat betreft pizza's. Kijk naar domino's, wat een vieze dikke deegbodem is dat. Nee de italianen hebben een dunne bodem met daarop heerlijke kazen en kruiden
Ja als je niet sport, want dan gaat je spijsvertering op spaarstand.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij val je veel langzamer af als je niet eet meen ik mij te herinneren. En je gaat onherroepelijk uit je mond rieken omdat je jezelf aan het opbranden bent.
TR gemaakt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:02 schreef Crack_ het volgende:
Serieus, dit is zo tyfus triest man. Stik maar.
Ik ookquote:
Nee spreekt niet voor zich, anders zou ik het niet vragen. Ik dacht dat het iets van piemel ofzo betekende?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wut. Nee man!
Spreekt toch wel een beetje voor zich?Het is een verbastering die wij hier in het dorp gebruiken soms.
Ja zoiets. Eerst je eigen vet en als dat op is, je spieren, maar dan ben je echt skin 'n bones.quote:
Rhenen dan?quote:
Sorry hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee spreekt niet voor zich, anders zou ik het niet vragen. Ik dacht dat het iets van piemel ofzo betekende?
En als je dan weer normaal gaat eten dan kom je lekker aanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als je niet sport, want dan gaat je spijsvertering op spaarstand.
Haha nee ik snap niet hoe je daarmee kwam ineens?quote:
Jojojojojo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En als je dan weer normaal gaat eten dan kom je lekker aan
Chille UI.quote:
Ik hou van mijn niet-bestaande anonimiteit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Pics zijn wel altijd welkom. Dit is een uitnodiging.
Rhenen zit ook vol met paupers en Marokkaans tuig. Maar gelukkig net wat minder dan Veenendaal. Al kun je niet normaal in een bus stappen van Rhenen naar Veenendaal of vice versa. Altijd gedonder achterin door dat kuttuig.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:06 schreef kurk_droog het volgende:
Paar jaar geleden bestelden we op een toernooi bij domino's na dag niet gegeten te hebben dus echt ontzettende honger. Maar na uur wachten waren ze er nog niet. Kwam dat klote wijf eindelijk aanrijden, maak je die doos open.. ZIE JE DE RANZIGSTE PIZZA OOIT voor je liggen![]()
Omdat ie aan het janken is en aandacht aan het vragen, iedere mongool weet dat 1 appeltje niet goed isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha nee ik snap niet hoe je daarmee kwam ineens?
Ja en die worden voor je neus gemaakt waarna langzaam die heerlijke geur je neus binnenkomt als de pizza in de oven ligtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]. En in Italie zijn ze ook niet zo zuinig met kaas, in nederland wel
.
Rechts waarschijnlijk, ik ben er nog niet helemaal uit welke partij precies.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Rhenen zit ook vol met paupers en Marokkaans tuig. Maar gelukkig net wat minder dan Veenendaal. Al kun je niet normaal in een bus stappen van Rhenen naar Veenendaal of vice versa. Altijd gedonder achterin door dat kuttuig.
Wat ga je stemmen trouwens?
Dat domino's is dat gewoon een diepvriespizza?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja en die worden voor je neus gemaakt waarna langzaam die heerlijke geur je neus binnenkomt als de pizza in de oven ligt
Om jullie te plezieren... Alleen tijdens toernooi hoor. Voor de rest van het jaar mogen ze oranje van mij in de ijskast zettenquote:
Ik had trouwens wel ooit een italiaan die mn pizza liet aanbrandenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja en die worden voor je neus gemaakt waarna langzaam die heerlijke geur je neus binnenkomt als de pizza in de oven ligt
Mijn cavia's eten graag selderij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:09 schreef Chai het volgende:
Je moet selderij eten als je wilt afvallen. Tijdens het verteren daarvan kost het meer energie dan je lichaam er van krijgt.
Bosbessen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:09 schreef Chai het volgende:
Je moet selderij eten als je wilt afvallen. Tijdens het verteren daarvan kost het meer energie dan je lichaam er van krijgt.
Ja in Eindhovenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Vrouwelijke pizzabezorger?
Ik deed dat ook.![]()
Oh ik wist niet dat je hem bedoelde.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ie aan het janken is en aandacht aan het vragen, iedere mongool weet dat 1 appeltje niet goed is.
Praat eens normale taal.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ie aan het janken is en aandacht aan het vragen, iedere mongool weet dat 1 appeltje niet goed is.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja in Eindhoven
Maar wat een doos was dat zeg. Ga dan echte pizza's bezorgen..
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat domino's is dat gewoon een diepvriespizza?
Ja belachelijk. Als je nu van Rhenen naar Amersfoort wil (of in ieder geval verder dan Veenendaal) moet je telkens overstappen daar. En het sluit voor geen meter aan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rechts waarschijnlijk, ik ben er nog niet helemaal uit welke partij precies.
Jij dan?
Vroegah reed lijn 80 van Amersfoort via Rhenen naar Wageningen.
Nu stopt ie in Veenendaal, zulks een service
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had trouwens wel ooit een italiaan die mn pizza liet aanbranden. Kreeg ik een nieuwe extra lekkere
.
Post een chici dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:11 schreef Lakitu het volgende:
Ik volg jullie niet.Recap die shit of ik ga tegen mezelf praten.
Ok.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:11 schreef Lakitu het volgende:
Ik volg jullie niet.Recap die shit of ik ga tegen mezelf praten.
Ja hoe ranzig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:09 schreef Chai het volgende:
quote:
Ik snap het, maar wie?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is normaal, staat allemaal in het woordenboek.
We nemen over.quote:
Ik wil geen levend skelet worden ofzo, op gewicht blijven is prima. Ik praat wel stoer dat ik niet ga eten, maar vanaaf gooi ik er gewoon een paar belegde broodjes in hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gast, als je gewicht wilt verliezen moet je het anders aanpakken.
Ik heb geen zin om een lap tekst te schrijven maar je moet gewoon 500 calorieën onder je behoefte gaan zitten, maar niet minder! Anders 'went' je lichaam aan het krijgen van weinig voeding en als je dan weer meer gaat eten kom je dubbel zo hard aan.
En verder een goede balans van goede (onverzadigde) vetten, koolhydraten en eiwitten.
Oh ja, echt Connexxionquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja belachelijk. Als je nu van Rhenen naar Amersfoort wil (of in ieder geval verder dan Veenendaal) moet je telkens overstappen daar. En het sluit voor geen meter aan.
Ja euh eigenlijk zo rechts mogelijk. Mja PVV heeft van die belachelijke mensen verkiesbaar gesteld, dat gaat 'm sowieso niet worden. Dus VVD dan maar. Bij gebrek aan beter.
Beter eet je dan dat als ontbijt of lunch, 's avonds kun je het net zo goed laten als je overdag toch al niet hebt gegeten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wil geen levend skelet worden ofzo, op gewicht blijven is prima. Ik praat wel stoer dat ik niet ga eten, maar vanaaf gooi ik er gewoon een paar belegde broodjes in hoor.
Alleen dan geen Big Mac broodjes, maar gewoon 2 bruine bolletjes met gegrild vlees ofzo.
No Bolimia for me, you see.... (Ik ben steeds aan het rijmen per ongeluk...)
Rechtse dan de VVD, waarom dat dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja belachelijk. Als je nu van Rhenen naar Amersfoort wil (of in ieder geval verder dan Veenendaal) moet je telkens overstappen daar. En het sluit voor geen meter aan.
Ja euh eigenlijk zo rechts mogelijk. Mja PVV heeft van die belachelijke mensen verkiesbaar gesteld, dat gaat 'm sowieso niet worden. Dus VVD dan maar. Bij gebrek aan beter.
Die zijn hard.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:13 schreef Skylark. het volgende:
Deze zijn zo aan hé:
[ afbeelding ]
Verder val ik jullie niet lastig met m'n fetish.
In nederland heb je ook italianen, kunt je alvast proeven.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zo zijn ze dan ook wel weer inderdaad
![]()
Ik moet echt snel weer naar dat land zeg..
Als je ooit doodziek wordt is het beter om een reserve te hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wil geen levend skelet worden ofzo, op gewicht blijven is prima. Ik praat wel stoer dat ik niet ga eten, maar vanaaf gooi ik er gewoon een paar belegde broodjes in hoor.
Alleen dan geen Big Mac broodjes, maar gewoon 2 bruine bolletjes met gegrild vlees ofzo.
Okay, maar je kunt ook het best de maaltijden verdelen en 's ochtends en 's middags flink eten ipv 's avonds. En verder kun je beter gewoon een volkoren boterham met kipfilet/rosbief/fricandeau/kalkoenfilet eten dan van die broodjes. Afbakbroodjes zijn terrible, witte puntjes hebben al 130 kcal ofzo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is echt chilliosquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:13 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ga dadelijk maar beneden een kijkje nemen. De vriendinnen van mijn zusje komen indrinken.
In oktoberquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zo zijn ze dan ook wel weer inderdaad
![]()
Ik moet echt snel weer naar dat land zeg..
quote:
Liefquote:
Als mijn broertje en neefje dat doen ga ik ook altijd beneden chillenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Voornamelijk dankzij 1 vriendin, ja.
Ja bij ons in het centrum hebben ze tegenwoordig ook een italiaan zittenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In nederland heb je ook italianen, kunt je alvast proeven.
Sowieso in nederland, wat doet dat bakje knoflooksaus erbij?
Ja.quote:
Leer rekenen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Omdat Nederland over 5 jaar anders geen Nederland meer is.
16 en 17 jaar in dit geval.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Als mijn broertje en neefje dat doen ga ik ook altijd beneden chillenZo meet je al die 15 jarigen in no time
Mensen die aan plasseks doen.quote:
Leuk, ziet er alleen wel een beetje plat uitquote:
SON, GUN ON GUN UR DUNquote:
Nee grapje, ik ga mijn kinderen patat en friet opvoeden, maar wel met een harde G. Dat moet van Chai.quote:
Als je geluk hebtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In oktober![]()
Wedden dat het weer dan kut is
Nja ook goedquote:
Ja altijd gezeik met ov joh.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, echt Connexxion![]()
Als ik vanaf station Maarn naar Woudenberg wil met de bus (5 minuten) dan moet ik 20 minuten wachten, omdat dat onding net vertrokken is.![]()
![]()
![]()
Over de pvv zat ik ook na te denken, maar dat wordt em idd toch maar niet met hun patserpolitie
Op welke punten dan?quote:
Wat zijn dit voor haatacties?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:18 schreef Japsnars het volgende:
Wtf, is ze 14 ofzo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2e keer is het niet meer grappigquote:
Je zit duidelijk onder de duim als zij dat beslist.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee grapje, ik ga mijn kinderen patat en friet opvoeden, maar wel met een harde G. Dat moet van Chai.
Trouwens, chimi's met een harde G. kkaan
Deze chick wel:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ik heb haar gerespect.quote:
Die pic was broken dus hij moest in de herkansing.quote:
Wat is het probleem?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:18 schreef Japsnars het volgende:
Wtf, is ze 14 ofzo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Immigratie. Eigenlijk ben ik alleen echt rechts wat immigratie betreft, verder niet heul super. En wat k_d al zei, eigenlijk is pvv alleen wat immigratie betreft heel rechts.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Deze chick wel:Ik weet niet wat jij kijkt maar het hoort niet :'0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te jong, mànquote:
Jij gaat je hele leven bij Chai blijven, denk je?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee grapje, ik ga mijn kinderen patat en friet opvoeden, maar wel met een harde G. Dat moet van Chai.
Trouwens, chimi's met een harde G. kkaan
Tis net een dictatuur zoals jij het brengtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:18 schreef kurk_droog het volgende:
VVD is een prima partij. Ik zou ze al stemmen om te zorgen dat de pvda niet aan de macht komt
Nee, bruine bolletjes met gegrilde kipfilet is nu ff mijn ding.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, maar je kunt ook het best de maaltijden verdelen en 's ochtends en 's middags flink eten ipv 's avonds. En verder kun je beter gewoon een volkoren boterham met kipfilet/rosbief/fricandeau/kalkoenfilet eten dan van die broodjes. Afbakbroodjes zijn terrible, witte puntjes hebben al 130 kcal ofzo.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Deze chick wel:WTF gross.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik nog niet, meisjes uit het noorden zijn sowieso aan-erquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Te jong, màn
[..]
Jij gaat je hele leven bij Chai blijven, denk je?
Oh ohhh..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Te jong, màn
[..]
Jij gaat je hele leven bij Chai blijven, denk je?
Iemand postte die laatst.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij kijkt maar het hoort niet :'0
Oh, ik heb juist niet zo heel veel problemen met de immigratie. Het moet wel wat ingeperkt worden maar op dit moment zijn er genoeg allochtonen die ook meebouwen aan onze economie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Immigratie. Eigenlijk ben ik alleen echt rechts wat immigratie betreft, verder niet heul super. En wat k_d al zei, eigenlijk is pvv alleen wat immigratie betreft heel rechts.
Maar ik vind dat wel een belangrijk punt eigenlijk, op dit moment.
waarom waaromquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Lakitu regel: Minumumleeftijd = (Eigen leeftijd / 3) * 0 + 14
Pfff, alsof je zelf nooit zoiets hebt geprobeerd.quote:
Die regel blijft grappigquote:
Mensen die links zijn wat immigratie betreft.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Iemand postte die laatst.
[..]
Oh, ik heb juist niet zo heel veel problemen met de immigratie. Het moet wel wat ingeperkt worden maar op dit moment zijn er genoeg allochtonen die ook meebouwen aan onze economie.
Wat dat betreft ben ik juist op immigratie heel links en de rest rechts.
Eh ja?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Pfff, alsof je zelf nooit zoiets hebt geprobeerd.
Ik ben het daar wel mee eens. Dat de instroom van kansarme immigranten wordt stopgezet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Iemand postte die laatst.
[..]
Oh, ik heb juist niet zo heel veel problemen met de immigratie. Het moet wel wat ingeperkt worden maar op dit moment zijn er genoeg allochtonen die ook meebouwen aan onze economie.
Wat dat betreft ben ik juist op immigratie heel links en de rest rechts.
THEY TOOK OUR JOBSquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mensen die links zijn wat immigratie betreft.Ik heb altijd zo'n hekel aan dat soort boomknuffelaars. Die ontkennen ook altijd dat er problemen zijn daarmee. Neejoh, gaat allemaal helemaal goed en leuk!
Ik vind dat de allochtonen hier veel te weinig meebouwen aan de economie. Zou ons veel uitkeringen schelen ook.
Okay, just tryin' to help. Ben er zelf mee bezig doordat ik redelijk fanatiek fitness + het feit dat m'n moeder voedingsconsulente is en ik redelijk gezond ben opgevoed.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, bruine bolletjes met gegrilde kipfilet is nu ff mijn ding.
Ik lees die artikelen ook wel.
Heb jij eigenlijk nog een toekomstdroom over wat je wil worden SL?
Gewoon even uit pure nieuwsgierigheid...
VVD dusquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben het daar wel mee eens. Dat de instroom van kansarme immigranten wordt stopgezet.
Dat is mijn grootste struikelpunt bij de VVD.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:20 schreef Skylark. het volgende:
D66
Drugsgebruik ziet D66 allereerst als een kwestie van volksgezondheid. Daarom wil D66 goede voorlichting geven aan ouders, leraren en jongeren. D66 is voorstander van het creëren van gebruikersruimten en het medisch verstrekken van harddrugs binnen een afkickprogramma. Het medisch verstrekken van drugs voorkomt volgens D66 ook veel criminaliteit. D66 wil dat de teelt van cannabis wordt gereguleerd, zodat teelt en verkoop worden geregeld via een gesloten keten, waaruit criminelen worden geweerd. Door teelt en verkoop verder te reguleren kan de kwaliteit van de cannabis worden verbeterd en de hoogte van de hoeveelheid THC in de cannabis worden gereguleerd.
Nee. Wel met een peen. Die afbrak. Moest verdomme nog naar de huisarts om 'm eruit te laten halen.quote:
Noord - Italie, onder Nice.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als je geluk hebtWelk gebied ga je?
Toscane in de zomer is zo![]()
.... Al die sfeervolle dorpjes waar oude bazen hele dag op bankjes zitten en terras super dan
Ik ben heel links, en dat is meer omdat die immigranten hier echt niet voor de gein komen. En sure, het gaat niet goed. Maar ik heb dat liever dan dat ze terug moeten en echt een leven hebben waar ik nog geen eens aan wil denken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mensen die links zijn wat immigratie betreft.Ik heb altijd zo'n hekel aan dat soort boomknuffelaars. Die ontkennen ook altijd dat er problemen zijn daarmee. Neejoh, gaat allemaal helemaal goed en leuk!
Ik vind dat de allochtonen hier veel te weinig meebouwen aan de economie. Zou ons veel uitkeringen schelen ook.
hmm.. wat grauwer is het daar inderdaadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noord - Italie, onder Nice.![]()
Dus waarschijnlijk bewolkt en 15 graden.
Ik vind wat D'66 daarover zegt heel logisch en doordacht klinken idd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is mijn grootste struikelpunt bij de VVD.
Gisteren hadden we op school een verkiezingsdebat met de grote partijen en 1 van de thema's was het drugsbeleid. Ik vind het toch erg jammerlijk dat zowel de VVD als de CDA zwaar tegen de legalisering van drugs zijn terwijl alle feiten erop wijzen (kijk naar het buitenland) dat een totaalverbod, niet zal leiden tot een mindering in gebruik. Er zal alleen maar meer worden gesmoked.
Alcohol daarentegen wordt wel gewoon toegestaan terwijl dat een stuk schadelijker is.
En dan die knuppel van het CDA maar roepen dat softdrugs de eerste stap zijn en dat we later wel naar alcohol gaan kijken, ja doei
Dat geloof ik niet, als je frikadel had gezegd wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee. Wel met een peen. Die afbrak. Moest verdomme nog naar de huisarts om 'm eruit te laten halen.
Ontkennen dat er problemen zijn? Natuurlijk zijn er op sommige punten problemen met de immigratie en dit zal dan ook zo veel mogelijk moeten worden aangepakt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind immigratie sowieso geen goed iets. Mensen moeten dáár geholpen worden, in de landen waar ze vandaan komen. Met z'n allen naar Europa komen om daar het geluk te zoeken gaat op den duur gewoon echt fout. En de landen die ze verlaten hebben worden er verder ook niet beter op.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben heel links, en dat is meer omdat die immigranten hier echt niet voor de gein komen. En sure, het gaat niet goed. Maar ik heb dat liever dan dat ze terug moeten en echt een leven hebben waar ik nog geen eens aan wil denken.
Maar ik denk dat het ook een beetje komt omdat ik de verhalen van vriendinnen van mij ken![]()
.
Doe dat gewoon.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:26 schreef kurk_droog het volgende:
Ik sluit D66 ook nog niet helemaal uit trouwens.
Waar stem jij op?quote:
Jawel. Wat is er zo slecht aan de VVD, tell me.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe dat gewoon.Je kan echt niet serieus op de VVD stemmen.
Alsof jij niet hierheen zou komen als je in een vercrackt 3ewerelddorpje woonde en je de kans kreeg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind immigratie sowieso geen goed iets. Mensen moeten dáár geholpen worden, in de landen waar ze vandaan komen. Met z'n allen naar Europa komen om daar het geluk te zoeken gaat op den duur gewoon echt fout. En de landen die ze verlaten hebben worden er verder ook niet beter op.
Linkse boy.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe dat gewoon.Je kan echt niet serieus op de VVD stemmen.
Ja bedacht me later ook dat een peen niet zo heel snel breekt. Mja wild enzo, jweet..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, als je frikadel had gezegd wel.
Ik geloof er geen zak vanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee. Wel met een peen. Die afbrak. Moest verdomme nog naar de huisarts om 'm eruit te laten halen.
Die wil lerares worden.quote:"Ja ik weet eigenlijk helemaal niks van politiek, en wat was die partij van wilders? PVV? Ja dan stem ik daar op, hij komt vaak op TV en ik vind hem wel grappig, en alle buitenlanders moeten weg"
Maar dat doen ze ook..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind immigratie sowieso geen goed iets. Mensen moeten dáár geholpen worden, in de landen waar ze vandaan komen. Met z'n allen naar Europa komen om daar het geluk te zoeken gaat op den duur gewoon echt fout. En de landen die ze verlaten hebben worden er verder ook niet beter op.
Misschien had je nog iets erbij moeten proppen, dan kon je het er allemaal gezamenlijk uitpersen en hoefde je niet naar de dokterquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja bedacht me later ook dat een peen niet zo heel snel breekt. Mja wild enzo, jweet..
quote:
Ik stem D66 denkik. En wat er slecht is aan de VVD is dat ze doen alsof ze liberaal zijn maar dat conservatieve teringlijers zijn met belachelijke standpunten op het gebied van privacy, justitie en defensie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel. Wat is er zo slecht aan de VVD, tell me.
Ja, maar dan had je ook bezemsteel kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja bedacht me later ook dat een peen niet zo heel snel breekt. Mja wild enzo, jweet..
Ik zou die crack addicts uitlachen en in het gezicht spugen! We komen er wel bovenop! Schouder aan schouder! Parkeerde m'n auto onder een boom!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsof jij niet hierheen zou komen als je in een vercrackt 3ewerelddorpje woonde en je de kans kreeg.
Schat, jij woont in het Gooi. Kom eens in Veenendaal wonen zou ik zeggen. Of ga ergens in een pauperwijk in Rotterdam zitten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ontkennen dat er problemen zijn? Natuurlijk zijn er op sommige punten problemen met de immigratie en dit zal dan ook zo veel mogelijk moeten worden aangepakt.
Maar de PVV gaat mij veel te ver. Ik ken genoeg allochtonen hier in de buurt die gewoon zelf werken voor hun geld en de meeste zijn een stuk vriendelijker dan de gemiddelde autochtone medemens. Daarnaast is een van de grootste problemen, IMO, dat buitenlandse diploma's niet in Nederland gelden.
Daardoor wonen hier in het dorp een aantal mannen die in eigen land rechter of gespecialiseerd chirurg waren maar moesten vluchten wegens de situatie in hun land, nu zijn ze hier en kunnen ze alleen aan het werk als postbode
Laki heeft een punt, VVD is best wel conservatief, en op dit moment heeft D66 geen slechte standpunten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Ik stem D66 denkik. En wat er slecht is aan de VVD is dat ze doen alsof ze liberaal zijn maar dat conservatieve teringlijers zijn met belachelijke standpunten op het gebied van privacy, justitie en defensie.
Ik zou me in ieder geval gedragen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsof jij niet hierheen zou komen als je in een vercrackt 3ewerelddorpje woonde en je de kans kreeg.
De meeste allochtonen die hier komen zijn politieke vluchtelingen die in eigen land een hoge opleiding hebben genoten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nou kansrijke allochtonen kun je dan toch nog gewoon toelaten? Alleen de kansarmen dan niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De meeste allochtonen die hier komen zijn politieke vluchtelingen die in eigen land een hoge opleiding hebben genoten.
Vertel dat aan smart_ass.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De meeste allochtonen die hier komen zijn politieke vluchtelingen die in eigen land een hoge opleiding hebben genoten.
O, de allochtonen zorgen voor alle criminaliteit? Bullshit.quote:
Oja? Zoals wat dan? Geld sturen sturen ja. Er moet gewoon veel meer geld besteed worden aan ontwikkelingshulp, ipv al dat geld te gebruiken om te zorgen dat ze hier integreren.quote:
Indeed, we hebben de meeste last van de restantjes van de gastarbeiders.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Probleem is dus dat hun diploma hier niet geldt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou kansrijke allochtonen kun je dan toch nog gewoon toelaten? Alleen de kansarmen dan niet.
Maar dit niet laten zien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In welk opzicht?quote:
Peen lijkt me in dat opzicht wel iets praktischer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar dan had je ook bezemsteel kunnen zeggen.
INSIDER INFORMATIE UIT DE WIJK WAAR KEES KANKERKACHEL WOONT!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:31 schreef Mozy het volgende:
Mijn school ligt in woensel, probleemwijk, en het stikt er van de allochtonen die niet eens het VMBO hebben afgemaakt. Maar die mensen moet je niet wegsturen. Je moet ze stimuleren. Hoe? Ik heb werkelijk geen idee. Maar wegsturen? waar naar toe? Ze zijn in Nederland geboren.
Doen ze toch ook. Alleen sommige van hun kinderen niet. Maar mensen overdrijvenn, ik heb nog nooit wat meegemaakt op straat, nog nooit beroofd niks.quote:
Eh, nee. Het merendeel van de vluchtelingen die naar Nederland komen hebben echt geen hoge opleiding hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die schildpad caravanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
INSIDER INFORMATIE UIT DE WIJK WAAR KEES KANKERKACHEL WOONT!
Nee, fijn bovenop de koelkast met een bezemsteel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Peen lijkt me in dat opzicht wel iets praktischer.
Bij ons was er vooraf gestemd onder 340+ scholieren. 51% VVD, achteraf waren het er volgens mij zelfs iets meer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:30 schreef Chai het volgende:
Op onze schoolverkiezingen was D'66 ook winnaar. Tja havo/vwoschool, landelijk zal dat niet gebeuren.
Ik was in Damsko voor schooltrip, vriend loopt te bellen en er rennen 3 mocro's langs die naar z'n telefoon graaien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doen ze toch ook. Alleen sommige van hun kinderen niet. Maar mensen overdrijvenn, ik heb nog nooit wat meegemaakt op straat, nog nooit beroofd niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |