Ja, als ik non-stop ga gapen dan rollen de tranen over mijn wangen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:42 schreef kurk_droog het volgende:
kunst tranenJe kan toch zelf tranen maken?
Ik heb nu al een pijnlijke kaak.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, als ik non-stop ga gapen dan rollen de tranen over mijn wangen.
Nee, maar dat is ook kut.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In slaap gevallen met je lenzen nog in ja?
It wasn't me.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:45 schreef kurk_droog het volgende:
Bel ik dat nummer terug krijg ik de voicemail..ja rot dan maar lekker op
Wat ben ik blij dat ik dat niet nodig hebquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook kut.![]()
Dan word je wakker en dan kan je bijna je ogen niet open doen
Wtf. Waarom dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook kut.![]()
Dan word je wakker en dan kan je bijna je ogen niet open doen
Kakenquote:
Ubermensch.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik dat niet nodig heb
Ik had pizza, daarna vanillevla met verse aardbeien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb een goed leven. Ik eet mosterdsoep en croissants met kaas en ik ga binnenkort Interpol weer zien.![]()
Mosterdsoep? Klinkt niet ernstig smakelijk....maargoed, wie heeft ooit snert bedacht?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb een goed leven. Ik eet mosterdsoep en croissants met kaas en ik ga binnenkort Interpol weer zien.![]()
Ik heb geen avondeten gekocht dus eet ik niets.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik had aardappels en rode bieten. En toetje eet ik nooit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik had pizza, daarna vanillevla met verse aardbeien.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen avondeten gekocht dus eet ik niets.
Omdat je ogen dan zijn samen gehecht met je oogbol.quote:
Wat een luxe.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had aardappels en rode bieten. En toetje eet ik nooit.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Sowieso ben jij degene die dom is als je denkt mijn kaak te kunnen breken.
Ik heb geen honger.quote:
Ik vind dat niets met fatsoen te maken hebben, maar je vergelijking klopt sowieso niet. Ik vind zijn manier van posten irritant, de persoon zelf ken ik niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik denk dat te kunnen, ik zeg dat ik dat niet post, uit fatsoen.
Wat heb jij gegeten?quote:
Heerlijk. Hier was bij de coop Boerenvla in de aanbieding. Drie van die kuipjes van 200 gram voor ¤1. Die vanille boerenvla is echtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik had pizza, daarna vanillevla met verse aardbeien.
Joh je kunt best zonder avondeten als je 's avonds niet te actief doet. Word je toch alleen maar dik van anders.quote:
Ik vind een wimper of zandkorrel al een hel op m'n oog.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat je ogen dan zijn samen gehecht met je oogbol.
En je oogleden schuren daar langs, niet zo'n plezierig gevoel.
Smaakt best goed zo nu en dan vind ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mosterdsoep? Klinkt niet ernstig smakelijk....maargoed, wie heeft ooit snert bedacht?
Feest.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen honger.
Misschien zo een restje pudding.
Ik ben living proof dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Joh je kunt best zonder avondeten als je 's avonds niet te actief doet. Word je toch alleen maar dik van anders.
Iddquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Joh je kunt best zonder avondeten als je 's avonds niet te actief doet. Word je toch alleen maar dik van anders.
Ik doe bijna nooit boodschappen voor eten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heerlijk. Hier was bij de coop Boerenvla in de aanbieding. Drie van die kuipjes van 200 gram voor ¤1. Die vanille boerenvla is echt!
Aardbeien ook lekker, maar te duur.
Om10 uur nog eten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Feest.![]()
Maar zometeen om 10 uur dan? Dan schreeuwt je buik zeker?
Je had toch ook een keertje wortelsoep toen met dat dieet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Smaakt best goed zo nu en dan vind ik.
Ik vind het prima, blijkbaar is de jongen zelf er niet begaafd genoeg voor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mozy jongeLaat mensen zichzelf verdedigen.
Oh, sorry... ik las eroverheenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Pizza en vanillevla met verse aardbeien.
Jij bent rot van binnen, dus dat telt niet. Jij kan ook best zonder avondeten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben living proof dat dat niet zo is.
Ik heb echt geen idee, ik weet echt niet wat er toen is gebeurd, alleen schrok ik ff dat er in deze clip ineens Dave stond op het podium, en dan schrik ik ff van de tijd waarop ik niet zo goed kan terughalen wat ik toen gedaan heb. Misschien heeft het geen fuck met mij te maken, ik weet alleen niet meer hoe ik aan dat briefje kwam. Vandaar dat ik ff schrok.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Misschien was ze dronken? Ellen lust er wel eentje dacht ik.
Nee dat was koolsoep.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je had toch ook een keertje wortelsoep toen met dat dieet?
Als ik mezelf om 7 uur volbunker dan heb ik tussen 10 en 12 altijd weer super honger.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Om10 uur nog eten.Hoe nutteloos tenzij je tot 3 uur op blijft.
Haal zo'n fruitkwark van Danone. 400 gram voor ¤1,95 als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:50 schreef Smart_ass het volgende:
Ik kan best bij de coop even pudding halen. Daar heb je van die saroma die je alleen even koud moet laten worden.
Als je veel water drinkt valt het wel mee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Feest.![]()
Maar zometeen om 10 uur dan? Dan schreeuwt je buik zeker?
Ik vind dat altijd zo lelijk. Net als dat meisjes op de basisschool/middelbare de gepeste kinderen gingen beschermenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind het prima, blijkbaar is de jongen zelf er niet begaafd genoeg voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |