Dat is zo geniaal altijd. Bij ons komen ze rond het avond eten aanbellen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb er 18. en ga ze zo allemaal weggeven aan die kleine kinderen die altijd bij de ingang staan te smeken om die dingen
350 euro betalen voor een jas.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die zijn nog goedkoop. Je hebt er ook van 500 euro en duurder.
quote:Stone Island begon met het maken van kleding waarbij niet het comfort maar de kwaliteit van de stof op de eerste plaats stond. De ontwerpers deden intensief onderzoek naar materialen, er werd gebruik gemaakt van zogenaamde techno fibers en uiteindelijk is het Stone Island gelukt om de fibers zo te ontwikkelen dat alleen de NASA ze voorgaat.
Midden-1980er jaren werd het merk bekend voor het "breiwerk" en in het bijzonder de jackets, deze konden niet scheuren, niet kreuken, ze konden gewoon niet kapot.
Als ik het me zou kunnen permitteren zou ik het alsnog niet snel doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:10 schreef ynuhh het volgende:
Ik vind het redelijke prijzen voor een jas. Maar daar denken jullie waarschijnlijk anders over.
Dat verklaart ook wel een beetje de prijs ervanquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:11 schreef TheKC het volgende:
Z'n ban is verlengt met een week vanwege klonen
Jassen zijn sowieso niet al te goedkoop. Dus het valt ook wel mee nog.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:10 schreef ynuhh het volgende:
Ik vind het redelijke prijzen voor een jas. Maar daar denken jullie waarschijnlijk anders over.
Waarom is hij ook zo dom om voor 2 dagen alsnog een kloon te maken?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:11 schreef TheKC het volgende:
Z'n ban is verlengt met een week vanwege klonen
Dat vind ik echt kleding voor saaie en burgerlijke mensen die op zondag altijd gaan fietsen en naar de kerk gaan. Van die christelijke kledingquote:
Inderdaad, ik heb nu 1 zomerjas van Jack&Jones, voor met uitgaan. En een van PME Legend als 'goede'.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat verklaart ook wel een beetje de prijs ervan![]()
Oke, je koopt wel een jas van zo'n 600 euro, maargoed, daarmee doe je dus echt wel veel langer dan met een jas van 60 eu van de h&m. Dus dan is het niet zo heel erg duur
Hij PMde mij als een gek, hij was helemaal aan het spacen zei ie. Hij wist niet wat hij moest doen, toen ik zei dat het maar 48 uur was. Zei hij dat hij zich kapot zou gaan vervelen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom is hij ook zo dom om voor 2 dagen alsnog een kloon te maken?
Ik heb niet die combinatie hè. Enkel de blouse.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat vind ik echt kleding voor saaie en burgerlijke mensen die op zondag altijd gaan fietsen en naar de kerk gaan. Van die christelijke kleding
Niet eens zo christelijk maar ik vind dat overhemd echt lelijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat vind ik echt kleding voor saaie en burgerlijke mensen die op zondag altijd gaan fietsen en naar de kerk gaan. Van die christelijke kleding
Hij heeft mij ook 2 PM's gestuurd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij PMde mij als een gek, hij was helemaal aan het spacen zei ie. Hij wist niet wat hij moest doen, toen ik zei dat het maar 48 uur was. Zei hij dat hij zich kapot zou gaan vervelen.
Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet eens zo christelijk maar ik vind dat overhemd echt lelijk
Ik koop ze ook nooit voor meer dan 80 euro hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan zul jij wel alleen met de uitverkoop jeans kopen hè?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij PMde mij als een gek, hij was helemaal aan het spacen zei ie. Hij wist niet wat hij moest doen, toen ik zei dat het maar 48 uur was. Zei hij dat hij zich kapot zou gaan vervelen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:15 schreef Crack_ het volgende:
Mij ook, maar dan een lieve.
Op welke datum begint hbo?
Al mijn broeken komen van Diesel/Levi's/Jack & Jones en meer van dat soort ongein, altijd rond de 60-90 euro hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
broeken van 80 euro, bestaan die joh?![]()
![]()
![]()
Ja same, gewoon student jwt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Al mijn broeken komen van Diesel/Levi's/Jack & Jones en meer van dat soort ongein, altijd rond de 60-90 euro hoor
Loop niet zo te pochen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
broeken van 80 euro, bestaan die joh?![]()
![]()
![]()
I know, heb zelf ook gewoon goedkopere broeken hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Loop niet zo te pochen.Levi's heeft leuke betaalbare broeken.
Zoals je het nu typt lijkt het alsof je je te goed voelt voor die broeken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Zitten soms best leuke broeken bij, bij jack en jones enzo, maar ik hou er totaal niet van als ik anderen zie met dezelfde broekDan krijg ik jeuk
Wat je nu zegt lijkt mij gewoon een essentieel ding van volwassen worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:21 schreef Lamon. het volgende:
Nope, SL, dat is juist wel verhelderend, dan hoef je namelijk geen facade meer op te houden, en ben je minder bang wat anderen van je denken.
Ik ben anderen nog teveel aan het veroordelen, daar moet ik nog even vanaf, dus als ik daar eenmaal ben kan ik niet alleen echt en compleet mezelf zijn, maar andere mensen ook waarderen om wat ze zijn.
Nu erger ik me nog te vaak aan anderen en oordeel ik, dat lijkt me niet handig, en ook niet prettig tijdens sociale interacties, dus daar wil vanaf. Niet meer denken dat Brabanders dom zijn, niet meer geloven dat iedereen die op de PVV stemt een randdebiel of Tokkie is, en niet meer oordelen over anderen omdat ze andere normen en waardes hebben.
Dus ik wil gewoon kunnen zeggen; koop merkkleding als je er dan bijhoort, neem je Hyves als je geen last hebt van privacy problemen, stem PVV als je daar echt beter van wordt, neem een kind op je 18-de als je er aan toe bent en scheldt met Kanker als dat je echt ff op doet luchten.
Manipuleren is makkelijker inderdaad, maar dit is emotioneel en sociaal groeien, ik ben daar wel aan toe inmiddels.
Oh, nee dat is het niet hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zoals je het nu typt lijkt het alsof je je te goed voelt voor die broeken.
Wow ik ben overal.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:20 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zag trouwens een meisje lopen waarvan ik dacht het Chai was.Ze leek echt op d'r.
Of Chai gaat gewoon vreemd met iemand in Zaandam, die optie houden we voor het gemak ook even open.
Ik herken die niet eens dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, nee dat is het niet hoor![]()
Ik vind het gewoon kut als ik een broek koop en ik zie best veel anderen d'r ook mee lopen
Je bent gewoon een 13 in een dozijn sletjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow ik ben overal.Fas zag laatst ook al een lookalike van mij.
Nudie is ook niet super duur. Maar vaak wel leuk, mits geen skinny.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
I know, heb zelf ook gewoon goedkopere broeken hoor![]()
Nudie
Ze weten toch niet goed genoeg hoe ik eruit zie dus zien ze iedereen met een symmetrisch gezicht en een wipneus voor mij aan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een 13 in een dozijn sletje
Je hebt zelfs nudie's van 400 ekkies. Maar dat is allemaal speciale lijnen. Nudie lab. enzoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nudie is ook niet super duur. Maar vaak wel leuk, mits geen skinny.
Eens. Alleen wij hebben hier in de stad(quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:25 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben echt een man van de Zara en de WE.
ZARA vind ik niet zo tof. WE wel. Verder River Island, J&J, Men@Work, Black Oil, O'Neill en Outfit (al zijn die wel duur) en soms H&Mquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:25 schreef Skylark. het volgende:
het personeel bij dat soort winkels is altijd welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Bij Men@Work en J&J werken wel echt de grootste homo's die ze konden vinden.
H&M vind ik ook genoeg dingen, maar dat ligt er maar net aan. Sowieso vind ik die accessoires daar wel chillquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ZARA vind ik niet zo tof. WE wel. Verder River Island, J&J, Men@Work, Black Oil, O'Neill en Outfit (al zijn die wel duur) en soms H&M.
Ze hebben óf een schriele homofiele filipino met gekleurde nikes die op de housebeats kleding op staat te vouwen óf een te dikke nederlander met een 'hip' shirt aan wat hem niet flatteert, een baardje van 5 dagen en een tunnel in z'n oor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Bij Men@Work en J&J werken wel echt de grootste homo's die ze konden vinden.
omg, dat had uit mijn mond kunnen komen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze hebben óf een schriele homofiele filipino met gekleurde nikes die op de housebeats kleding op staat te vouwen óf een te dikke nederlander met een 'hip' shirt aan wat hem niet flatteert, een baardje van 5 dagen en een tunnel in z'n oor.
Ja, dat is heel ver weg van hier.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:31 schreef NoelGallagher het volgende:
BOB is ook een bazenwinkel. Ken je die, ynuhh? Zit ook ergens bij amersfoort.
Klopt, ik word het pas op 35-jarige leeftijd. Maar ik ben gelukkig niet de enige die dat heeft, veel mensen hebben moeite met echt volwassen worden, omdat onbezorgd aanrommellen zo aanlokkelijk is, denk ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat je nu zegt lijkt mij gewoon een essentieel ding van volwassen worden.
Die heeft iemand uit mijn clusterquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.bestofbob.nl/j(...)reactive-jacket.html
Deze jas wordt gewoon lichter van kleur, naarmate het warmer wordt
En of hij gaat rukken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:35 schreef Japsnars het volgende:
WF, alsjeblieft, ruk je die week gewoon los van FOK!
En matje.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die blouse dus aan vanavond in combinatie met onderstaande broek en schoenen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt wel smaak.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:25 schreef Skylark. het volgende:
Dat ligt aan de kleur van de blouse bij mij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:40 schreef Japsnars het volgende:
Ik draag mijn overhemden meestal liever op een donkere spijkerbroek
Ik heb er al 12.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:22 schreef Otis2.0 het volgende:
WEER een pm van WF. Wat een autist. Ik ga erover klagen denk ik, en dan wordt zn ban verlengd.
Ik was vanmiddag begonnen met Pokémon Emerald. Had een wereldteam binnen no-time opgebouwd, ben ik vergeten te saven en nu kan ik opnieuw beginnen. Ik ga dus wel een andere versie spelen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:42 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben in dubio:
Typhlosion
Starmie
Ampharos
Dragonite
Weavile?
Ground type
Surfmerken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Outfit is zo'n winkeltje met allemaal dingen van O'Neill, Billabong, Reef, Quicksilver en dat soort merken. Niet het goedkoopst maar wel erg vet altijd. Vooral die boardshorts en vesten.
Billabong heb ik een pet van, maar voor de rest heb ik niet veel met surfmerken. Niet dat ik het niet zou dragen, maar het zou geen winkel zijn waar ik snel uit mezelf naar toe zou gaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Outfit is zo'n winkeltje met allemaal dingen van O'Neill, Billabong, Reef, Quicksilver en dat soort merken. Niet het goedkoopst maar wel erg vet altijd. Vooral die boardshorts en vesten.
Kan nog wel een maandje bij op, ik denk dat hij deze week nog wel weer gaat klonenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:22 schreef Otis2.0 het volgende:
WEER een pm van WF. Wat een autist. Ik ga erover klagen denk ik, en dan wordt zn ban verlengd.
Hij heeft tot zondag niks te doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:47 schreef TheKC het volgende:
[..]
Kan nog wel een maandje bij op, ik denk dat hij deze week nog wel weer gaat klonen
WE is eigenlijk best leuk ja, kende het eerst niet zo. Maar laatst hele toffe broek gekocht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:25 schreef Skylark. het volgende:
True, ik heb dan ook alleen maar lichte overhemden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat ligt aan de kleur van de blouse bij mij.
Quicksilver heb ik teenslippers en een shirt van, van Billabong een paar broekenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Die kunnen op zowel een lichte als een donkere jeans meestal. Donkere overhemden enkel op donkere jeans.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
True, ik heb dan ook alleen maar lichte overhemden.
Wij hier in Nijmegen ook niet. Nijmegen is sowieso niet leuk om te winkelen, Arnhem wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Eens. Alleen wij hebben hier in de stad() geen Zara (
![]()
) .
Dat vest vind ik lelijk, beetje Jack&Jones stijl qua vest.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit soort chillvesten vind ik altijd wel chill.
[ afbeelding ]
En boardshorts van Billabong zijn ook baussssss.
[ afbeelding ]
Slippers moet je van Reef halen man die zijn heerlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Quicksilver heb ik teenslippers en een shirt van, van Billabong een paar broeken
Ben ik niet met je eens.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat vest vind ik lelijk, beetje Jack&Jones stijl qua vest.
*fapfapfap*quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit soort chillvesten vind ik altijd wel chill.
[ afbeelding ]
En boardshorts van Billabong zijn ook baussssss.
[ afbeelding ]
Wat is CC?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:58 schreef Mozy het volgende:
Ik ga zometeen deze ff oppikken bij de CC. Dikke care dat het CC is, hij zit er wel grappig uit en het is goedkoop.
[ afbeelding ]
Oh, net alsof de naam van een winkel zo'n grote invloed heeft. Als het maar leuk is en goed zit.quote:
CoolCat is over het algemeen wat kinderlijke kleding, maar deze shorts zien er spang uit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oh, net alsof de naam van een winkel zo'n grote invloed heeft. Als het maar leuk is en goed zit.
Ik ben er van de week nog geweest. Niks gekocht, maar soms is het wel geinig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Cool Cat. Daar ben ik niet meer geweest sinds ik naar de brugklas ging.
Alleen nog maar vunzige kleding nu?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:54 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben trouwens klaar met het ordenen van mijn kledingkast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:04 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn geordende kledingkast. Rechtsbovenin polo's en truien, eronder basics, daaronder shirt/hemdjes die ik regelmatig aanheb. Daaronder sokken/ondergoed/bh's.
Dan truitjes die ik weinig aanheb, dan broeken die ik weinig aanheb, dan schoenen die ik weinig aanheb.
En in het midden de broeken die ik het meeste aanheb, truien/vesten/whatever en daaronder schoenen die ik vaak aanheb.
Wat heb jij weinig klerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn geordende kledingkast. Rechtsbovenin polo's en truien, eronder basics, daaronder shirt/hemdjes die ik regelmatig aanheb. Daaronder sokken/ondergoed/bh's.
Dan truitjes die ik weinig aanheb, dan broeken die ik weinig aanheb, dan schoenen die ik weinig aanheb.
En in het midden de broeken die ik het meeste aanheb, truien/vesten/whatever en daaronder schoenen die ik vaak aanheb.
Ziet er netjes uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ik heb schoenen die best wel op die schoenen van jou links vooraan lijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goddomme, ik blijf 'WF' lezen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Misschien dat ik morgen nog ff bij de WE langs ga voordat ik in de trein stap.
Oh die zijn tof he.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb schoenen die best wel op die schoenen van jou links vooraan lijken.
Hoe laat ga jij met de trein?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Misschien dat ik morgen nog ff bij de WE langs ga voordat ik in de trein stap.
Haha nee het ging niet om jouw kledingkast, die ziet er prima uit hoor (hoewel ik het voor een vrouw idd best weinig vindquote:
Ik zeg gisteren een filmpje van jouquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een redelijk diepe kledingkast. Alles wat ik niet meer draag heb ik dus naar achter weggemoffeld. Echt een blast from the past als ik dat zou uitgraven.
Wat een onchristelijke tijd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Denk het. Chai wil dat ik zo vroeg mogelijk bij haar ben.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoeft ook echt niet! Een ieder moet dragen wat hij/zij leuk vindt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, het spijt me dat ik geen broek van 200 euro koop nee, dat geld heb ik niet.
Haha true. Ja klopt, ik heb laatst echt heel veel weggegooid. En sinds een tijdje probeer ik ook alleen te kopen wat ik écht aandoe.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha nee het ging niet om jouw kledingkast, die ziet er prima uit hoor (hoewel ik het voor een vrouw idd best weinig vind) maar om BP. Zit ie even te beoordelen of de kledingkast van een internetpersoon er netjes uit ziet, met een '
' -PI.
Dit ook:quote:
Ik vind het een keitof album van Ellen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dit ook:
En dat zeg ik alleen maar omdat ik volgende week donderdag in t Paard naar Ellen Ten Damme ga....
watquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Op die foto lijkt hij op Michael Madsen. Vind ik.
Waarom noem je haar Chai?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
wolvendagen heeft hardcore he dat weet je.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:17 schreef Skylark. het volgende:
Mijn ideale vrouw heeft het zachtaardige innerlijk van ynuhh, de onovertroffen muzieksmaak van wolvendagen en de blakende zelfverzekerdheid van Allure_.
En dan post ze zelf d'r haaives en zelfs een keer haar naam hier!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze vind het niet leuk als ik haar naam post.
Hahahaha. Wat zielig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:18 schreef Skylark. het volgende:
Haha ik moet altijd lachen om die kop van Chris Willis.
[ afbeelding ]
Hij is koning.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:18 schreef Skylark. het volgende:
Haha ik moet altijd lachen om die kop van Chris Willis.
[ afbeelding ]
Ik hoop alleen niet dat dat hele Dave gedoe op mij slaat.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind het een keitof album van Ellen.
Hardstyle.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
wolvendagen heeft hardcore he dat weet je.
Je weet haar naam gewoon niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze vind het niet leuk als ik haar naam post.
Welk gedoe?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat dat hele Dave gedoe op mij slaat.
Ik ben nm echt wel gek op r.
Heyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:20 schreef Potloodvis het volgende:
BP, wanneer kom jij eens uit de kast? Want dat gedrag van je hier is om te braken.
haha echt he.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:20 schreef Potloodvis het volgende:
BP, wanneer kom jij eens uit de kast? Want dat gedrag van je hier is om te braken.
Ik ben een bonk des frustratie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou als dat Bp niet is, die zit ook met die frustraties.
Ik heb er genoeg van, de maat is dus vol. Hij moet zeggen of hij een homofiel of een vrouw is.quote:
Oi.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:22 schreef Otis2.0 het volgende:
HOE DAN OOK IK BEN WEG SKATJUHS dOeiii <3 <3
Ze zette in deze clip ineens overal Dave neer, en ik heb haar ooit wel eens ontmoet, toen ik te dronken voor woorden was, en heb nog een briefje van haar (je kunt het terugvinden op FOK!) van een paar jaar geleden die ik niet snapte.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Welk gedoe?Ik ken alleen die plaat van d'r. Staan leuke liedjes op.
Post dat briefje nog eens.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze zette in deze clip ineens overal Dave neer, en ik heb haar ooit wel eens ontmoet, toen ik te dronken voor woorden was, en heb nog een briefje van haar (je kunt het terugvinden op FOK!) van een paar jaar geleden die ik niet snapte.
Doe eens normaal tegen BP.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Lees de vraag en antwoord gewoon, achterlijk geval.
Wat heeft BP jou in godsnaam mis gedaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer opbrengen bij hem.
Misschien was ze dronken? Ellen lust er wel eentje dacht ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zei 2 jaar terug al, dat ik niet zo goed begreep wat ze precies bedoelde met dat briefje.
Hoe lukt het eerder slapen/ beter eten/ actiever leven behalen gedoe?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:33 schreef Mozy het volgende:
Kanker treinen. Ik moet morgen van de WE naar het station sprinten wil het nog op tijd halen.
Dan moet jij jezelf maar in je gezicht stoten. Als BP wil posten zoals hij post, dan moet hij dat lekker doen. Als jij vind dat jij daar iets over mag zeggen, dan ga je maar in communistisch Rusland wonen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Niets, maar de manier van posten hier geeft mij een ongeneesbare kriebel in de vuisten.
Ik heb donderdag de halve dag in coma gelegen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe lukt het eerder slapen/ beter eten/ actiever leven behalen gedoe?
Haha.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb donderdag de halve dag in coma gelegen.
Dan sluit je maar een pact met hem zodat jullie elkaar coveren in beef, maar als ik iets vind dan zeg ik dat.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan moet jij jezelf maar in je gezicht stoten. Als BP wil posten zoals hij post, dan moet hij dat lekker doen. Als jij vind dat jij daar iets over mag zeggen, dan ga je maar in communistisch Rusland wonen.
Heuquote:
Neem op dan.quote:
Ik heb met niemand een pact gesloten, en ik cover hem niet omdat het BP is, maar omdat je kankerlomp doet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan sluit je maar een pact met hem zodat jullie elkaar coveren in beef, maar als ik iets vind dan zeg ik dat.
quote:
Ik noem het eerlijkheid, dat waardeer je maar. Zo niet, dan lees je er maar overheen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb met niemand een pact gesloten, en ik cover hem niet omdat het BP is, maar omdat je kankerlomp doet.
water in spuitenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn ogen zijn zo droog als de Sahara.
Zal ik eens eraan komen likken?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Uhm.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Halve fles kunst-tranen erin.quote:
Eerlijkheid houdt niet in dat je zomaar mensen maar moet gaan afkraken, als ik jou een kankermongool vind waarbij ik de kaak wil breken, dan ga ik dat ook niet zomaar posten, in de hoop dat jij je gedrag veranderd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik noem het eerlijkheid, dat waardeer je maar. Zo niet, dan lees je er maar overheen.
Nooit.quote:
Doet pijn mennnn..quote:
Dan zeg je dat toch, maar denk niet dat ik daardoor ook maar 1 seconde minder slaap.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Eerlijkheid houdt niet in dat je zomaar mensen maar moet gaan afkraken, als ik jou een kankermongool vind waarbij ik de kaak wil breken, dan ga ik dat ook niet zomaar posten, in de hoop dat jij je gedrag veranderd.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:42 schreef kurk_droog het volgende:
kunst tranenJe kan toch zelf tranen maken?
Good for you.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch, maar denk niet dat ik daardoor ook maar 1 seconde minder slaap.
Ja, als ik non-stop ga gapen dan rollen de tranen over mijn wangen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:42 schreef kurk_droog het volgende:
kunst tranenJe kan toch zelf tranen maken?
Ik heb nu al een pijnlijke kaak.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, als ik non-stop ga gapen dan rollen de tranen over mijn wangen.
Nee, maar dat is ook kut.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In slaap gevallen met je lenzen nog in ja?
It wasn't me.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:45 schreef kurk_droog het volgende:
Bel ik dat nummer terug krijg ik de voicemail..ja rot dan maar lekker op
Wat ben ik blij dat ik dat niet nodig hebquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook kut.![]()
Dan word je wakker en dan kan je bijna je ogen niet open doen
Wtf. Waarom dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook kut.![]()
Dan word je wakker en dan kan je bijna je ogen niet open doen
Kakenquote:
Ubermensch.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik dat niet nodig heb
Ik had pizza, daarna vanillevla met verse aardbeien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb een goed leven. Ik eet mosterdsoep en croissants met kaas en ik ga binnenkort Interpol weer zien.![]()
Mosterdsoep? Klinkt niet ernstig smakelijk....maargoed, wie heeft ooit snert bedacht?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb een goed leven. Ik eet mosterdsoep en croissants met kaas en ik ga binnenkort Interpol weer zien.![]()
Ik heb geen avondeten gekocht dus eet ik niets.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik had aardappels en rode bieten. En toetje eet ik nooit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik had pizza, daarna vanillevla met verse aardbeien.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen avondeten gekocht dus eet ik niets.
Omdat je ogen dan zijn samen gehecht met je oogbol.quote:
Wat een luxe.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had aardappels en rode bieten. En toetje eet ik nooit.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Sowieso ben jij degene die dom is als je denkt mijn kaak te kunnen breken.
Ik heb geen honger.quote:
Ik vind dat niets met fatsoen te maken hebben, maar je vergelijking klopt sowieso niet. Ik vind zijn manier van posten irritant, de persoon zelf ken ik niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik denk dat te kunnen, ik zeg dat ik dat niet post, uit fatsoen.
Wat heb jij gegeten?quote:
Heerlijk. Hier was bij de coop Boerenvla in de aanbieding. Drie van die kuipjes van 200 gram voor ¤1. Die vanille boerenvla is echtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik had pizza, daarna vanillevla met verse aardbeien.
Joh je kunt best zonder avondeten als je 's avonds niet te actief doet. Word je toch alleen maar dik van anders.quote:
Ik vind een wimper of zandkorrel al een hel op m'n oog.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat je ogen dan zijn samen gehecht met je oogbol.
En je oogleden schuren daar langs, niet zo'n plezierig gevoel.
Smaakt best goed zo nu en dan vind ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mosterdsoep? Klinkt niet ernstig smakelijk....maargoed, wie heeft ooit snert bedacht?
Feest.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen honger.
Misschien zo een restje pudding.
Ik ben living proof dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Joh je kunt best zonder avondeten als je 's avonds niet te actief doet. Word je toch alleen maar dik van anders.
Iddquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Joh je kunt best zonder avondeten als je 's avonds niet te actief doet. Word je toch alleen maar dik van anders.
Ik doe bijna nooit boodschappen voor eten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heerlijk. Hier was bij de coop Boerenvla in de aanbieding. Drie van die kuipjes van 200 gram voor ¤1. Die vanille boerenvla is echt!
Aardbeien ook lekker, maar te duur.
Om10 uur nog eten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Feest.![]()
Maar zometeen om 10 uur dan? Dan schreeuwt je buik zeker?
Je had toch ook een keertje wortelsoep toen met dat dieet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Smaakt best goed zo nu en dan vind ik.
Ik vind het prima, blijkbaar is de jongen zelf er niet begaafd genoeg voor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mozy jongeLaat mensen zichzelf verdedigen.
Oh, sorry... ik las eroverheenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Pizza en vanillevla met verse aardbeien.
Jij bent rot van binnen, dus dat telt niet. Jij kan ook best zonder avondeten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben living proof dat dat niet zo is.
Ik heb echt geen idee, ik weet echt niet wat er toen is gebeurd, alleen schrok ik ff dat er in deze clip ineens Dave stond op het podium, en dan schrik ik ff van de tijd waarop ik niet zo goed kan terughalen wat ik toen gedaan heb. Misschien heeft het geen fuck met mij te maken, ik weet alleen niet meer hoe ik aan dat briefje kwam. Vandaar dat ik ff schrok.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Misschien was ze dronken? Ellen lust er wel eentje dacht ik.
Nee dat was koolsoep.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je had toch ook een keertje wortelsoep toen met dat dieet?
Als ik mezelf om 7 uur volbunker dan heb ik tussen 10 en 12 altijd weer super honger.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Om10 uur nog eten.Hoe nutteloos tenzij je tot 3 uur op blijft.
Haal zo'n fruitkwark van Danone. 400 gram voor ¤1,95 als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:50 schreef Smart_ass het volgende:
Ik kan best bij de coop even pudding halen. Daar heb je van die saroma die je alleen even koud moet laten worden.
Als je veel water drinkt valt het wel mee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Feest.![]()
Maar zometeen om 10 uur dan? Dan schreeuwt je buik zeker?
Ik vind dat altijd zo lelijk. Net als dat meisjes op de basisschool/middelbare de gepeste kinderen gingen beschermenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind het prima, blijkbaar is de jongen zelf er niet begaafd genoeg voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |