Die kunnen op zowel een lichte als een donkere jeans meestal. Donkere overhemden enkel op donkere jeans.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
True, ik heb dan ook alleen maar lichte overhemden.
Wij hier in Nijmegen ook niet. Nijmegen is sowieso niet leuk om te winkelen, Arnhem wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Eens. Alleen wij hebben hier in de stad() geen Zara (
![]()
) .
Dat vest vind ik lelijk, beetje Jack&Jones stijl qua vest.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit soort chillvesten vind ik altijd wel chill.
[ afbeelding ]
En boardshorts van Billabong zijn ook baussssss.
[ afbeelding ]
Slippers moet je van Reef halen man die zijn heerlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Quicksilver heb ik teenslippers en een shirt van, van Billabong een paar broeken
Ben ik niet met je eens.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat vest vind ik lelijk, beetje Jack&Jones stijl qua vest.
*fapfapfap*quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit soort chillvesten vind ik altijd wel chill.
[ afbeelding ]
En boardshorts van Billabong zijn ook baussssss.
[ afbeelding ]
Wat is CC?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:58 schreef Mozy het volgende:
Ik ga zometeen deze ff oppikken bij de CC. Dikke care dat het CC is, hij zit er wel grappig uit en het is goedkoop.
[ afbeelding ]
Oh, net alsof de naam van een winkel zo'n grote invloed heeft. Als het maar leuk is en goed zit.quote:
CoolCat is over het algemeen wat kinderlijke kleding, maar deze shorts zien er spang uit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oh, net alsof de naam van een winkel zo'n grote invloed heeft. Als het maar leuk is en goed zit.
Ik ben er van de week nog geweest. Niks gekocht, maar soms is het wel geinig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Cool Cat. Daar ben ik niet meer geweest sinds ik naar de brugklas ging.
Alleen nog maar vunzige kleding nu?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:54 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben trouwens klaar met het ordenen van mijn kledingkast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:04 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn geordende kledingkast. Rechtsbovenin polo's en truien, eronder basics, daaronder shirt/hemdjes die ik regelmatig aanheb. Daaronder sokken/ondergoed/bh's.
Dan truitjes die ik weinig aanheb, dan broeken die ik weinig aanheb, dan schoenen die ik weinig aanheb.
En in het midden de broeken die ik het meeste aanheb, truien/vesten/whatever en daaronder schoenen die ik vaak aanheb.
Wat heb jij weinig klerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn geordende kledingkast. Rechtsbovenin polo's en truien, eronder basics, daaronder shirt/hemdjes die ik regelmatig aanheb. Daaronder sokken/ondergoed/bh's.
Dan truitjes die ik weinig aanheb, dan broeken die ik weinig aanheb, dan schoenen die ik weinig aanheb.
En in het midden de broeken die ik het meeste aanheb, truien/vesten/whatever en daaronder schoenen die ik vaak aanheb.
Ziet er netjes uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ik heb schoenen die best wel op die schoenen van jou links vooraan lijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goddomme, ik blijf 'WF' lezen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Misschien dat ik morgen nog ff bij de WE langs ga voordat ik in de trein stap.
Oh die zijn tof he.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb schoenen die best wel op die schoenen van jou links vooraan lijken.
Hoe laat ga jij met de trein?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Misschien dat ik morgen nog ff bij de WE langs ga voordat ik in de trein stap.
Haha nee het ging niet om jouw kledingkast, die ziet er prima uit hoor (hoewel ik het voor een vrouw idd best weinig vindquote:
Ik zeg gisteren een filmpje van jouquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een redelijk diepe kledingkast. Alles wat ik niet meer draag heb ik dus naar achter weggemoffeld. Echt een blast from the past als ik dat zou uitgraven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |