En of hij gaat rukken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:35 schreef Japsnars het volgende:
WF, alsjeblieft, ruk je die week gewoon los van FOK!
En matje.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die blouse dus aan vanavond in combinatie met onderstaande broek en schoenen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt wel smaak.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:25 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben echt een man van de Zara en de WE.
Dat ligt aan de kleur van de blouse bij mij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:40 schreef Japsnars het volgende:
Ik draag mijn overhemden meestal liever op een donkere spijkerbroek
Ik heb er al 12.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:22 schreef Otis2.0 het volgende:
WEER een pm van WF. Wat een autist. Ik ga erover klagen denk ik, en dan wordt zn ban verlengd.
Ik was vanmiddag begonnen met Pokémon Emerald. Had een wereldteam binnen no-time opgebouwd, ben ik vergeten te saven en nu kan ik opnieuw beginnen. Ik ga dus wel een andere versie spelen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:42 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben in dubio:
Typhlosion
Starmie
Ampharos
Dragonite
Weavile?
Ground type
Surfmerken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Outfit is zo'n winkeltje met allemaal dingen van O'Neill, Billabong, Reef, Quicksilver en dat soort merken. Niet het goedkoopst maar wel erg vet altijd. Vooral die boardshorts en vesten.
Billabong heb ik een pet van, maar voor de rest heb ik niet veel met surfmerken. Niet dat ik het niet zou dragen, maar het zou geen winkel zijn waar ik snel uit mezelf naar toe zou gaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Outfit is zo'n winkeltje met allemaal dingen van O'Neill, Billabong, Reef, Quicksilver en dat soort merken. Niet het goedkoopst maar wel erg vet altijd. Vooral die boardshorts en vesten.
Kan nog wel een maandje bij op, ik denk dat hij deze week nog wel weer gaat klonenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:22 schreef Otis2.0 het volgende:
WEER een pm van WF. Wat een autist. Ik ga erover klagen denk ik, en dan wordt zn ban verlengd.
Hij heeft tot zondag niks te doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:47 schreef TheKC het volgende:
[..]
Kan nog wel een maandje bij op, ik denk dat hij deze week nog wel weer gaat klonen
WE is eigenlijk best leuk ja, kende het eerst niet zo. Maar laatst hele toffe broek gekocht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:25 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben echt een man van de Zara en de WE.
True, ik heb dan ook alleen maar lichte overhemden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat ligt aan de kleur van de blouse bij mij.
Quicksilver heb ik teenslippers en een shirt van, van Billabong een paar broekenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:44 schreef Otis2.0 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |