Ja, als ik non-stop ga gapen dan rollen de tranen over mijn wangen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:42 schreef kurk_droog het volgende:
kunst tranenJe kan toch zelf tranen maken?
Ik heb nu al een pijnlijke kaak.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, als ik non-stop ga gapen dan rollen de tranen over mijn wangen.
Nee, maar dat is ook kut.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In slaap gevallen met je lenzen nog in ja?
It wasn't me.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:45 schreef kurk_droog het volgende:
Bel ik dat nummer terug krijg ik de voicemail..ja rot dan maar lekker op
Wat ben ik blij dat ik dat niet nodig hebquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook kut.![]()
Dan word je wakker en dan kan je bijna je ogen niet open doen
Wtf. Waarom dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook kut.![]()
Dan word je wakker en dan kan je bijna je ogen niet open doen
Kakenquote:
Ubermensch.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik dat niet nodig heb
Ik had pizza, daarna vanillevla met verse aardbeien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb een goed leven. Ik eet mosterdsoep en croissants met kaas en ik ga binnenkort Interpol weer zien.![]()
Mosterdsoep? Klinkt niet ernstig smakelijk....maargoed, wie heeft ooit snert bedacht?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb een goed leven. Ik eet mosterdsoep en croissants met kaas en ik ga binnenkort Interpol weer zien.![]()
Ik heb geen avondeten gekocht dus eet ik niets.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik had aardappels en rode bieten. En toetje eet ik nooit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik had pizza, daarna vanillevla met verse aardbeien.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen avondeten gekocht dus eet ik niets.
Omdat je ogen dan zijn samen gehecht met je oogbol.quote:
Wat een luxe.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had aardappels en rode bieten. En toetje eet ik nooit.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Sowieso ben jij degene die dom is als je denkt mijn kaak te kunnen breken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |