Heuquote:
Neem op dan.quote:
Ik heb met niemand een pact gesloten, en ik cover hem niet omdat het BP is, maar omdat je kankerlomp doet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan sluit je maar een pact met hem zodat jullie elkaar coveren in beef, maar als ik iets vind dan zeg ik dat.
quote:
Ik noem het eerlijkheid, dat waardeer je maar. Zo niet, dan lees je er maar overheen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb met niemand een pact gesloten, en ik cover hem niet omdat het BP is, maar omdat je kankerlomp doet.
water in spuitenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn ogen zijn zo droog als de Sahara.
Zal ik eens eraan komen likken?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Uhm.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Halve fles kunst-tranen erin.quote:
Eerlijkheid houdt niet in dat je zomaar mensen maar moet gaan afkraken, als ik jou een kankermongool vind waarbij ik de kaak wil breken, dan ga ik dat ook niet zomaar posten, in de hoop dat jij je gedrag veranderd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik noem het eerlijkheid, dat waardeer je maar. Zo niet, dan lees je er maar overheen.
Nooit.quote:
Doet pijn mennnn..quote:
Dan zeg je dat toch, maar denk niet dat ik daardoor ook maar 1 seconde minder slaap.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Eerlijkheid houdt niet in dat je zomaar mensen maar moet gaan afkraken, als ik jou een kankermongool vind waarbij ik de kaak wil breken, dan ga ik dat ook niet zomaar posten, in de hoop dat jij je gedrag veranderd.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:42 schreef kurk_droog het volgende:
kunst tranenJe kan toch zelf tranen maken?
Good for you.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch, maar denk niet dat ik daardoor ook maar 1 seconde minder slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |