Wat een onchristelijke tijd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Denk het. Chai wil dat ik zo vroeg mogelijk bij haar ben.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoeft ook echt niet! Een ieder moet dragen wat hij/zij leuk vindt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, het spijt me dat ik geen broek van 200 euro koop nee, dat geld heb ik niet.
Haha true. Ja klopt, ik heb laatst echt heel veel weggegooid. En sinds een tijdje probeer ik ook alleen te kopen wat ik écht aandoe.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha nee het ging niet om jouw kledingkast, die ziet er prima uit hoor (hoewel ik het voor een vrouw idd best weinig vind) maar om BP. Zit ie even te beoordelen of de kledingkast van een internetpersoon er netjes uit ziet, met een '
' -PI.
Dit ook:quote:
Ik vind het een keitof album van Ellen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dit ook:
En dat zeg ik alleen maar omdat ik volgende week donderdag in t Paard naar Ellen Ten Damme ga....
watquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Op die foto lijkt hij op Michael Madsen. Vind ik.
Waarom noem je haar Chai?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
wolvendagen heeft hardcore he dat weet je.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:17 schreef Skylark. het volgende:
Mijn ideale vrouw heeft het zachtaardige innerlijk van ynuhh, de onovertroffen muzieksmaak van wolvendagen en de blakende zelfverzekerdheid van Allure_.
En dan post ze zelf d'r haaives en zelfs een keer haar naam hier!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze vind het niet leuk als ik haar naam post.
Hahahaha. Wat zielig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:18 schreef Skylark. het volgende:
Haha ik moet altijd lachen om die kop van Chris Willis.
[ afbeelding ]
Hij is koning.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:18 schreef Skylark. het volgende:
Haha ik moet altijd lachen om die kop van Chris Willis.
[ afbeelding ]
Ik hoop alleen niet dat dat hele Dave gedoe op mij slaat.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind het een keitof album van Ellen.
Hardstyle.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
wolvendagen heeft hardcore he dat weet je.
Je weet haar naam gewoon niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze vind het niet leuk als ik haar naam post.
Welk gedoe?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat dat hele Dave gedoe op mij slaat.
Ik ben nm echt wel gek op r.
Heyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:20 schreef Potloodvis het volgende:
BP, wanneer kom jij eens uit de kast? Want dat gedrag van je hier is om te braken.
haha echt he.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:20 schreef Potloodvis het volgende:
BP, wanneer kom jij eens uit de kast? Want dat gedrag van je hier is om te braken.
Ik ben een bonk des frustratie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou als dat Bp niet is, die zit ook met die frustraties.
Ik heb er genoeg van, de maat is dus vol. Hij moet zeggen of hij een homofiel of een vrouw is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |