Oh ohhh..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Te jong, màn
[..]
Jij gaat je hele leven bij Chai blijven, denk je?
Iemand postte die laatst.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij kijkt maar het hoort niet :'0
Oh, ik heb juist niet zo heel veel problemen met de immigratie. Het moet wel wat ingeperkt worden maar op dit moment zijn er genoeg allochtonen die ook meebouwen aan onze economie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Immigratie. Eigenlijk ben ik alleen echt rechts wat immigratie betreft, verder niet heul super. En wat k_d al zei, eigenlijk is pvv alleen wat immigratie betreft heel rechts.
Maar ik vind dat wel een belangrijk punt eigenlijk, op dit moment.
waarom waaromquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Lakitu regel: Minumumleeftijd = (Eigen leeftijd / 3) * 0 + 14
Pfff, alsof je zelf nooit zoiets hebt geprobeerd.quote:
Die regel blijft grappigquote:
Mensen die links zijn wat immigratie betreft.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Iemand postte die laatst.
[..]
Oh, ik heb juist niet zo heel veel problemen met de immigratie. Het moet wel wat ingeperkt worden maar op dit moment zijn er genoeg allochtonen die ook meebouwen aan onze economie.
Wat dat betreft ben ik juist op immigratie heel links en de rest rechts.
Eh ja?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Pfff, alsof je zelf nooit zoiets hebt geprobeerd.
Ik ben het daar wel mee eens. Dat de instroom van kansarme immigranten wordt stopgezet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Iemand postte die laatst.
[..]
Oh, ik heb juist niet zo heel veel problemen met de immigratie. Het moet wel wat ingeperkt worden maar op dit moment zijn er genoeg allochtonen die ook meebouwen aan onze economie.
Wat dat betreft ben ik juist op immigratie heel links en de rest rechts.
THEY TOOK OUR JOBSquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mensen die links zijn wat immigratie betreft.Ik heb altijd zo'n hekel aan dat soort boomknuffelaars. Die ontkennen ook altijd dat er problemen zijn daarmee. Neejoh, gaat allemaal helemaal goed en leuk!
Ik vind dat de allochtonen hier veel te weinig meebouwen aan de economie. Zou ons veel uitkeringen schelen ook.
Okay, just tryin' to help. Ben er zelf mee bezig doordat ik redelijk fanatiek fitness + het feit dat m'n moeder voedingsconsulente is en ik redelijk gezond ben opgevoed.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, bruine bolletjes met gegrilde kipfilet is nu ff mijn ding.
Ik lees die artikelen ook wel.
Heb jij eigenlijk nog een toekomstdroom over wat je wil worden SL?
Gewoon even uit pure nieuwsgierigheid...
VVD dusquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben het daar wel mee eens. Dat de instroom van kansarme immigranten wordt stopgezet.
Dat is mijn grootste struikelpunt bij de VVD.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:20 schreef Skylark. het volgende:
D66
Drugsgebruik ziet D66 allereerst als een kwestie van volksgezondheid. Daarom wil D66 goede voorlichting geven aan ouders, leraren en jongeren. D66 is voorstander van het creëren van gebruikersruimten en het medisch verstrekken van harddrugs binnen een afkickprogramma. Het medisch verstrekken van drugs voorkomt volgens D66 ook veel criminaliteit. D66 wil dat de teelt van cannabis wordt gereguleerd, zodat teelt en verkoop worden geregeld via een gesloten keten, waaruit criminelen worden geweerd. Door teelt en verkoop verder te reguleren kan de kwaliteit van de cannabis worden verbeterd en de hoogte van de hoeveelheid THC in de cannabis worden gereguleerd.
Nee. Wel met een peen. Die afbrak. Moest verdomme nog naar de huisarts om 'm eruit te laten halen.quote:
Noord - Italie, onder Nice.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als je geluk hebtWelk gebied ga je?
Toscane in de zomer is zo![]()
.... Al die sfeervolle dorpjes waar oude bazen hele dag op bankjes zitten en terras super dan
Ik ben heel links, en dat is meer omdat die immigranten hier echt niet voor de gein komen. En sure, het gaat niet goed. Maar ik heb dat liever dan dat ze terug moeten en echt een leven hebben waar ik nog geen eens aan wil denken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mensen die links zijn wat immigratie betreft.Ik heb altijd zo'n hekel aan dat soort boomknuffelaars. Die ontkennen ook altijd dat er problemen zijn daarmee. Neejoh, gaat allemaal helemaal goed en leuk!
Ik vind dat de allochtonen hier veel te weinig meebouwen aan de economie. Zou ons veel uitkeringen schelen ook.
hmm.. wat grauwer is het daar inderdaadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noord - Italie, onder Nice.![]()
Dus waarschijnlijk bewolkt en 15 graden.
Ik vind wat D'66 daarover zegt heel logisch en doordacht klinken idd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is mijn grootste struikelpunt bij de VVD.
Gisteren hadden we op school een verkiezingsdebat met de grote partijen en 1 van de thema's was het drugsbeleid. Ik vind het toch erg jammerlijk dat zowel de VVD als de CDA zwaar tegen de legalisering van drugs zijn terwijl alle feiten erop wijzen (kijk naar het buitenland) dat een totaalverbod, niet zal leiden tot een mindering in gebruik. Er zal alleen maar meer worden gesmoked.
Alcohol daarentegen wordt wel gewoon toegestaan terwijl dat een stuk schadelijker is.
En dan die knuppel van het CDA maar roepen dat softdrugs de eerste stap zijn en dat we later wel naar alcohol gaan kijken, ja doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |