quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had trouwens wel ooit een italiaan die mn pizza liet aanbranden. Kreeg ik een nieuwe extra lekkere
.
Post een chici dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:11 schreef Lakitu het volgende:
Ik volg jullie niet.Recap die shit of ik ga tegen mezelf praten.
Ok.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:11 schreef Lakitu het volgende:
Ik volg jullie niet.Recap die shit of ik ga tegen mezelf praten.
Ja hoe ranzig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:09 schreef Chai het volgende:
Je moet selderij eten als je wilt afvallen. Tijdens het verteren daarvan kost het meer energie dan je lichaam er van krijgt.
quote:
Ik snap het, maar wie?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is normaal, staat allemaal in het woordenboek.
We nemen over.quote:
Ik wil geen levend skelet worden ofzo, op gewicht blijven is prima. Ik praat wel stoer dat ik niet ga eten, maar vanaaf gooi ik er gewoon een paar belegde broodjes in hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gast, als je gewicht wilt verliezen moet je het anders aanpakken.
Ik heb geen zin om een lap tekst te schrijven maar je moet gewoon 500 calorieën onder je behoefte gaan zitten, maar niet minder! Anders 'went' je lichaam aan het krijgen van weinig voeding en als je dan weer meer gaat eten kom je dubbel zo hard aan.
En verder een goede balans van goede (onverzadigde) vetten, koolhydraten en eiwitten.
Oh ja, echt Connexxionquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja belachelijk. Als je nu van Rhenen naar Amersfoort wil (of in ieder geval verder dan Veenendaal) moet je telkens overstappen daar. En het sluit voor geen meter aan.
Ja euh eigenlijk zo rechts mogelijk. Mja PVV heeft van die belachelijke mensen verkiesbaar gesteld, dat gaat 'm sowieso niet worden. Dus VVD dan maar. Bij gebrek aan beter.
Beter eet je dan dat als ontbijt of lunch, 's avonds kun je het net zo goed laten als je overdag toch al niet hebt gegeten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wil geen levend skelet worden ofzo, op gewicht blijven is prima. Ik praat wel stoer dat ik niet ga eten, maar vanaaf gooi ik er gewoon een paar belegde broodjes in hoor.
Alleen dan geen Big Mac broodjes, maar gewoon 2 bruine bolletjes met gegrild vlees ofzo.
No Bolimia for me, you see.... (Ik ben steeds aan het rijmen per ongeluk...)
Rechtse dan de VVD, waarom dat dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja belachelijk. Als je nu van Rhenen naar Amersfoort wil (of in ieder geval verder dan Veenendaal) moet je telkens overstappen daar. En het sluit voor geen meter aan.
Ja euh eigenlijk zo rechts mogelijk. Mja PVV heeft van die belachelijke mensen verkiesbaar gesteld, dat gaat 'm sowieso niet worden. Dus VVD dan maar. Bij gebrek aan beter.
Die zijn hard.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:13 schreef Skylark. het volgende:
Deze zijn zo aan hé:
[ afbeelding ]
Verder val ik jullie niet lastig met m'n fetish.
In nederland heb je ook italianen, kunt je alvast proeven.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zo zijn ze dan ook wel weer inderdaad
![]()
Ik moet echt snel weer naar dat land zeg..
Als je ooit doodziek wordt is het beter om een reserve te hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wil geen levend skelet worden ofzo, op gewicht blijven is prima. Ik praat wel stoer dat ik niet ga eten, maar vanaaf gooi ik er gewoon een paar belegde broodjes in hoor.
Alleen dan geen Big Mac broodjes, maar gewoon 2 bruine bolletjes met gegrild vlees ofzo.
Okay, maar je kunt ook het best de maaltijden verdelen en 's ochtends en 's middags flink eten ipv 's avonds. En verder kun je beter gewoon een volkoren boterham met kipfilet/rosbief/fricandeau/kalkoenfilet eten dan van die broodjes. Afbakbroodjes zijn terrible, witte puntjes hebben al 130 kcal ofzo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is echt chilliosquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:13 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ga dadelijk maar beneden een kijkje nemen. De vriendinnen van mijn zusje komen indrinken.
In oktoberquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zo zijn ze dan ook wel weer inderdaad
![]()
Ik moet echt snel weer naar dat land zeg..
quote:
Liefquote:
Als mijn broertje en neefje dat doen ga ik ook altijd beneden chillenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Voornamelijk dankzij 1 vriendin, ja.
Ja bij ons in het centrum hebben ze tegenwoordig ook een italiaan zittenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In nederland heb je ook italianen, kunt je alvast proeven.
Sowieso in nederland, wat doet dat bakje knoflooksaus erbij?
Ja.quote:
Leer rekenen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Omdat Nederland over 5 jaar anders geen Nederland meer is.
16 en 17 jaar in dit geval.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Als mijn broertje en neefje dat doen ga ik ook altijd beneden chillenZo meet je al die 15 jarigen in no time
Mensen die aan plasseks doen.quote:
Leuk, ziet er alleen wel een beetje plat uitquote:
SON, GUN ON GUN UR DUNquote:
Nee grapje, ik ga mijn kinderen patat en friet opvoeden, maar wel met een harde G. Dat moet van Chai.quote:
Als je geluk hebtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In oktober![]()
Wedden dat het weer dan kut is
Nja ook goedquote:
Ja altijd gezeik met ov joh.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, echt Connexxion![]()
Als ik vanaf station Maarn naar Woudenberg wil met de bus (5 minuten) dan moet ik 20 minuten wachten, omdat dat onding net vertrokken is.![]()
![]()
![]()
Over de pvv zat ik ook na te denken, maar dat wordt em idd toch maar niet met hun patserpolitie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |