quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:06 schreef kurk_droog het volgende:
Paar jaar geleden bestelden we op een toernooi bij domino's na dag niet gegeten te hebben dus echt ontzettende honger. Maar na uur wachten waren ze er nog niet. Kwam dat klote wijf eindelijk aanrijden, maak je die doos open.. ZIE JE DE RANZIGSTE PIZZA OOIT voor je liggen![]()
Omdat ie aan het janken is en aandacht aan het vragen, iedere mongool weet dat 1 appeltje niet goed isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha nee ik snap niet hoe je daarmee kwam ineens?
Ja en die worden voor je neus gemaakt waarna langzaam die heerlijke geur je neus binnenkomt als de pizza in de oven ligtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]. En in Italie zijn ze ook niet zo zuinig met kaas, in nederland wel
.
Rechts waarschijnlijk, ik ben er nog niet helemaal uit welke partij precies.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Rhenen zit ook vol met paupers en Marokkaans tuig. Maar gelukkig net wat minder dan Veenendaal. Al kun je niet normaal in een bus stappen van Rhenen naar Veenendaal of vice versa. Altijd gedonder achterin door dat kuttuig.
Wat ga je stemmen trouwens?
Dat domino's is dat gewoon een diepvriespizza?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja en die worden voor je neus gemaakt waarna langzaam die heerlijke geur je neus binnenkomt als de pizza in de oven ligt
Om jullie te plezieren... Alleen tijdens toernooi hoor. Voor de rest van het jaar mogen ze oranje van mij in de ijskast zettenquote:
Ik had trouwens wel ooit een italiaan die mn pizza liet aanbrandenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja en die worden voor je neus gemaakt waarna langzaam die heerlijke geur je neus binnenkomt als de pizza in de oven ligt
Mijn cavia's eten graag selderij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:09 schreef Chai het volgende:
Je moet selderij eten als je wilt afvallen. Tijdens het verteren daarvan kost het meer energie dan je lichaam er van krijgt.
Bosbessen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:09 schreef Chai het volgende:
Je moet selderij eten als je wilt afvallen. Tijdens het verteren daarvan kost het meer energie dan je lichaam er van krijgt.
Ja in Eindhovenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Vrouwelijke pizzabezorger?
Ik deed dat ook.![]()
Oh ik wist niet dat je hem bedoelde.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ie aan het janken is en aandacht aan het vragen, iedere mongool weet dat 1 appeltje niet goed is.
Praat eens normale taal.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ie aan het janken is en aandacht aan het vragen, iedere mongool weet dat 1 appeltje niet goed is.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja in Eindhoven
Maar wat een doos was dat zeg. Ga dan echte pizza's bezorgen..
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat domino's is dat gewoon een diepvriespizza?
Ja belachelijk. Als je nu van Rhenen naar Amersfoort wil (of in ieder geval verder dan Veenendaal) moet je telkens overstappen daar. En het sluit voor geen meter aan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rechts waarschijnlijk, ik ben er nog niet helemaal uit welke partij precies.
Jij dan?
Vroegah reed lijn 80 van Amersfoort via Rhenen naar Wageningen.
Nu stopt ie in Veenendaal, zulks een service
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |