Gast, als je gewicht wilt verliezen moet je het anders aanpakken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:01 schreef Lamon. het volgende:
Ik ga niet eten, ik moet afvallen, ik weeg 4 kilo te zwaar om dat modellen gezeik echt door te zetten.
Ik heb vandaag al een paar tomaten gegeten en een appel, dus daar moet ik het maar mee doen.
En wat dat Ten Damme gedoe betreft, dat merk ik volgende week wel, ik ga wel vooraan staan, en als dat briefje en dat Dave gedoe gewoon toeval was, zal er wel niets gebeuren.
Eiwitverbranding ofzo.. ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij val je veel langzamer af als je niet eet meen ik mij te herinneren. En je gaat onherroepelijk uit je mond rieken omdat je jezelf aan het opbranden bent.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja sowieso... echt heerlijk zijn die.. Maar in nederland snappen heel veel mensen het niet wat betreft pizza's. Kijk naar domino's, wat een vieze dikke deegbodem is dat. Nee de italianen hebben een dunne bodem met daarop heerlijke kazen en kruiden
Ja als je niet sport, want dan gaat je spijsvertering op spaarstand.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij val je veel langzamer af als je niet eet meen ik mij te herinneren. En je gaat onherroepelijk uit je mond rieken omdat je jezelf aan het opbranden bent.
TR gemaakt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:02 schreef Crack_ het volgende:
Serieus, dit is zo tyfus triest man. Stik maar.
Ik ookquote:
Nee spreekt niet voor zich, anders zou ik het niet vragen. Ik dacht dat het iets van piemel ofzo betekende?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wut. Nee man!
Spreekt toch wel een beetje voor zich?Het is een verbastering die wij hier in het dorp gebruiken soms.
Ja zoiets. Eerst je eigen vet en als dat op is, je spieren, maar dan ben je echt skin 'n bones.quote:
Rhenen dan?quote:
Sorry hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee spreekt niet voor zich, anders zou ik het niet vragen. Ik dacht dat het iets van piemel ofzo betekende?
En als je dan weer normaal gaat eten dan kom je lekker aanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als je niet sport, want dan gaat je spijsvertering op spaarstand.
Haha nee ik snap niet hoe je daarmee kwam ineens?quote:
Jojojojojo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En als je dan weer normaal gaat eten dan kom je lekker aan
Chille UI.quote:
Ik hou van mijn niet-bestaande anonimiteit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Pics zijn wel altijd welkom. Dit is een uitnodiging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |