Brown paper test!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bah.
Maar sowieso zijn pizza's best vet.
Nee vetarmer, maar meestal eten mensen niet zozeer te veel (qua calorieën at ik juist altijd te weinigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ligt er aan of je je uithongert.
Als je gewoon ontbijt, luncht en dineert zit dat wel goed lijkt me maar dan wel kleinere porties?
Met keukenpapier het vet eraf deppenquote:
Meisjes die niet door hebben dat een jongen alleen voor de punani gaat.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Eindelijk eens een jongen waar je vrienden mee kunt zijn zonder dat hij meer wil.
Die vind ik dus gewoon echt ranzig he.. Schande voor de italianen is die pizza. Nee doe mij maar een quattro formaggio uit de steenovenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zijn ook wel lekker.
Shoarmapizza
Die diepvriespizza's van Dr. Oetker niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bah.
Maar sowieso zijn pizza's best vet.
Nastyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik dacht al aan zo'n preventiemiddel.
JA JA JAAAAAquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die vind ik dus gewoon echt ranzig he.. Schande voor de italianen is die pizza. Nee doe mij maar een quattro formaggio uit de steenoven
Pak funghi maar eens dan..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die diepvriespizza's van Dr. Oetker niet.
Ja, hier in de omgeving zijn ze dus ook niet te vretenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die vind ik dus gewoon echt ranzig he.. Schande voor de italianen is die pizza. Nee doe mij maar een quattro formaggio uit de steenoven
Ik vind diepvriespizza's niet zo heel erg lekkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die diepvriespizza's van Dr. Oetker niet.
Haha, herkenbaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:00 schreef Maisnon het volgende:
uhuh Bp, volgende week eindpresentatie en ik moet echt gewoon dag en nacht doorwerken
Dat stuk over die loverboys?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:00 schreef Smart_ass het volgende:
Zag laatst trouwens weer een heel stuk over Veenendaal in de spits staan.Whehe al die kutmarokkaantjes zaten volgens mij op mijn oude middelbare school.
Oh, die eet ik nooit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik eet alleen pizza hawaii en pizza pollo, meer heb ik niet nodig.
vanalles,een beetje uitstel, een hoop onvoorziene dingen, etc etcquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar.Door uitstellen?
Of is het gewoon een bult werk waar je niet doorheen komt?
Ik vind New York Pizza het lekkerst.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hier in de omgeving zijn ze dus ook niet te vreten![]()
Maar in Woudenberg wel![]()
![]()
Ja sowieso... echt heerlijk zijn die.. Maar in nederland snappen heel veel mensen het niet wat betreft pizza's. Kijk naar domino's, wat een vieze dikke deegbodem is dat. Nee de italianen hebben een dunne bodem met daarop heerlijke kazen en kruidenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
JA JA JAAAAA.
MET gorgonzola anders is het geen eckte.
Dan heb je er nog nooit eentje gegeten die door mij is gebakken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind diepvriespizza's niet zo heel erg lekker
Dan moet je even naar de wc gaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:01 schreef Lamon. het volgende:
Ik ga niet eten, ik moet afvallen, ik weeg 4 kilo te zwaar
Nee, dat heet erectie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:02 schreef Smart_ass het volgende:
Wat betekent broekpaling eigenlijk? Iets van stijve lul toch?
Whehe ja. Maar Veenendaal is ook serieus echt een kankerstad geworden hoor. Veel te veel Marokkanen, echt niet leuk meer.quote:
Domino's pizza weleens gegeten?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind New York Pizza het lekkerst.![]()
Volgens mij val je veel langzamer af als je niet eet meen ik mij te herinneren. En je gaat onherroepelijk uit je mond rieken omdat je jezelf aan het opbranden bent.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:01 schreef Lamon. het volgende:
Ik ga niet eten, ik moet afvallen, ik weeg 4 kilo te zwaar om dat modellen gezeik echt door te zetten.
Ik heb vandaag al een paar tomaten gegeten en een appel, dus daar moet ik het maar mee doen.
En wat dat Ten Damme gedoe betreft, dat merk ik volgende week wel, ik ga wel vooraan staan, en als dat briefje en dat Dave gedoe gewoon toeval was, zal er wel niets gebeuren.
Is dat een uitnodiging?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan heb je er nog nooit eentje gegeten die door mij is gebakken.
Nope, maar ik hoor wel van meerdere dat die niet lekker zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Domino's pizza weleens gegeten?
Wat een ranzigheid!
4EBE........quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet je even naar de wc gaan.
Den Haag danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whehe ja. Maar Veenendaal is ook serieus echt een kankerstad geworden hoor. Veel te veel Marokkanen, echt niet leuk meer.
Vinger in de mond ofzo, nee, dank je, ik heb al genoeg zorgen zonder er nog een ziekte bij te krijgen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet je even naar de wc gaan.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:02 schreef Crack_ het volgende:
Serieus, dit is zo tyfus triest man. Stik maar.
Mijn oma trakteerde een keer op pizza met haar verjaardag, ik heb de helft opgegeten en de andere helft op het bord van mijn neef geschovenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nope, maar ik hoor wel van meerdere dat die niet lekker zijn inderdaad.
Ja 10 jaar geleden. Says it all.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Den Haag dan![]()
Ik vond Veenendaal toen ik er nog kwam, dat is 10 jaar geleden.. toen nog wel te doen.
Maar nu kom ik er echt zelden.
Wut. Nee man!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:02 schreef Smart_ass het volgende:
Wat betekent broekpaling eigenlijk? Iets van stijve lul toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |