Op welke punten dan?quote:
Wat zijn dit voor haatacties?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:18 schreef Japsnars het volgende:
Wtf, is ze 14 ofzo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2e keer is het niet meer grappigquote:
Je zit duidelijk onder de duim als zij dat beslist.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee grapje, ik ga mijn kinderen patat en friet opvoeden, maar wel met een harde G. Dat moet van Chai.
Trouwens, chimi's met een harde G. kkaan
Deze chick wel:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ik heb haar gerespect.quote:
Die pic was broken dus hij moest in de herkansing.quote:
Wat is het probleem?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:18 schreef Japsnars het volgende:
Wtf, is ze 14 ofzo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Immigratie. Eigenlijk ben ik alleen echt rechts wat immigratie betreft, verder niet heul super. En wat k_d al zei, eigenlijk is pvv alleen wat immigratie betreft heel rechts.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Deze chick wel:Ik weet niet wat jij kijkt maar het hoort niet :'0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te jong, mànquote:
Jij gaat je hele leven bij Chai blijven, denk je?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee grapje, ik ga mijn kinderen patat en friet opvoeden, maar wel met een harde G. Dat moet van Chai.
Trouwens, chimi's met een harde G. kkaan
Tis net een dictatuur zoals jij het brengtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:18 schreef kurk_droog het volgende:
VVD is een prima partij. Ik zou ze al stemmen om te zorgen dat de pvda niet aan de macht komt
Nee, bruine bolletjes met gegrilde kipfilet is nu ff mijn ding.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, maar je kunt ook het best de maaltijden verdelen en 's ochtends en 's middags flink eten ipv 's avonds. En verder kun je beter gewoon een volkoren boterham met kipfilet/rosbief/fricandeau/kalkoenfilet eten dan van die broodjes. Afbakbroodjes zijn terrible, witte puntjes hebben al 130 kcal ofzo.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Deze chick wel:WTF gross.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik nog niet, meisjes uit het noorden zijn sowieso aan-erquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Te jong, màn
[..]
Jij gaat je hele leven bij Chai blijven, denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |