quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:01 schreef Otis2.0 het volgende:
CN check mijn topic, moet voor jou als een spiegel lezen.
Omdat ik over een half uur pas weg mag. Werk allesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:04 schreef NoelGallagher het volgende:
waarom in de sc met dit heerlijke weer? ik snap niet
Met laptop in de tuin zitten met een raketje.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zit op het balkon. Te wachten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Maakt hij ook jouw energydrank lauw?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
Fucking zon schijnt op mijn 22' scherm. Ik doe de gordijnen even dicht.
Ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maakt hij ook jouw energydrank lauw? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is het lot.
Vanmiddag gingen we in de zomerse hitte voetballen in het park, 2 tegen 2. Wij hadden met 6-4 verloren, maar ik had het op m'n heupen, getuige de 3 doelpunten en 1 assist. En ik had nog een kankerstrakke actie a la Bergkamp tegen Newcastle. Ik draaide er pefect omheen zonder de tegenstander, die totaal overrompeld bleek te zijn van mijn weergaloze actie, aan te raken. Het enige wat mij nog restte, was de bal simpel in het doel schieten aangezien ik iedereen al gepasseerd was. Maar net op het moment toen ik het laatste zetje wilde geven, toen mijn voet nog maar 5 centimeter van de bal verwijderd was, toen gleed ik uit omdat ik te gladde zolen had. Ik heb me een partij lopen vloeken, verdomme
![]()
Gebrek aan reacties, schat?quote:
Goeie imitatie van Crack_, driewerf hulde.quote:
Tien met een griffel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Goeie imitatie van Crack_, driewerf hulde.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:07 schreef Smart_ass het volgende:
Ja heb ik ook last van.Irritant is dat.
quote:
Werkt nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:16 schreef ynuhh het volgende:
http://www.omgpop.com/#/i/pool/8a5dp_1wm3m
5.000
Nee, maar aangezien hier veel voetballiefhebbers zitten die weten wat ik gevoeld moet hebben. En omdat er op dat tijdstip toch bijna niemand aanwezig wasquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:26 schreef Bragi het volgende:
Ik heb Skylark.'s zomermuziek op m'n mp3-speler (nee, gelukkig geen iPod) geknald.
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]!
Ik heb ze op m'n USB-stick gezet en ik wilde die dus via m'n ghettoblaster afspelen maar m'n ghettoblaster vindt de muziek niet.
Geen Drogba. Geen Ballack. Geen Van Nistelrooy. Geen Ronaldinho. Geen Zanetti. Geen Adriano. Geen Benzema.quote:
Oh, die had je al. Geen Vieira dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Geen Drogba. Geen Ballack. Geen Van Nistelrooy. Geen Ronaldinho. Geen Zanetti. Geen Adriano. Geen Benzema.
Ik wel. Jesus grote zaak waar ze alles hebben. Een soort van Aldi vorm van de Makroquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:24 schreef Skylark. het volgende:
Kopen jullie wel eens wat bij de Walmart?
Ik ben een heel klein beetje verbrand gisteren, nu is het weer bijgetrokken in bruinheid, maar zelfs ik moet nog uitkijken, de zon wordt echt te scherp de laatste jaren.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:04 schreef NoelGallagher het volgende:
te scherpquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben een heel klein beetje verbrand gisteren, nu is het weer bijgetrokken in bruinheid, maar zelfs ik moet nog uitkijken, de zon wordt echt te scherp de laatste jaren.
Huidkanker is niet dodelijk, dus who cares.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga niet naar buiten want van de zon krijg je kanker
quote:
is het niet, te fel?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja.
Wat is daar mis mee, lieve mede-user?
Link naar Sky's zomermuziek? Hij heeft een goede muzieksmaak.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:26 schreef Bragi het volgende:
Ik heb Skylark.'s zomermuziek op m'n mp3-speler (nee, gelukkig geen iPod) geknald.
van melk en brood ook.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga niet naar buiten want van de zon krijg je kanker
Er sterven nog genoeg mensen aan een melanoom, vrind.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Huidkanker is niet dodelijk, dus who cares.
Mensen die lactose-intolerant zijn kunnen ook kanker krijgen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:40 schreef wise het volgende:
[..]
van melk en brood ook.
Tevens iedereen die kanker krijgt, heeft melk en brood gebruikt.
Het lijkt me toch niet echt fijn om te krijgen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Huidkanker is niet dodelijk, dus who cares.
"Risicofactorenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er sterven nog genoeg mensen aan een melanoom, vrind.
Maakt niets uitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kan ook, je snapt wat ik bedoel, dus wat maakt het uit?
Tometoes, tomatoes...
Dus moet je als je graag in de zon zit, het gewoon geleidelijk doen, uurtje per dag, liefst voor de middag en niet van niets ineens hele dagen op het strand zitten. Ook insmeren, al is het een lage factor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het lijkt me toch niet echt fijn om te krijgen.
Oftewel, niet in de zon komen. Punt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
"Risicofactoren
Risicofactoren voor het krijgen van een melanoom zijn: erfelijke aanleg, het hebben van meer dan 50 gewone moedervlekken of minimaal drie onrustige. Ook mensen met een bleke huid, sproeten of blond/rossig haar hebben een licht verhoogd risico. Deze risico's liggen allemaal vast en kunnen niet beïnvloed worden. De enige bekende, beïnvloedbare factor is blootstelling aan zonlicht en zonnebankgebruik. Het gaat hierbij dan vooral om het voorkomen van verbranding."
Dus niet verbranden is the key.
gothicquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:50 schreef Crack_ het volgende:
Huidkanker, who cares.
Tering ey.. die is dom.
Mag ik je insmeren?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:51 schreef Crack_ het volgende:
Dan ga ik nu naakt in mn tuin liggen, en huidkanker krijgen want who cares en de kosten voor de gezondheidszorg kunnen ook nog wel prima omhoog
.
Wel hier en niet op msn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:51 schreef Crack_ het volgende:
Dan ga ik nu naakt in mn tuin liggen, en huidkanker krijgen want who cares en de kosten voor de gezondheidszorg kunnen ook nog wel prima omhoog
.
Neem het niet zo serieus. Zo bedoelde Lamon het vast niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:51 schreef Crack_ het volgende:
.
Jawel, ik was dan ook niet degene die zei dat hij niet in de zon zou gaan liggen wegens de kans op huidkanker. Volgens mijn berekeningen heb ik toch al 99% kans dat ik later kanker krijg.quote:
quote:
die hebben het al, LULZquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
HuidkankerWHO CARES. Indo's krijgen dat toch niet.
Klopt, Indo's hebben een beetje hele erge trage groeiende cellen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik denk het ook niet, of mag ik iig hopen..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Neem het niet zo serieus. Zo bedoelde Lamon het vast niet.
Het was een reactie op NG, dus nee, dat was niet serieus. Maar dat te lui om in te smeren, of eerst 3 maanden binnen zitten en dan ineens hele dagen op het strand zitten wel. Dat is gewoon niet slim, als je echt bang bent voor huidkanker.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Neem het niet zo serieus. Zo bedoelde Lamon het vast niet.
Dan sta ik in het park van de zon te genieten, waarna ik de feesttent binnen loop en mezelf bezat.quote:
Gooi je jeans maar snel weg, daar krijg je ook kanker van.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het was een reactie op NG, dus nee, dat was niet serieus. Maar dat te lui om in te smeren, of eerst 3 maanden binnen zitten en dan ineens hele dagen op het strand zitten wel. Dat is gewoon niet slim, als je echt bang bent voor huidkanker.
Zegt een blonde Indo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
Eerst chocolade, dan weer koffie, dan mobieltjes en nu weer jeans?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gooi je jeans maar snel weg, daar krijg je ook kanker van.
En je te hete thee of koffie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gooi je jeans maar snel weg, daar krijg je ook kanker van.
Ja ik wilde een wilder kapsel.quote:
link¿quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:02 schreef Japsnars het volgende:
Ahahahahahah die reacties op Chuck's hyvesfoto
Zoek zelf maar.quote:
Nee, dan moet je er minstens 3 vermoorden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:04 schreef Lamon. het volgende:
Is Joran van der Sloot nu eigenlijk officieel een serial-killer? Ja toch?
neequote:
Lief hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:02 schreef Japsnars het volgende:
Ahahahahahah die reacties op Chuck's hyvesfoto
Er zijn zat vermiste mensen, wie weet hoeveel hij er vermoord heeft, waarvan ze het niet weten...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, dan moet je er minstens 3 vermoorden.
Ja, en chips ook.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Eerst chocolade, dan weer koffie, dan mobieltjes en nu weer jeans?
Ik hou het niet meer bij.
edit, laat maar, al gevondenquote:
Zat of genoeg?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Er zijn zat vermiste mensen, wie weet hoeveel hij er vermoord heeft, waarvan ze het niet weten...
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Er zijn zat vermiste mensen, wie weet hoeveel hij er vermoord heeft, waarvan ze het niet weten...
Whut? Eens in de 5 jaar iemand vermoorden lijkt me gewoon niet reeel, ik denk dat hij er in de tussentijd ook wel een paar in zee gegooid heeft.quote:
Te veel denken is niet goed voor de mensheid.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Whut? Eens in de 5 jaar iemand vermoorden lijkt me gewoon niet reeel, ik denk dat hij er in de tussentijd ook wel een paar in zee gegooid heeft.
Iemand moet het doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Te veel denken is niet goed voor de mensheid.
quote:
Geloof mij, niks is nog vreemd op fok!.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
Is het raar om een foto in bikini te plaatsen in wat draag je vandaag? Ik heb dat vest er overheen gedaan en het zou gewoon een outfit kunnen zijn.
Een badjas?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
ik heb zoiets leuks gekocht he, het staat ook supertof met m'n bikini. Het is een lang groot vest voor op het strand, als ik weer naar huis ga of aankom.
Jij twijfelt aan Lamon's kunnen?quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die homo spot me op hyves op boobies van vriendinnen van me
Nee, doen doen doen doen doenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
Is het raar om een foto in bikini te plaatsen in wat draag je vandaag? Ik heb dat vest er overheen gedaan en het zou gewoon een outfit kunnen zijn.
Ik heb zo'n vermoeden dat ik weer wat je bedoelt, maar ik ken die kledingstukken niet bij de echte naam.quote:
Slobber vest, gewaad.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ik weer wat je bedoelt, maar ik ken die kledingstukken niet bij de echte naam.
Moet ik hem langs sturen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij twijfelt aan Lamon's kunnen?
Dat is een natuurlijk proces, het is niet alsof ik denk van laat ik eesn een analyse maken over Joran van der Sloot. Ik denk gewoon meteen, 2 buiten de rechtszaal om bewezen moorden, die heeft in de tussentijd vast nog wel meer gedaan.quote:
Als je het de hele dag draagt wel jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
quote:
Ik ga het de rest van de dag dragen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als je het de hele dag draagt wel ja.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij ziet er verlept uit voor zijn 22 jaar.
Mag ik bij deze ook even bedanken?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
nee!
Ik denk dat je de andere fokdames er blij mee maakt.
Was je dronken? En hoe kwam je op haar?quote:
Hij lijkt serieus als een druppel water op iemand uit mijn familie.quote:
Nee, melige buiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Was je dronken? En hoe kwam je op haar?
Dikke bullshit man. Dat is net zoiets als aannemen dat Volkert van der G er nog een paar van hun fiets heeft geknald en de ouders van Madeleine McCann nog meer kindertjes per ongeluk zouden hebben vermoordquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Whut? Eens in de 5 jaar iemand vermoorden lijkt me gewoon niet reeel, ik denk dat hij er in de tussentijd ook wel een paar in zee gegooid heeft.
Wat worden mensen toch snel oud soms, must be the stress of being a serial-killer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij ziet er verlept uit voor zijn 22 jaar.
Lekker hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:28 schreef reetveter het volgende:
Oh, ik zit nu trouwens definitief in de voorselectie voor volgend jaar. Gratis schoenen en kleren
. Jaar lang gratis fitnessen en gratis bier + eten na de wedstrijden
.
Nee, ik krijg nog niet betaald per maand.
Misschien wel een auto tho samen met de andere boys uit Grunn.
Doe je goed.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:28 schreef reetveter het volgende:
Oh, ik zit nu trouwens definitief in de voorselectie voor volgend jaar. Gratis schoenen en kleren
.
Zonde, Calvin Harris is een baas met heldenmuziek. En zijn nummers zijn zo goed dat maar weinigen een betere remix kunnen maken. Laidback Luke heeft hier duidelijk gefaald, 2:30 kom op zegquote:
En dan nog wat maakt het uit of iemand een moordenaar is of een seriemoordenaar? Wat is de toegevoegde waarde van die term?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat worden mensen toch snel oud soms, must be the stress of being a serial-killer.
Je krijgt nog niet betaald.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:28 schreef reetveter het volgende:
.
Vind die beat wel lekkah.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zonde, Calvin Harris is een baas met heldenmuziek. En zijn nummers zijn zo goed dat maar weinigen een betere remix kunnen maken. Laidback Luke heeft hier duidelijk gefaald, 2:30 kom op zeg![]()
Doe mij dan maar gewoon:
quote:
Origineel is beter jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zonde, Calvin Harris is een baas met heldenmuziek. En zijn nummers zijn zo goed dat maar weinigen een betere remix kunnen maken. Laidback Luke heeft hier duidelijk gefaald, 2:30 kom op zeg![]()
Doe mij dan maar gewoon:
Maar natuurlijk.quote:
Dat zegt hij toch.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij krijgt gewoon nog niet betaald.
Laat dan leren bekleding in je auto zetten. Dan heb je geen last van zweet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:35 schreef reetveter het volgende:
Tomme, zometeen weer in die hitte rijden.
Wel van au als je gaat zitten en de zon op je auto heeft geshined.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Laat dan leren bekleding in je auto zetten. Dan heb je geen last van zweet.
I GOT ME ONE. FAWKAH.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:37 schreef Mozy het volgende:
Ik wil serieus een Ray-Ban
Zonder zonnebril ben je gewoon niet chill meer.
weet je wel niet hoe kankerwarm leren bekleding is in de auto met dit weerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
quote:Tracklist:
1. Fergie, David Guetta, Chris Willis, LMFAO – Gettin’ Over You (Avicii Remix)
2. Kaskade feat. Haley – Dynasty (Kaskade Arena Remix)
3. Dimitri Vegas & Like Mike & Dada Life – Tomorrow (Original Mix)
4. Sebastien Drums & Avicii – My Feelings For You (Original Mix)
5. Sebastien Drums & Avicii – My Feelings For You (Anger Dimas Bambu Remix)
6. Edward’s World – Soul Roots 2010 (Rene Kuppens Mexican Flu Remix)
7. Benny Benassi Pres. The Biz – Satisfaction (Afrojack Remix)
8. Lady Gaga – Alejandro (Afrojack Remix)
9. Example – Kickstarts (Afrojack Remix)
10. Sandro Silva – Blaze (Original Mix)
11. Housequake – People Are People (Original Mix)
12. Sivana – Confusion (Nicky Romero Remix)
13. David Guetta & Afrojack – Louder Than Words (Original Mix)
14. The Prodigy – Smack My Bitch Up (AN21 & Max Vangelli Booty)
Ja, maar daar zijn die schermen voor uitgevonden die je voor de raam kunt plaatsen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wel van au als je gaat zitten en de zon op je auto heeft geshined.
Liever door een rietje drinken dan squatten met rietjes.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
weet je wel niet hoe kankerwarm leren bekleding is in de auto met dit weer_!!!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar daar zijn die schermen voor uitgevonden die je voor de raam kunt plaatsen.
Ik heb een Wannabe Ray-Ban Aviator en van Fossil iets dat op een Wayfarer lijkt. Maar ik wil nog een echte (fake) Wayfarer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:37 schreef Mozy het volgende:
Ik wil serieus een Ray-Ban
Zonder zonnebril ben je gewoon niet chill meer.
Hardstyle is tof, dit liedje niet.quote:
Ik wil dus ook een Aviator.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb een Wannabe Ray-Ban Aviator en van Fossil iets dat op een Wayfarer lijkt. Maar ik wil nog een echte (fake) Wayfarer.
Ik heb op internet een perfecte replica wayfarer gevonden voor 13 ek ofzo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb een Wannabe Ray-Ban Aviator en van Fossil iets dat op een Wayfarer lijkt. Maar ik wil nog een echte (fake) Wayfarer.
Is niet mijn autoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb een eckte Aviator en een Clubmaster.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van 3 euro van de H&M. Beter dan 500miljoen uitgeven aan zon bril dat toch kapot gaat.quote:
Niet waar, ik zei enkel dat je in een kutperiode zat, door puberteit enzo, en daardoor vaak kwaad op de wereld was enzo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij hebt mij anders wel in het hokje probleemjongeren geplaatst.
Dat was vorig jaar, heb je dat gemist of zo, toen liep iedereen met een Wayfarer..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:41 schreef Skylark. het volgende:
Aviators zijn vorig jaar, deze zomer is het Wayfarer.
Sweet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Is niet mijn auto. Van me tante maar die is op vakantie
.
Zeg hij met een horloge van 1,2k.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van 3 euro van de H&M. Beter dan 500miljoen uitgeven aan zon bril dat toch kapot gaat.
Die kan je echt in iedere winkel kopen.quote:
Hier heb ik vorig jaar alleen maar mensen met een Aviator zien lopen, helemaal niemand met een Wayfarer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar, heb je dat gemist of zo, toen liep iedereen met een Wayfarer..
Ja mijn zusje ook. Ik ga zo ook eens even kijken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb op internet een perfecte replica wayfarer gevonden voor 13 ek ofzo.
Word. Hoef ik tenminste niet met die kankerbak van mijn moeder te rijden. Aangezien ik elke vrijdag voor taxi mag spelenquote:
Westen van Nederland liep iedereen met een Wayfarer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die kan je echt in iedere winkel kopen.
[..]
Hier heb ik vorig jaar alleen maar mensen met een Aviator zien lopen, helemaal niemand met een Wayfarer.
Die bril is totally gay.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:41 schreef Skylark. het volgende:
Aviators zijn vorig jaar, deze zomer is het Wayfarer.
500 miljoenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van 3 euro van de H&M. Beter dan 500miljoen uitgeven aan zon bril dat toch kapot gaat.
Ik wil een Ray-ban!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die kan je echt in iedere winkel kopen.
[..]
Hier heb ik vorig jaar alleen maar mensen met een Aviator zien lopen, helemaal niemand met een Wayfarer.
www.brillenkampioen.nlquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja mijn zusje ook. Ik ga zo ook eens even kijken.
9 euro zelfsquote:
Maar het geld is op. En mijn ouders zijn gierig. Wel een iPad kopen maar geen zonnebril voor mijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Aviator of Caravan, die zijn het mooiste.
En toch doe ik ze niet weg!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wel van au als je gaat zitten en de zon op je auto heeft geshined.
R&R voor deze post vriend.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Liever door een rietje drinken dan squatten met rietjes.
Ik vind ze voor de verkeerde kant.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
wayfarerHet bewijs dat iedereen zo hypegevoelig is als het maar kan
Wat voor een zonnebril moet ik dan dragen? Ik vind dit er toffer uitzien dan de andere dingen die ik in de winkel kon vinden, vandaar dat ik hem heb gekochtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
wayfarerHet bewijs dat iedereen zo hypegevoelig is als het maar kan
Ik heb dit:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:46 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb nu een soort van dit:
[ afbeelding ]
Maar dan toch anders.
Een goede smaak hoeft niet altijd gay te zijn.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb dit:
[ afbeelding ]
Maar dan anders.
quote:
Crimineelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:48 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb een zonnebril bij ons in de supermarkt genakt. zo'n oranje
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:48 schreef reetveter het volgende:
Ik heb er 2. Die doe ik ook tegelijk op. En als de leraar me dan vraagt mijn zonnebril af te doen, doe ik er eentje af en schreeuw ik keihard:
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH
Weet je hoe spang dat staat, zo regel je al die chimi's.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:48 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb geen zonnebril, je ogen verbergen vind ik niets.
Kijk jij maar lekker in de zon.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:48 schreef Lamon. het volgende:
Sommige mensen gebruiken het ook om hun ogen te beschermen tegen felle zon.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:48 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb ooit een viltstift gejat toen ik in groep 8 zat.quote:
chimi's? Ohja, chinese meisjesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Weet je hoe spang dat staat, zo regel je al die chimi's.
Ik zonder ook, met mijn helderblauwe ogen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Toch raad ik je aan met een laagstaande zon een zonnebril te dragen in de auto.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:48 schreef Lamon. het volgende:
Koop deze zegt zequote:
Dat 3e woord is een mening.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een goede smaak hoeft niet altijd gay te zijn.
Veel geld uitgeven voor een zonnebrilquote:
Mijn ogenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zonder ook, met mijn helderblauwe ogen.
Big pimpin'.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Koop deze zegt ze. En afgeven op de Wayfarer.
Ik heb mijn zonnebril dan ook alleen op als ik in de zon loop. Dan wil ik namelijk graag nog wat kunnen zienquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:48 schreef Lamon. het volgende:
Ik ook.quote:
Daarom.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:48 schreef reetveter het volgende:
Ik heb er 2. Die doe ik ook tegelijk op. En als de leraar me dan vraagt mijn zonnebril af te doen, doe ik er eentje af en schreeuw ik keihard:
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH
Even zonder grappen, die heeft mijn zusje.quote:
Ik hoef niet meer te regelen, ze komen vanzelf, omdat ik leuke dingen kan vertellen, maar dan op een subtiele, niet al te doorzichtige manier.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan heeft zij smaak.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Even zonder grappen, die heeft mijn zusje.
Die alles op een tapijtje leggen en in 3 sec alles kunnen pakken en wegrennenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:52 schreef reetveter het volgende:
Ik ben mijne trouwens kwijt. Deze zomer maar weer eentje kopen van zoeen straatneger op vakantie.
En toch werd hij hier nergens gedragen.quote:
Je experimenteert er nog altijd op los?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer te regelen, ze komen vanzelf, omdat ik leuke dingen kan vertellen, maar dan op een subtiele, niet al te doorzichtige manier.
De spang/hossel/baas manier zal ook best werken, maar ik ben 35 jaar man, ik kom daar niet meer mee weg.
Afhankelijk zijn en teren op je oudersquote:
Jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die alles op een tapijtje leggen en in 3 sec alles kunnen pakken en wegrennen.
Iedereen schaamde zich en besefte dat die bril niet voor heteroseksuelen was.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En toch werd hij hier nergens gedragen.
//Nu nog steeds niet trouwens
Ik ben niet afhankelijk van ze, maar ik zal geen nee zeggen tegen zo'n voorstellen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:54 schreef wise het volgende:
[..]
Afhankelijk zijn en teren op je ouders[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben niet afhankelijk van ze, maar ik zal geen nee zeggen tegen zo'n voorstellen.
Ik ga ook zo een pizza bakken. Oi.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:56 schreef reetveter het volgende:
Nou, ik ga der vandeur. Eten bij mijn omaen dan me chickita ophalen van dur stageuhh
Ik heb geen auto en geen rijbewijs.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Toch raad ik je aan met een laagstaande zon een zonnebril te dragen in de auto.
Wacht, wat?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb geen auto en geen rijbewijs.
Niet stoer he?
Bakfiets met raketmotoren.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet stoer he?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:57 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ben even een pizza bakken. Rond half 6 ben ik er weer.
Een meisje uit mijn klas heeft dat in zekere mate.quote:
Ik hoor niks dan goeds erover.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Iedereen schaamde zich en besefte dat die bril niet voor heteroseksuelen was.
Dude wtfquote:
Tof merk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:57 schreef NoelGallagher het volgende:
fuck zonnebrillen, dikke zomerjas van steen eiland
En dat is waarom jij geen stufi krijgt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:57 schreef Mozy het volgende:
Als ik nu stufi had gehad, had ik alles uitgegeven.
Weinig duur ookquote:
Pics?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:57 schreef NoelGallagher het volgende:
fuck zonnebrillen, dikke zomerjas van steen eiland
Je betaald veel te veel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Weinig duur ook
[ afbeelding ]
[..]
Pics?
Dat doet hij toch ook op elke foto?quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En dat is waarom jij geen stufi krijgt.
vet kwabben op haar rug.quote:
Jij zou het alleen maar uitgeven als zakgeld en niet aan je studie.quote:
WK bandjes omdoen om autisten te trollen? Met die bandjes ben je toch juist een autist?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:01 schreef Mozy het volgende:
Ik heb al 11 wk bandjes.
Ik wil ze eigenlijk om doen in de trein om autisten te trollen, maar dan zie je morgen avond 11 strepen op mijn linker arm ;')
Oja, en ik rijd auto omdat het stoer is?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet stoer he?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij zou het alleen maar uitgeven als zakgeld en niet aan je studie.
alsof iedereen zijn stufi voor school/studie gebruiktquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij zou het alleen maar uitgeven als zakgeld en niet aan je studie.
echt een NG jasquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Deze maand heb ik ziekelijk vele inkomsten waarvan ik zelf ook sta te kijken![]()
[ afbeelding ]
This one
Wtf.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:01 schreef Bragi het volgende:
Als je honderdtwintig euro betaalt voor een zwembroek, ben je gewoon een klapmongool. Fact.
Ik heb er 18. en ga ze zo allemaal weggeven aan die kleine kinderen die altijd bij de ingang staan te smeken om die dingenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:01 schreef Mozy het volgende:
Ik heb al 11 wk bandjes.
Ik wil ze eigenlijk om doen in de trein om autisten te trollen, maar dan zie je morgen avond 11 strepen op mijn linker arm ;')
Geen idee, ik verander steeds van gedachte.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je experimenteert er nog altijd op los?
Ligt eraan hoe, wat en waar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:01 schreef Bragi het volgende:
Als je honderdtwintig euro betaalt voor een zwembroek, ben je gewoon een klapmongool. Fact.
Mensen die niet wetenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee man, dat ziet eruit als alles van de H&M maar dan met zo'n lelijk merk erop geborduurd.
Niet echt mijn piece of cake.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Deze maand heb ik ziekelijk vele inkomsten waarvan ik zelf ook sta te kijken![]()
[ afbeelding ]
This one
Dan zul jij wel alleen met de uitverkoop jeans kopen hè?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf.Ik vind meer dan 80 euro voor een normale broek al veel.
Maar is het niet zwaar, jezelf zo goed leren kennen? Het lijkt mij lastig om met je slechte eigenschappen om te gaan en ze onder ogen durven te zien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geen idee, ik verander steeds van gedachte.
Ik ben nu bezig om me emotioneel te perfectioneren, uiterlijk is wel klaar nu, dus innerlijk is het volgende project.
En dan gewoon langzaam, kleine stapjes.
Iedereen denkt dat hij of zij het centrum van het heelal is, daar wil ik vanaf. Ik wil graag kappen met manipuleren, dat is een erkende kuteigenschap die ik heb, en ik wil meer verantwoordelijkheden durven te nemen. Iedereen zijn of haar eigen doelstellingen...
nee, het is gewoon zo.quote:
Die jassen dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:01 schreef Bragi het volgende:
Dat vind ik van PME Legend.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die niet weten![]()
kwaliteit van dat spul is meesterlijk.
Of je kunt het je permitteren.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:04 schreef wise het volgende:
[..]
nee, het is gewoon zo.
meer als 40 voor een zwembroek uitgeven. Dan ben je gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |