Zat of genoeg?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Er zijn zat vermiste mensen, wie weet hoeveel hij er vermoord heeft, waarvan ze het niet weten...
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Er zijn zat vermiste mensen, wie weet hoeveel hij er vermoord heeft, waarvan ze het niet weten...
Whut? Eens in de 5 jaar iemand vermoorden lijkt me gewoon niet reeel, ik denk dat hij er in de tussentijd ook wel een paar in zee gegooid heeft.quote:
Te veel denken is niet goed voor de mensheid.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Whut? Eens in de 5 jaar iemand vermoorden lijkt me gewoon niet reeel, ik denk dat hij er in de tussentijd ook wel een paar in zee gegooid heeft.
Iemand moet het doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Te veel denken is niet goed voor de mensheid.
quote:
Geloof mij, niks is nog vreemd op fok!.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
Is het raar om een foto in bikini te plaatsen in wat draag je vandaag? Ik heb dat vest er overheen gedaan en het zou gewoon een outfit kunnen zijn.
Een badjas?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
ik heb zoiets leuks gekocht he, het staat ook supertof met m'n bikini. Het is een lang groot vest voor op het strand, als ik weer naar huis ga of aankom.
Jij twijfelt aan Lamon's kunnen?quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die homo spot me op hyves op boobies van vriendinnen van me
Nee, doen doen doen doen doenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
Is het raar om een foto in bikini te plaatsen in wat draag je vandaag? Ik heb dat vest er overheen gedaan en het zou gewoon een outfit kunnen zijn.
Ik heb zo'n vermoeden dat ik weer wat je bedoelt, maar ik ken die kledingstukken niet bij de echte naam.quote:
Slobber vest, gewaad.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ik weer wat je bedoelt, maar ik ken die kledingstukken niet bij de echte naam.
Moet ik hem langs sturen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij twijfelt aan Lamon's kunnen?
Dat is een natuurlijk proces, het is niet alsof ik denk van laat ik eesn een analyse maken over Joran van der Sloot. Ik denk gewoon meteen, 2 buiten de rechtszaal om bewezen moorden, die heeft in de tussentijd vast nog wel meer gedaan.quote:
Als je het de hele dag draagt wel jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |