Er sterven nog genoeg mensen aan een melanoom, vrind.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Huidkanker is niet dodelijk, dus who cares.
Mensen die lactose-intolerant zijn kunnen ook kanker krijgen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:40 schreef wise het volgende:
[..]
van melk en brood ook.
Tevens iedereen die kanker krijgt, heeft melk en brood gebruikt.
Het lijkt me toch niet echt fijn om te krijgen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Huidkanker is niet dodelijk, dus who cares.
"Risicofactorenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er sterven nog genoeg mensen aan een melanoom, vrind.
Maakt niets uitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kan ook, je snapt wat ik bedoel, dus wat maakt het uit?
Tometoes, tomatoes...
Dus moet je als je graag in de zon zit, het gewoon geleidelijk doen, uurtje per dag, liefst voor de middag en niet van niets ineens hele dagen op het strand zitten. Ook insmeren, al is het een lage factor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het lijkt me toch niet echt fijn om te krijgen.
Oftewel, niet in de zon komen. Punt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
"Risicofactoren
Risicofactoren voor het krijgen van een melanoom zijn: erfelijke aanleg, het hebben van meer dan 50 gewone moedervlekken of minimaal drie onrustige. Ook mensen met een bleke huid, sproeten of blond/rossig haar hebben een licht verhoogd risico. Deze risico's liggen allemaal vast en kunnen niet beïnvloed worden. De enige bekende, beïnvloedbare factor is blootstelling aan zonlicht en zonnebankgebruik. Het gaat hierbij dan vooral om het voorkomen van verbranding."
Dus niet verbranden is the key.
gothicquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:50 schreef Crack_ het volgende:
Huidkanker, who cares.
Tering ey.. die is dom.
Mag ik je insmeren?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:51 schreef Crack_ het volgende:
Dan ga ik nu naakt in mn tuin liggen, en huidkanker krijgen want who cares en de kosten voor de gezondheidszorg kunnen ook nog wel prima omhoog
.
Wel hier en niet op msn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:51 schreef Crack_ het volgende:
Dan ga ik nu naakt in mn tuin liggen, en huidkanker krijgen want who cares en de kosten voor de gezondheidszorg kunnen ook nog wel prima omhoog
.
Neem het niet zo serieus. Zo bedoelde Lamon het vast niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:51 schreef Crack_ het volgende:
.
Jawel, ik was dan ook niet degene die zei dat hij niet in de zon zou gaan liggen wegens de kans op huidkanker. Volgens mijn berekeningen heb ik toch al 99% kans dat ik later kanker krijg.quote:
quote:
die hebben het al, LULZquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
HuidkankerWHO CARES. Indo's krijgen dat toch niet.
Klopt, Indo's hebben een beetje hele erge trage groeiende cellen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik denk het ook niet, of mag ik iig hopen..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Neem het niet zo serieus. Zo bedoelde Lamon het vast niet.
Het was een reactie op NG, dus nee, dat was niet serieus. Maar dat te lui om in te smeren, of eerst 3 maanden binnen zitten en dan ineens hele dagen op het strand zitten wel. Dat is gewoon niet slim, als je echt bang bent voor huidkanker.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Neem het niet zo serieus. Zo bedoelde Lamon het vast niet.
Dan sta ik in het park van de zon te genieten, waarna ik de feesttent binnen loop en mezelf bezat.quote:
Gooi je jeans maar snel weg, daar krijg je ook kanker van.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het was een reactie op NG, dus nee, dat was niet serieus. Maar dat te lui om in te smeren, of eerst 3 maanden binnen zitten en dan ineens hele dagen op het strand zitten wel. Dat is gewoon niet slim, als je echt bang bent voor huidkanker.
Zegt een blonde Indo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
Eerst chocolade, dan weer koffie, dan mobieltjes en nu weer jeans?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gooi je jeans maar snel weg, daar krijg je ook kanker van.
En je te hete thee of koffie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gooi je jeans maar snel weg, daar krijg je ook kanker van.
Ja ik wilde een wilder kapsel.quote:
link¿quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:02 schreef Japsnars het volgende:
Ahahahahahah die reacties op Chuck's hyvesfoto
Zoek zelf maar.quote:
Nee, dan moet je er minstens 3 vermoorden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:04 schreef Lamon. het volgende:
Is Joran van der Sloot nu eigenlijk officieel een serial-killer? Ja toch?
neequote:
Lief hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:02 schreef Japsnars het volgende:
Ahahahahahah die reacties op Chuck's hyvesfoto
Er zijn zat vermiste mensen, wie weet hoeveel hij er vermoord heeft, waarvan ze het niet weten...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, dan moet je er minstens 3 vermoorden.
Ja, en chips ook.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Eerst chocolade, dan weer koffie, dan mobieltjes en nu weer jeans?
Ik hou het niet meer bij.
edit, laat maar, al gevondenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |