Het was een reactie op NG, dus nee, dat was niet serieus. Maar dat te lui om in te smeren, of eerst 3 maanden binnen zitten en dan ineens hele dagen op het strand zitten wel. Dat is gewoon niet slim, als je echt bang bent voor huidkanker.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Neem het niet zo serieus. Zo bedoelde Lamon het vast niet.
Dan sta ik in het park van de zon te genieten, waarna ik de feesttent binnen loop en mezelf bezat.quote:
Gooi je jeans maar snel weg, daar krijg je ook kanker van.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het was een reactie op NG, dus nee, dat was niet serieus. Maar dat te lui om in te smeren, of eerst 3 maanden binnen zitten en dan ineens hele dagen op het strand zitten wel. Dat is gewoon niet slim, als je echt bang bent voor huidkanker.
Zegt een blonde Indo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
HuidkankerWHO CARES. Indo's krijgen dat toch niet.
Eerst chocolade, dan weer koffie, dan mobieltjes en nu weer jeans?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gooi je jeans maar snel weg, daar krijg je ook kanker van.
En je te hete thee of koffie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gooi je jeans maar snel weg, daar krijg je ook kanker van.
Ja ik wilde een wilder kapsel.quote:
linkżquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:02 schreef Japsnars het volgende:
Ahahahahahah die reacties op Chuck's hyvesfoto
Zoek zelf maar.quote:
Nee, dan moet je er minstens 3 vermoorden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:04 schreef Lamon. het volgende:
Is Joran van der Sloot nu eigenlijk officieel een serial-killer? Ja toch?
neequote:
Lief hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:02 schreef Japsnars het volgende:
Ahahahahahah die reacties op Chuck's hyvesfoto
Er zijn zat vermiste mensen, wie weet hoeveel hij er vermoord heeft, waarvan ze het niet weten...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, dan moet je er minstens 3 vermoorden.
Ja, en chips ook.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Eerst chocolade, dan weer koffie, dan mobieltjes en nu weer jeans?
Ik hou het niet meer bij.
edit, laat maar, al gevondenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |