quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:01 schreef Otis2.0 het volgende:
CN check mijn topic, moet voor jou als een spiegel lezen.
Omdat ik over een half uur pas weg mag. Werk allesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:04 schreef NoelGallagher het volgende:
waarom in de sc met dit heerlijke weer? ik snap niet
Met laptop in de tuin zitten met een raketje.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zit op het balkon. Te wachten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Maakt hij ook jouw energydrank lauw?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
Fucking zon schijnt op mijn 22' scherm. Ik doe de gordijnen even dicht.
Ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maakt hij ook jouw energydrank lauw? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is het lot.
Vanmiddag gingen we in de zomerse hitte voetballen in het park, 2 tegen 2. Wij hadden met 6-4 verloren, maar ik had het op m'n heupen, getuige de 3 doelpunten en 1 assist. En ik had nog een kankerstrakke actie a la Bergkamp tegen Newcastle. Ik draaide er pefect omheen zonder de tegenstander, die totaal overrompeld bleek te zijn van mijn weergaloze actie, aan te raken. Het enige wat mij nog restte, was de bal simpel in het doel schieten aangezien ik iedereen al gepasseerd was. Maar net op het moment toen ik het laatste zetje wilde geven, toen mijn voet nog maar 5 centimeter van de bal verwijderd was, toen gleed ik uit omdat ik te gladde zolen had. Ik heb me een partij lopen vloeken, verdomme
![]()
Gebrek aan reacties, schat?quote:
Goeie imitatie van Crack_, driewerf hulde.quote:
Tien met een griffel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Goeie imitatie van Crack_, driewerf hulde.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:07 schreef Smart_ass het volgende:
Ja heb ik ook last van.Irritant is dat.
quote:
Werkt nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:16 schreef ynuhh het volgende:
http://www.omgpop.com/#/i/pool/8a5dp_1wm3m
5.000
Nee, maar aangezien hier veel voetballiefhebbers zitten die weten wat ik gevoeld moet hebben. En omdat er op dat tijdstip toch bijna niemand aanwezig wasquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:26 schreef Bragi het volgende:
Ik heb Skylark.'s zomermuziek op m'n mp3-speler (nee, gelukkig geen iPod) geknald.
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]!
Ik heb ze op m'n USB-stick gezet en ik wilde die dus via m'n ghettoblaster afspelen maar m'n ghettoblaster vindt de muziek niet.
Geen Drogba. Geen Ballack. Geen Van Nistelrooy. Geen Ronaldinho. Geen Zanetti. Geen Adriano. Geen Benzema.quote:
Oh, die had je al. Geen Vieira dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Geen Drogba. Geen Ballack. Geen Van Nistelrooy. Geen Ronaldinho. Geen Zanetti. Geen Adriano. Geen Benzema.
Ik wel. Jesus grote zaak waar ze alles hebben. Een soort van Aldi vorm van de Makroquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:24 schreef Skylark. het volgende:
Kopen jullie wel eens wat bij de Walmart?
Ik ben een heel klein beetje verbrand gisteren, nu is het weer bijgetrokken in bruinheid, maar zelfs ik moet nog uitkijken, de zon wordt echt te scherp de laatste jaren.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:04 schreef NoelGallagher het volgende:
te scherpquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben een heel klein beetje verbrand gisteren, nu is het weer bijgetrokken in bruinheid, maar zelfs ik moet nog uitkijken, de zon wordt echt te scherp de laatste jaren.
Huidkanker is niet dodelijk, dus who cares.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga niet naar buiten want van de zon krijg je kanker
quote:
is het niet, te fel?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja.
Wat is daar mis mee, lieve mede-user?
Link naar Sky's zomermuziek? Hij heeft een goede muzieksmaak.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:26 schreef Bragi het volgende:
Ik heb Skylark.'s zomermuziek op m'n mp3-speler (nee, gelukkig geen iPod) geknald.
van melk en brood ook.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga niet naar buiten want van de zon krijg je kanker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |