Zo hee... wordt tijd dat je weer eens in NL komt herr Rommel. Dat fenomeen heeft hier inmiddels ook zijn intrede gedaan.quote:je hebt hier mensen die alles voor je in plastic zakken stoppen terwijl jij gewoon lekker niks doet.
Ahhh NL heeft nu dus ook verpakkers in de supers?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:12 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Zo hee... wordt tijd dat je weer eens in NL komt herr Rommel. Dat fenomeen heeft hier inmiddels ook zijn intrede gedaan.
Wat moet een woestijnvos trouwens in Brazilië? Daar hebben ze toch heul geen woestijn
Huh? Hier niet hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:12 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Zo hee... wordt tijd dat je weer eens in NL komt herr Rommel. Dat fenomeen heeft hier inmiddels ook zijn intrede gedaan.
Het is inderdaad goedkoop maar goed, dan heb je ook wat Erwin: Rommel. Koop er vooral geen 'verse' etenswaren. Als er een keten is die de Chinese fabrieken laat draaien is het Walmart wel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Er is niks mis met Walmart vind ik dan. Goed spul voor goede prijzen. En je kan er vrijwel alles kopen, op vastgoed en auto's na dan.
Correct, dergelijke formules zijn in NL verboden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik denk misschien meer dat het met de kneuterigheid van NL te maken heeft.
Naja, daar heb je deels gelijk in. Gisteren daar geweest en de tomaten waren gewoon nog groen. Voor groenten ga ik altijd naar de lokale market. Maar het vlees en vis bij de Walmart is gewoon van top kwaliteit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Het is inderdaad goedkoop maar goed, dan heb je ook wat Erwin: Rommel. Koop er vooral geen 'verse' etenswaren. Als er een keten is die de Chinese fabrieken laat draaien is het Walmart wel.
Ik betaal liever iets meer voor veel stukken betere kwaliteit en voor eten: Local 'farmer's markets'
Precies wat ik dachtquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:22 schreef CoolGuy het volgende:
TS wist denk ik wel dat Wal Mart niet in NL zit. Het is denk ik meer een verkapt-kijk-mij-in-USA-wonen-topic ofzo
Er mankeert dus ook wat aan jouw ogen.quote:
Waarom kan dit soort topics niet? Wat is er mis mee?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:15 schreef Skylark. het volgende:
Okay TS, we weten nu allemaal dat jij heel speciaal bent en niet in Nederland woont. Fijn dat je ons er even op wees.
Het is zo obvious dat TS even duidelijk wil maken dat hij niet in Nederland woont.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom kan dit soort topics niet? Wat is er mis mee?
Misschien wil jij dat zo zien. En wat dan nog? Wat is er mis met Nederland dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is zo obvious dat TS even duidelijk wil maken dat hij niet in Nederland woont.
Want dat is stoer? beter? ik snap je niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is zo obvious dat TS even duidelijk wil maken dat hij niet in Nederland woont.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Misschien wil jij dat zo zien. En wat dan nog? Wat is er mis met Nederland dan?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Man hou op, Walmart is een hol waar je echt niet gevonden wilt worden. Ja, erg de moeite waard om over op te scheppen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik erger me gewoon aan het feit dat TS zo'n verkapt topic opent niet om het feit dat hij zo bijster geïnteresseerd is in wat wij van Walmart vinden maar Walmart gebruikt om ons even te laten weten dat hij speciaal is omdat wij 'maar' in Nederland wonen en hij godweetikwaar. En dan nog verbazing veinst.
Royal sadnessquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik erger me gewoon aan het feit dat TS zo'n verkapt topic opent niet om het feit dat hij zo bijster geïnteresseerd is in wat wij van Walmart vinden maar Walmart gebruikt om ons even te laten weten dat hij speciaal is omdat wij 'maar' in Nederland wonen en hij godweetikwaar. En dan nog verbazing veinst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |