Hardstyle is tof, dit liedje niet.quote:
Ik wil dus ook een Aviator.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb een Wannabe Ray-Ban Aviator en van Fossil iets dat op een Wayfarer lijkt. Maar ik wil nog een echte (fake) Wayfarer.
Ik heb op internet een perfecte replica wayfarer gevonden voor 13 ek ofzo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb een Wannabe Ray-Ban Aviator en van Fossil iets dat op een Wayfarer lijkt. Maar ik wil nog een echte (fake) Wayfarer.
Is niet mijn autoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Laat dan leren bekleding in je auto zetten. Dan heb je geen last van zweet.
Ik heb een eckte Aviator en een Clubmaster.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van 3 euro van de H&M. Beter dan 500miljoen uitgeven aan zon bril dat toch kapot gaat.quote:
Niet waar, ik zei enkel dat je in een kutperiode zat, door puberteit enzo, en daardoor vaak kwaad op de wereld was enzo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij hebt mij anders wel in het hokje probleemjongeren geplaatst.
Dat was vorig jaar, heb je dat gemist of zo, toen liep iedereen met een Wayfarer..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:41 schreef Skylark. het volgende:
Aviators zijn vorig jaar, deze zomer is het Wayfarer.
Sweet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Is niet mijn auto. Van me tante maar die is op vakantie
.
Zeg hij met een horloge van 1,2k.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van 3 euro van de H&M. Beter dan 500miljoen uitgeven aan zon bril dat toch kapot gaat.
Die kan je echt in iedere winkel kopen.quote:
Hier heb ik vorig jaar alleen maar mensen met een Aviator zien lopen, helemaal niemand met een Wayfarer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar, heb je dat gemist of zo, toen liep iedereen met een Wayfarer..
Ja mijn zusje ook. Ik ga zo ook eens even kijken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb op internet een perfecte replica wayfarer gevonden voor 13 ek ofzo.
Word. Hoef ik tenminste niet met die kankerbak van mijn moeder te rijden. Aangezien ik elke vrijdag voor taxi mag spelenquote:
Westen van Nederland liep iedereen met een Wayfarer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die kan je echt in iedere winkel kopen.
[..]
Hier heb ik vorig jaar alleen maar mensen met een Aviator zien lopen, helemaal niemand met een Wayfarer.
Die bril is totally gay.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:41 schreef Skylark. het volgende:
Aviators zijn vorig jaar, deze zomer is het Wayfarer.
500 miljoenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van 3 euro van de H&M. Beter dan 500miljoen uitgeven aan zon bril dat toch kapot gaat.
Ik wil een Ray-ban!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die kan je echt in iedere winkel kopen.
[..]
Hier heb ik vorig jaar alleen maar mensen met een Aviator zien lopen, helemaal niemand met een Wayfarer.
www.brillenkampioen.nlquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja mijn zusje ook. Ik ga zo ook eens even kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |