quote:
Ik ga het de rest van de dag dragen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als je het de hele dag draagt wel ja.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij ziet er verlept uit voor zijn 22 jaar.
Mag ik bij deze ook even bedanken?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
nee!
Ik denk dat je de andere fokdames er blij mee maakt.
Was je dronken? En hoe kwam je op haar?quote:
Hij lijkt serieus als een druppel water op iemand uit mijn familie.quote:
Nee, melige buiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Was je dronken? En hoe kwam je op haar?
Dikke bullshit man. Dat is net zoiets als aannemen dat Volkert van der G er nog een paar van hun fiets heeft geknald en de ouders van Madeleine McCann nog meer kindertjes per ongeluk zouden hebben vermoordquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Whut? Eens in de 5 jaar iemand vermoorden lijkt me gewoon niet reeel, ik denk dat hij er in de tussentijd ook wel een paar in zee gegooid heeft.
Wat worden mensen toch snel oud soms, must be the stress of being a serial-killer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij ziet er verlept uit voor zijn 22 jaar.
Lekker hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:28 schreef reetveter het volgende:
Oh, ik zit nu trouwens definitief in de voorselectie voor volgend jaar. Gratis schoenen en kleren
. Jaar lang gratis fitnessen en gratis bier + eten na de wedstrijden
.
Nee, ik krijg nog niet betaald per maand.
Misschien wel een auto tho samen met de andere boys uit Grunn.
Doe je goed.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:28 schreef reetveter het volgende:
Oh, ik zit nu trouwens definitief in de voorselectie voor volgend jaar. Gratis schoenen en kleren
.
Zonde, Calvin Harris is een baas met heldenmuziek. En zijn nummers zijn zo goed dat maar weinigen een betere remix kunnen maken. Laidback Luke heeft hier duidelijk gefaald, 2:30 kom op zegquote:
En dan nog wat maakt het uit of iemand een moordenaar is of een seriemoordenaar? Wat is de toegevoegde waarde van die term?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat worden mensen toch snel oud soms, must be the stress of being a serial-killer.
Je krijgt nog niet betaald.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:28 schreef reetveter het volgende:
.
Vind die beat wel lekkah.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zonde, Calvin Harris is een baas met heldenmuziek. En zijn nummers zijn zo goed dat maar weinigen een betere remix kunnen maken. Laidback Luke heeft hier duidelijk gefaald, 2:30 kom op zeg![]()
Doe mij dan maar gewoon:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |