vet kwabben op haar rug.quote:
Jij zou het alleen maar uitgeven als zakgeld en niet aan je studie.quote:
WK bandjes omdoen om autisten te trollen? Met die bandjes ben je toch juist een autist?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:01 schreef Mozy het volgende:
Ik heb al 11 wk bandjes.
Ik wil ze eigenlijk om doen in de trein om autisten te trollen, maar dan zie je morgen avond 11 strepen op mijn linker arm ;')
Oja, en ik rijd auto omdat het stoer is?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb geen auto en geen rijbewijs.
Niet stoer he?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij zou het alleen maar uitgeven als zakgeld en niet aan je studie.
alsof iedereen zijn stufi voor school/studie gebruiktquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij zou het alleen maar uitgeven als zakgeld en niet aan je studie.
echt een NG jasquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Deze maand heb ik ziekelijk vele inkomsten waarvan ik zelf ook sta te kijken![]()
[ afbeelding ]
This one
Wtf.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:01 schreef Bragi het volgende:
Als je honderdtwintig euro betaalt voor een zwembroek, ben je gewoon een klapmongool. Fact.
Ik heb er 18. en ga ze zo allemaal weggeven aan die kleine kinderen die altijd bij de ingang staan te smeken om die dingenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:01 schreef Mozy het volgende:
Ik heb al 11 wk bandjes.
Ik wil ze eigenlijk om doen in de trein om autisten te trollen, maar dan zie je morgen avond 11 strepen op mijn linker arm ;')
Geen idee, ik verander steeds van gedachte.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je experimenteert er nog altijd op los?
Ligt eraan hoe, wat en waar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:01 schreef Bragi het volgende:
Als je honderdtwintig euro betaalt voor een zwembroek, ben je gewoon een klapmongool. Fact.
Mensen die niet wetenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee man, dat ziet eruit als alles van de H&M maar dan met zo'n lelijk merk erop geborduurd.
Niet echt mijn piece of cake.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Deze maand heb ik ziekelijk vele inkomsten waarvan ik zelf ook sta te kijken![]()
[ afbeelding ]
This one
Dan zul jij wel alleen met de uitverkoop jeans kopen hè?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf.Ik vind meer dan 80 euro voor een normale broek al veel.
Maar is het niet zwaar, jezelf zo goed leren kennen? Het lijkt mij lastig om met je slechte eigenschappen om te gaan en ze onder ogen durven te zien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geen idee, ik verander steeds van gedachte.
Ik ben nu bezig om me emotioneel te perfectioneren, uiterlijk is wel klaar nu, dus innerlijk is het volgende project.
En dan gewoon langzaam, kleine stapjes.
Iedereen denkt dat hij of zij het centrum van het heelal is, daar wil ik vanaf. Ik wil graag kappen met manipuleren, dat is een erkende kuteigenschap die ik heb, en ik wil meer verantwoordelijkheden durven te nemen. Iedereen zijn of haar eigen doelstellingen...
nee, het is gewoon zo.quote:
Die jassen dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:01 schreef Bragi het volgende:
Dat vind ik van PME Legend.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die niet weten![]()
kwaliteit van dat spul is meesterlijk.
Of je kunt het je permitteren.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:04 schreef wise het volgende:
[..]
nee, het is gewoon zo.
meer als 40 voor een zwembroek uitgeven. Dan ben je gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |