chimi's? Ohja, chinese meisjesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Weet je hoe spang dat staat, zo regel je al die chimi's.
Ik zonder ook, met mijn helderblauwe ogen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Toch raad ik je aan met een laagstaande zon een zonnebril te dragen in de auto.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:48 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb geen zonnebril, je ogen verbergen vind ik niets.
Koop deze zegt zequote:
Dat 3e woord is een mening.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een goede smaak hoeft niet altijd gay te zijn.
Veel geld uitgeven voor een zonnebrilquote:
Mijn ogenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zonder ook, met mijn helderblauwe ogen.
Big pimpin'.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Koop deze zegt ze. En afgeven op de Wayfarer.
Ik heb mijn zonnebril dan ook alleen op als ik in de zon loop. Dan wil ik namelijk graag nog wat kunnen zienquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:48 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb geen zonnebril, je ogen verbergen vind ik niets.
Ik ook.quote:
Daarom.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:48 schreef reetveter het volgende:
Ik heb er 2. Die doe ik ook tegelijk op. En als de leraar me dan vraagt mijn zonnebril af te doen, doe ik er eentje af en schreeuw ik keihard:
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH
Even zonder grappen, die heeft mijn zusje.quote:
Ik hoef niet meer te regelen, ze komen vanzelf, omdat ik leuke dingen kan vertellen, maar dan op een subtiele, niet al te doorzichtige manier.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan heeft zij smaak.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Even zonder grappen, die heeft mijn zusje.
Die alles op een tapijtje leggen en in 3 sec alles kunnen pakken en wegrennenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:52 schreef reetveter het volgende:
Ik ben mijne trouwens kwijt. Deze zomer maar weer eentje kopen van zoeen straatneger op vakantie.
En toch werd hij hier nergens gedragen.quote:
Je experimenteert er nog altijd op los?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer te regelen, ze komen vanzelf, omdat ik leuke dingen kan vertellen, maar dan op een subtiele, niet al te doorzichtige manier.
De spang/hossel/baas manier zal ook best werken, maar ik ben 35 jaar man, ik kom daar niet meer mee weg.
Afhankelijk zijn en teren op je oudersquote:
Jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die alles op een tapijtje leggen en in 3 sec alles kunnen pakken en wegrennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |