Er is inderdaad genoeg te doen, maar Tilburg is niet bepaald sterk in "marketing", zelfs voor inwoners is het de helft van de tijd niet duidelijk wat er te doen is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:11 schreef Crazy-M het volgende:
Ach jah, gaat mij meer om dat er ook iets te doen is in de stad
En dat is eigenlijk bijna elke maand wel
Airco? Arko?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:20 schreef Stuurloos het volgende:
Wat een hitte hier aan de receptie.. pff
mjah das ook weer zo hahaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Er is inderdaad genoeg te doen, maar Tilburg is niet bepaald sterk in "marketing", zelfs voor inwoners is het de helft van de tijd niet duidelijk wat er te doen is.
quote:
Volgens mij heeft die gouden tanden muziek geen entree?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:08 schreef vamperotica het volgende:
Ow ja.. da's vandaag he heulemaal vergeten en ik had er nog wel voor nix heen gekund
Maar dat "Royal Beach" gebeuren waar Tommy het ook over heeft wel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die gouden tanden muziek geen entree?
Daar had ik overheen gelezen denk met die snot in me ogenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar dat "Royal Beach" gebeuren waar Tommy het ook over heeft wel.
pff, goed planquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:33 schreef Guard het volgende:
Heerlijk weer om een lekker stuk te fietsen en dat ga ik dan doen ook
Bewustquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bewust of stonden al je spullen ineens ergens anders?
Daar kon je kaarten voor winnen op FOK!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nou het is inderdaad te lekker weer! Net vriendinnetje en haar broertje op de bus gezet naar: http://www.royalbeachconcert.nl/
En daar heb ik ze niet gewonnenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Daar kon je kaarten voor winnen op FOK!
[WIN!] Ga jij 5 juni naar DI-RECT, KANE en BON JOVI?
Vast leuk, Bon Jovi. 14.gif
Ik mocht er van mn werk gratis heen, maar weet nie tmeer waarom ik geen zin hadquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Daar kon je kaarten voor winnen op FOK!
[WIN!] Ga jij 5 juni naar DI-RECT, KANE en BON JOVI?
Vast leuk, Bon Jovi. 14.gif
Ik denk omdat je KANE zag staanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:28 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik mocht er van mn werk gratis heen, maar weet nie tmeer waarom ik geen zin had
Heb ik ook, en ik word er gemiddeld 15-20x per dag uitgegooid de laatste tijdquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
BewustIdeaal, in paar uur tijd alles inpakken en neerzetten in nieuwe kamer
Alleen werkt het internet hier niet helemaal lekker mee.... ik ben kabel gewend van Ziggo (wat bij ons echt nooit gefaald heeft in 4 jaar tijd) en hier zit ik op ADSL van Telfort... zit hier nog niet eens 24 uur en dan internet valt al 3x uit
Modem werkt ook niet lekker samen met mijn Xbox
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:28 schreef Stuurloos het volgende:
Internet van Telfort, net zo slecht als hun mobiele netwerk
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:28 schreef Stuurloos het volgende:
Internet van Telfort, net zo slecht als hun mobiele netwerk
Slot, sleutel enzoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:15 schreef hetzusjevan het volgende:
[vrouwenproblemen]
Ik word er zo schijtziek van dat mijn zusje al mijn truitjes draagt en/of naar haar kamer versleept. Dat zou niet eens zo'n probleem zijn als haar kast + kamer niet zo'n enorme teringbende zou zijn. Ik ben al een half uur op zoek naar een zwart hemdje van me, nergens te vinden in die troep! Nou heb ik een zwarte van haar aan maar die zijn pauperder dan de mijne, met allemaal steentjes erop enzo.. en de mijne is wat minder opvallerig (verschil in stijlen zullen we maar zeggen, tussen ons tweetjes). Ze heeft echt niet normaal veel kleren en NOG moet ze aan mijn shirtjes zitten.
Aargh -_-'!!!
[/vrouwenproblemen]
Het enigste goede uit dbquote:Op zondag 6 juni 2010 00:27 schreef Guard het volgende:
Den Bosch weer achter me gelaten, op naar Tilburg
Dat ik t niet zei wil niet zeggen dat ik dat niet bedoeldequote:Op zondag 6 juni 2010 13:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
[..]
Jij zei ook niets over een persoon
Als je niet zegt wat je bedoeld maar er wel vanuit gaat dat wij jou begrijpen wordt het hier één grote janboelquote:Op zondag 6 juni 2010 13:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat ik t niet zei wil niet zeggen dat ik dat niet bedoelde
Tot nu toe komt de hoeveelheid regen aardig overeen met wat buienradar voorspelt, later vandaag zou er veel meer moeten vallen.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:14 schreef Crazy-M het volgende:
Gister was echt super bij het levenslied
Vandaag dag 2. Nu wel beetje regen maar de buien zoals verwacht blijven (volgens de buienradar) uit![]()
mja, die buien staan nog niet op de kaartquote:Op zondag 6 juni 2010 14:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tot nu toe komt de hoeveelheid regen aardig overeen met wat buienradar voorspelt, later vandaag zou er veel meer moeten vallen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je niet zegt wat je bedoeld maar er wel vanuit gaat dat wij jou begrijpen wordt het hier één grote janboel
Ik vond het echt te druk op de Paleisring... Wel echt lol gehad bij de Popcorn en daarna de Buurvrouw om af te sluiten in de Clochard!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:14 schreef Crazy-M het volgende:
Gister was echt super bij het levenslied
Vandaag dag 2. Nu wel beetje regen maar de buien zoals verwacht blijven (volgens de buienradar) uit![]()
wodka-spa blauw?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik vond het echt te druk op de Paleisring... Wel echt lol gehad bij de Popcorn en daarna de Buurvrouw om af te sluiten in de Clochard!
Oftewel de foute wodka-spa blauw avond! Vanmiddag maar rustig aan!
Maar lezen ze gewoonlijk wat er staat?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
![]()
Vrouwen staan er toch om bekend om tussen de regels door te lezen bij mannen?
![]()
![]()
Wodka met bevroren spa blauw is best te doen...quote:Op zondag 6 juni 2010 15:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
wodka-spa blauw?Das gewoon water met alcohol? Klinkt heel gevaarlijk
Vodka on the rocksquote:Op zondag 6 juni 2010 15:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wodka met bevroren spa blauw is best te doen...
Pop corn - buurvrouw ben ik gister ook geweestquote:Op zondag 6 juni 2010 15:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik vond het echt te druk op de Paleisring... Wel echt lol gehad bij de Popcorn en daarna de Buurvrouw om af te sluiten in de Clochard!
Oftewel de foute wodka-spa blauw avond! Vanmiddag maar rustig aan!
Wij hebben daar ook een hele tijd met de eigenaars staan lullen. Daarna buurvrouw, was rond half 12 dat we daar weer waren, net toen Jeroen van de Boom begon.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Pop corn - buurvrouw ben ik gister ook geweest
We stonden met een groep net voor de popcorn
Vandaag was ook goed vertoeven, niet zo druk als gister maar wel weer gezellig
Nee valt mee, is meer zeg maar een horeca drankje dat je kan drinken tijdens je werk... Ruikt niet namelijk...quote:Op zondag 6 juni 2010 15:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
wodka-spa blauw?Das gewoon water met alcohol? Klinkt heel gevaarlijk
jah was nog donker buitenquote:
moet kunnenquote:
Is niet nodig.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, zal even in de gaten houden
Nu jah, als jij dan liever stil staat in de files ...quote:
Ik ook niet; ik twijfel nog tussen twee partijenquote:Op maandag 7 juni 2010 13:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga stemmen woensdag.. hmm.
Das wel netjesquote:Op maandag 7 juni 2010 18:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha, we hebben van onze huisbaas twee flessen wijn gekregen omdat we hem aan twee nieuwe huurders hebben geholpen (1tje was onze nieuwe huisgenote en we hebben het nummer van een ander meisje van de kijkavond die het niet geworden was doorgegeven aan onze huisbaas: zij heeft de kamer genomen die hij in een ander huis vrijhad, haha).
Ik blijf trouw bij de VVDquote:Op maandag 7 juni 2010 13:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben er ook nog niet uit...quote:Op maandag 7 juni 2010 13:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Dan blijft het toch gewoon jouw stem, hij wordt alleen door iemand doorgegevenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:10 schreef theKiD het volgende:
Ik stem niet![]()
En nee mijn stem gaat niet verloren.. die wordt gemachtigd
Ha, ik was vergeten dat jij ook crew bent. Messenga ooit op PUB whehe.quote:
Wat het word? Kan me geen bal schelen. Shoot me if you want, maar t kan me echt niks interesseren.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:27 schreef aardappel het volgende:
[..]
Dan blijft het toch gewoon jouw stem, hij wordt alleen door iemand doorgegevenEnne... wat wordt het? Als iedereen nou hier voor de VVD gaat is de discussie een beetje dood he
Dus je hebt iemand gemachtigd en die mag zelf beslissen waar jouw stem naar toe gaat?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:53 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat het word? Kan me geen bal schelen. Shoot me if you want, maar t kan me echt niks interesseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |