pff, goed planquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:33 schreef Guard het volgende:
Heerlijk weer om een lekker stuk te fietsen en dat ga ik dan doen ook
Bewustquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bewust of stonden al je spullen ineens ergens anders?
Daar kon je kaarten voor winnen op FOK!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nou het is inderdaad te lekker weer! Net vriendinnetje en haar broertje op de bus gezet naar: http://www.royalbeachconcert.nl/
En daar heb ik ze niet gewonnenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Daar kon je kaarten voor winnen op FOK!
[WIN!] Ga jij 5 juni naar DI-RECT, KANE en BON JOVI?
Vast leuk, Bon Jovi. 14.gif
Ik mocht er van mn werk gratis heen, maar weet nie tmeer waarom ik geen zin hadquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Daar kon je kaarten voor winnen op FOK!
[WIN!] Ga jij 5 juni naar DI-RECT, KANE en BON JOVI?
Vast leuk, Bon Jovi. 14.gif
Ik denk omdat je KANE zag staanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:28 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik mocht er van mn werk gratis heen, maar weet nie tmeer waarom ik geen zin had
Heb ik ook, en ik word er gemiddeld 15-20x per dag uitgegooid de laatste tijdquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
BewustIdeaal, in paar uur tijd alles inpakken en neerzetten in nieuwe kamer
Alleen werkt het internet hier niet helemaal lekker mee.... ik ben kabel gewend van Ziggo (wat bij ons echt nooit gefaald heeft in 4 jaar tijd) en hier zit ik op ADSL van Telfort... zit hier nog niet eens 24 uur en dan internet valt al 3x uit
Modem werkt ook niet lekker samen met mijn Xbox
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:28 schreef Stuurloos het volgende:
Internet van Telfort, net zo slecht als hun mobiele netwerk
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:28 schreef Stuurloos het volgende:
Internet van Telfort, net zo slecht als hun mobiele netwerk
Slot, sleutel enzoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:15 schreef hetzusjevan het volgende:
[vrouwenproblemen]
Ik word er zo schijtziek van dat mijn zusje al mijn truitjes draagt en/of naar haar kamer versleept. Dat zou niet eens zo'n probleem zijn als haar kast + kamer niet zo'n enorme teringbende zou zijn. Ik ben al een half uur op zoek naar een zwart hemdje van me, nergens te vinden in die troep! Nou heb ik een zwarte van haar aan maar die zijn pauperder dan de mijne, met allemaal steentjes erop enzo.. en de mijne is wat minder opvallerig (verschil in stijlen zullen we maar zeggen, tussen ons tweetjes). Ze heeft echt niet normaal veel kleren en NOG moet ze aan mijn shirtjes zitten.
Aargh -_-'!!!
[/vrouwenproblemen]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |