Het enigste goede uit dbquote:Op zondag 6 juni 2010 00:27 schreef Guard het volgende:
Den Bosch weer achter me gelaten, op naar Tilburg
Dat ik t niet zei wil niet zeggen dat ik dat niet bedoeldequote:Op zondag 6 juni 2010 13:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
[..]
Jij zei ook niets over een persoon
Als je niet zegt wat je bedoeld maar er wel vanuit gaat dat wij jou begrijpen wordt het hier één grote janboelquote:Op zondag 6 juni 2010 13:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat ik t niet zei wil niet zeggen dat ik dat niet bedoelde
Tot nu toe komt de hoeveelheid regen aardig overeen met wat buienradar voorspelt, later vandaag zou er veel meer moeten vallen.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:14 schreef Crazy-M het volgende:
Gister was echt super bij het levenslied
Vandaag dag 2. Nu wel beetje regen maar de buien zoals verwacht blijven (volgens de buienradar) uit![]()
mja, die buien staan nog niet op de kaartquote:Op zondag 6 juni 2010 14:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tot nu toe komt de hoeveelheid regen aardig overeen met wat buienradar voorspelt, later vandaag zou er veel meer moeten vallen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je niet zegt wat je bedoeld maar er wel vanuit gaat dat wij jou begrijpen wordt het hier één grote janboel
Ik vond het echt te druk op de Paleisring... Wel echt lol gehad bij de Popcorn en daarna de Buurvrouw om af te sluiten in de Clochard!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:14 schreef Crazy-M het volgende:
Gister was echt super bij het levenslied
Vandaag dag 2. Nu wel beetje regen maar de buien zoals verwacht blijven (volgens de buienradar) uit![]()
wodka-spa blauw?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik vond het echt te druk op de Paleisring... Wel echt lol gehad bij de Popcorn en daarna de Buurvrouw om af te sluiten in de Clochard!
Oftewel de foute wodka-spa blauw avond! Vanmiddag maar rustig aan!
Maar lezen ze gewoonlijk wat er staat?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
![]()
Vrouwen staan er toch om bekend om tussen de regels door te lezen bij mannen?
![]()
![]()
Wodka met bevroren spa blauw is best te doen...quote:Op zondag 6 juni 2010 15:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
wodka-spa blauw?Das gewoon water met alcohol? Klinkt heel gevaarlijk
Vodka on the rocksquote:Op zondag 6 juni 2010 15:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wodka met bevroren spa blauw is best te doen...
Pop corn - buurvrouw ben ik gister ook geweestquote:Op zondag 6 juni 2010 15:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik vond het echt te druk op de Paleisring... Wel echt lol gehad bij de Popcorn en daarna de Buurvrouw om af te sluiten in de Clochard!
Oftewel de foute wodka-spa blauw avond! Vanmiddag maar rustig aan!
Wij hebben daar ook een hele tijd met de eigenaars staan lullen. Daarna buurvrouw, was rond half 12 dat we daar weer waren, net toen Jeroen van de Boom begon.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Pop corn - buurvrouw ben ik gister ook geweest
We stonden met een groep net voor de popcorn
Vandaag was ook goed vertoeven, niet zo druk als gister maar wel weer gezellig
Nee valt mee, is meer zeg maar een horeca drankje dat je kan drinken tijdens je werk... Ruikt niet namelijk...quote:Op zondag 6 juni 2010 15:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
wodka-spa blauw?Das gewoon water met alcohol? Klinkt heel gevaarlijk
jah was nog donker buitenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |