me tooquote:
Nog even en je kan naar het terrasquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:44 schreef Ole het volgende:
Goh, 5 collega's ziek en kunnen dus niet surveilleren....
Nu kan ik dus langer blijven
Goed dat je het post. Ik dacht 's avonds om 20.00 uur.quote:
Ik had al zo'n vermoeden dat jij het anders zou missenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed dat je het post. Ik dacht 's avonds om 20.00 uur.
Goeiemorgen.
Tuurlijk altijd leuk zo'n eerste ervaring.Maar in de Vliert konden derigduizend toeschouwers.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:10 schreef borisz het volgende:
Eerste keer naar telstar was ook spannend.
Telstar Dordrecht 90 in 1995.
Ben er wel eens geweest.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:15 schreef borisz het volgende:
Telstar kwamen toen ook +- 1700 mensen. Dat gaat al jaren tussen de 1200 en 4000 bij de nacompetitie/playoff duels.
Oh dat zou kut zijn zegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:47 schreef Cudles het volgende:
Ik lees hier dat Drogba zijn arm heeft gebroken (VI site) Sucks voor ivoorkust
Ja leuke velden daar, vroeger veel gevoetbald als er geen hond wasquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben er wel eens geweest.
Ook NIVO-Sparta heeft in dat stadion gespeeld in de jaren 70. We haden de halve finale gehaald in de nationale beker. 9 rondes overleefd en speelden tegen de amateurclub Ijmuiden.We verloren met strafschoppen
Wel de grootste prestatie in onze 55jarige geschiedenis.
Triest ook een mooie voetballer. Duimen dat de Nederlandse vedetten heel blijven.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:55 schreef borisz het volgende:
Rio Ferdinand is de volgende die niet meegaat.
De nitwits winnen altijd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:16 schreef Rucebo het volgende:
Dit weekend eens mijn WK pooltjes gaan invullen, daar ben ik nog niet aan toegekomen...
Nieuwsmededeling vanuit België : de legendarische radio-commentator Jan Wauters is overleden ...quote:
Daar schrik ik vanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nieuwsmededeling vanuit België : de legendarische radio-commentator Jan Wauters is overleden ...
Ik ook. N paar weken terug kreeg hij n hartaanval na n tv-uitzending over het WK in "zijn" Zuid-Afrika. (hij had er een woning en verbleef er elk jaar n paar maanden) Hij heeft het uiteindelijk zelfs niet meer meegemaakt ...quote:
Ik heb er gisteren ook eentje gekregen op station Maastricht. Maar ik heb mijn keuze al gemaaktquote:
Goeiemorgen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:39 schreef borisz het volgende:
Tong wakker worden, over 20 minuten begint het voetbal.
die gozer is zo onwijs fragiel... geweldige voetballer.. maar zo breekbaar als glas.quote:
Ik was ook een explosieve voetballer. Sprinter met korte spieren. Had dan ook hetzelfde als Robben, vaak last van een hamstring. Daar kun je niks aan doen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
die gozer is zo onwijs fragiel... geweldige voetballer.. maar zo breekbaar als glas.
Morgen maar een extra kaarsje brandenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
die gozer is zo onwijs fragiel... geweldige voetballer.. maar zo breekbaar als glas.
Wat leuk mijn broer was met mijn neeefje ook in het stadionquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:56 schreef Bjoro het volgende:
Arena met Maudje was he-le-maal top vanmiddag
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:00 schreef Ole het volgende:
rechts onderin je scherm het zoomniveau wijzigen
staat in procenten
Hoe heet ie Bos ?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:05 schreef Bos81 het volgende:
Voor minimaal een weekje vertoef ik in Pa's huis. Hij is met vakantie dus moet ik op het hondje passen..
Leuke naamquote:
Okeequote:Op zondag 6 juni 2010 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuke naam
Ik had vroeger een hondje die ik Cruijffie had genoemd.
Dat doen de Katholiekequote:Op zondag 6 juni 2010 18:05 schreef borisz het volgende:
Wordt morgen bekend gemaakt. Heb je wel een extra kaa(r)sje aangestoken Sien? JIj moet het bidden gedeelte doen.
Sjefke van Oekel dusquote:
Jij bent protestant? Of hoor je bij en afsplitsing van een afsplitsing van een afsplitsing?quote:
Haha nee gewoon PKN (Protestant)quote:Op zondag 6 juni 2010 21:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Jij bent protestant? Of hoor je bij en afsplitsing van een afsplitsing van een afsplitsing?
Gelukkigquote:
ach ik denk maar zo, iedereen doet het op z'n eigen manier (als je kern maar duidelijk isquote:Op maandag 7 juni 2010 09:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig. Die mensen zijn over het algemeen nog normaal
. Bij Pinksterkerken, jehova's, hersteld hervormde gemeenten etc krijg ik soms rillingen
![]()
Maar mijn hartje schijnt nogquote:
Ik heb geen tijd om te stemmen, dus ik stem helaas nietquote:
De stemlokalen zijn geopend vanaf 07.30 uur tot 21.00 uur en jij hebt geen tijdquote:Op maandag 7 juni 2010 19:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om te stemmen, dus ik stem helaas niet
Nee, gaat me echt niet lukken. Ik ben ook in een andere gemeente dan waarin ik woonquote:Op maandag 7 juni 2010 19:13 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
De stemlokalen zijn geopend vanaf 07.30 uur tot 21.00 uur en jij hebt geen tijd
Dan houdt het opquote:Op maandag 7 juni 2010 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, gaat me echt niet lukken. Ik ben ook in een andere gemeente dan waarin ik woon
Je kunt toch iemand machtigen ?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, gaat me echt niet lukken. Ik ben ook in een andere gemeente dan waarin ik woon
Je had je stempas kunnen laten omzetten en dan had je daar kunnen stemmen. (Of machtigen, dat kan sowieso nog steeds).quote:Op maandag 7 juni 2010 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk...hoe kom je daar terecht ?quote:
Nee helemaal niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk...hoe kom je daar terecht ?
Lid van een partij ?
Ja had gekund, maar het is eigenlijk pas de laaste dagen duijdelijk geworden dat ik hier nu zit.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:28 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Je had je stempas kunnen laten omzetten en dan had je daar kunnen stemmen. (Of machtigen, dat kan sowieso nog steeds).
Ik ben stembureaulid woensdag. Heb mijn keuze zelf al een tijd gemaakt...
Doe ik niet aan.quote:
Dan moet je voor het onderwijs gaanquote:Op maandag 7 juni 2010 20:29 schreef Ole het volgende:
In elk geval 2 keer VVD. Ik ben nog niet 100% zeker
Komt iemand oppassen ? Anders kun je Bossie inhuren.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:39 schreef Ole het volgende:
Koffer is zo goed als gepakt. Poes vindt het maar niks
Wat ga je doen Ole?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:39 schreef Ole het volgende:
Koffer is zo goed als gepakt. Poes vindt het maar niks
Ik ben een hondenoppasser geen poesenoppasserquote:Op maandag 7 juni 2010 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt iemand oppassen ? Anders kun je Bossie inhuren.
Pas je in Spanje wel op jezelf ?quote:
Heerlijk voor je Ole, geniet er lekker vanquote:Op maandag 7 juni 2010 20:48 schreef Ole het volgende:
Weekje Spanje. Beetje genieten, lekker eten, voetbal kijken, uitkijken dat ik niet verbrand..
En tong, ik heb een oppas
Ehhhhquote:
we willen hier weer van je kunnen genieten natuurlijkquote:
De laptop gaat mee, dus ik doe af en toe wel verslagquote:Op maandag 7 juni 2010 21:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
we willen hier weer van je kunnen genieten natuurlijk
*geschokt is.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:35 schreef Ole het volgende:
[..]
De laptop gaat mee, dus ik doe af en toe wel verslagEn ik zal niet met vreemde mannen mee naar een hotelkamer gaan
![]()
nou zijn mannen jou niet snel vreemd, toch ?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:35 schreef Ole het volgende:
De laptop gaat mee, dus ik doe af en toe wel verslagEn ik zal niet met vreemde mannen mee naar een hotelkamer gaan
![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:35 schreef Ole het volgende:
[..]
![]()
Ja, maar daar is nog iemand in huisquote:
Nou ja, Joran zit in elk geval veilig opgeborgenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nou zijn mannen jou niet snel vreemd, toch ?
Dan doe je het een keer stilquote:
en tong durft geen kwartiertje zonder fok!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou ja, Joran zit in elk geval veilig opgeborgen
Er is daar ook Internet hoor, alleen je moet er wel eerst naartoe vliegenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en tong durft geen kwartiertje zonder fok!
maar dan moet-ie zeker ook in het daglicht ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Er is daar ook Internet hoor, alleen je moet er wel eerst naartoe vliegen
Ja, ik las het in een andere SC-er van een stadsgenote van jequote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:56 schreef Ole het volgende:
Ja en in de zon en zo![]()
Lekker buitje hier nu hoor!
Ik kreeg het ook over me heen.Moest shag halen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:32 schreef borisz het volgende:
Mag best regenen, maar niet als ik fiets naar de vergadering.
Ik kijk naar het WK-journaal.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:18 schreef Ole het volgende:
Oeh Lieke van Lexmond
Je moet even sbs opzetten tong
Die van mij ookquote:
Lucia de B. is verhuisd ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:28 schreef tong80 het volgende:
Een Russische vrouw (39) wordt ervan
verdacht dat ze ongeveer twintig oude
vrouwen heeft vermoord.De politie in
Jekaterinenburg zegt dat ze zich als
huishoudster voordeed.Zo probeerde ze
bij haar slachtoffers binnen te komen.
Ze sloeg de bejaarden met een hamer
dood.Daarna ging ze er vandoor met geld
en waardevolle spullen.
Dan hebben wij geluk met onze schoonmaakster ole.
mooiquote:
wat zeg je in zo'n geval ? Gefeliciteerd ? Succes ? Jongen, wat doe je ? Zonde van je tijd, zoek een vriendin ?quote:
Optie 2 en 3quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat zeg je in zo'n geval ? Gefeliciteerd ? Succes ? Jongen, wat doe je ? Zonde van je tijd, zoek een vriendin ?
Kras zelf maar weg wat ik je niet toe zal wensen in deze
quote:
Ik heb de hoosbui overleefdquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:23 schreef borisz het volgende:
Mooi tentamen Financial Statement Analysis gehaald.
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:57 schreef tong80 het volgende:
Slechte reden
Zelfde reden is dat je op zaterdag voetbald omdat je op zondag niet in het eerste komt.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik moest gewoon hardop lachen.
Maar je hebt wel gelijk, althans aangaande dat laatste![]()
Tong Tochquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:57 schreef tong80 het volgende:
Slechte reden
Zelfde reden is dat je op zaterdag voetbald omdat je op zondag niet in het eerste komt.
Jouw hoofdletters kloppen ook niet helemaal.quote:
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:45 schreef Bjoro het volgende:
straks naar de studio van VIOranje
Zwaaien jullie even terug
Ik heb toch kunnen stemmen, maar of het echt heeft geholpen weet ik niet..quote:
tja... Als iedereen denkt dat het niet uitmaakt is het ook niet okquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb toch kunnen stemmen, maar of het echt heeft geholpen weet ik niet..
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:01 schreef Ole het volgende:
[..]
tja... Als iedereen denkt dat het niet uitmaakt is het ook niet ok
Okee, zo bedoelde ik het niet. Ik heb de verkiezingsuitslag eigenlijk nog niet geod bekeken, dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:06 schreef Ole het volgende:
ik bedoel als iedereen denkt dat zijn/haar stem toch niet uitmaakt gaat niemand meer stemmen
Maar ik geef nooit commentaar op anders taalgebruikquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Jouw hoofdletters kloppen ook niet helemaal.
Je bedoelt 'op een ander zijn taalgebruik.' ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ik geef nooit commentaar op anders taalgebruik
Jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bedoelt 'op een ander zijn taalgebruik.' ?
Wie wat waar?quote:
Ze is tijdelijk uit NL weggevlucht.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:56 schreef tong80 het volgende:
[quote]Op vrijdag 11 juni 2010 00:17 schreef Ole het volgende:zwaar leven hier hoor.. stappen eten, zuipen
[/quote
Ik mis iets
quote:
Zometeen duik ik er weer in. Heb er al 2 uur opzittenquote:
Je bedoelt mijn dag/nach ritme?quote:
Ja, ik ga al hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 03:21 schreef popolon het volgende:
Dat ja. Niets anders hoor.
Dus huppetee in de bedstee. Ik ga ook al bijna.
Bachelor Economie en bedrijfseconomie aan de VUquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:13 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Wat studeer je precies?
tongstra!quote:
Wie zijn we? De VS of Oranje?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:39 schreef popolon het volgende:
[..]
tongstra!We worden wereldkampioenuh.
Even kijken in m'n Nederlandse paspoort of ik nog Nederlander ben.quote:
en?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Even kijken in m'n Nederlandse paspoort of ik nog Nederlander ben.
Momentje......
EN dat moet je nog veel wedstrrijden aanhoren...quote:
Kijk jij via de amerikaanse TV, of via een stream of kun je in Michigan de Nederlandse TV via Schotel kijiken?quote:
We hebben tv op 't werk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kijk jij via de amerikaanse TV, of via een stream of kun je in Michigan de Nederlandse TV via Schotel kijiken?
Da's fijn. Maar dan wel via een amerikaanse zender neem ik aan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:14 schreef popolon het volgende:
[..]
We hebben tv op 't werk.
[ afbeelding ]
Vreselijkquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je gaat bijna hopen dat Mandela overlijdt tijdens het WK.
quote:
Dan zal ik maar niet zeggen dat het hier beter weer isquote:
Is je vrouw dan al uitgeteld? Spannend dusquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:39 schreef Againzender het volgende:
hoi
nog geen derde mascotte hier als iemand zich dat afvraagt
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:44 schreef popolon het volgende:
Drie al/bijna?Ik vind eentje al veel werk.
De klere wat een saaie wedstrijd ........
Je vergeet ene Jelle v Tquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:49 schreef borisz het volgende:
AZ produceert persoonlijk de basiself voor het WK 2038
Primera División 2009-10 #7 Barçelona kampioen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:32 schreef LeNick het volgende:
Weet iemand wanneer het programma in Spanje bekend wordt?
Hij was ook weggevallen uit de hoofindex. Ik moets ook het aantal maanden veranderen alvorens ik het topic zagquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:44 schreef LeNick het volgende:
Ah kon hem niet vinden vanaf iPhoneBedankt!!
oh jaquote:
Okee, kan gebeurenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:35 schreef Ole het volgende:
[..]
oh ja![]()
Ben het besef van dagen beetje kwijt geloof ik
Je wilt toch niet zeggen dat je het nog niet kende hequote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:14 schreef appelsientje het volgende:
Geweldig nummerwas gisteren op 1 vandaag (is de sound van de nieuwe nike reclame)
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je het nog niet kende he
OF wel?
Okee, dat is waar jaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Euh ja sorry..(ik kende hem vaag)
Maar beter te laat dan nooit
Oh ja. Goed dat je het zegt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:31 schreef borisz het volgende:
Wedstrijd vijf is begonnen. Engeland - VS
quote:
Stijgt het gemiddeld aantal toeschouwers in de MLS nu de laatste jaren?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:56 schreef popolon het volgende:
Op dit moment wel, dan zakt 't weer wat weg.
Ze spelen beroerd. Vandaar de stilte.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:07 schreef Ole het volgende:
ah vandaar dat het zo stil is. Zitten hier nogal wat Engelsen
Dit is wel leuk. Omdat de Amerikanen het goed doen.Maar hoogstaand is het niet.Er wordt ook amper gescoord.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:12 schreef Ole het volgende:
Is er uberhaupt al een leuke wedstrijd gespeeld?
Dat zal ik op moeten zoeken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Stijgt het gemiddeld aantal toeschouwers in de MLS nu de laatste jaren?
Ole nog 1-1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |