Ik heb geen tijd om te stemmen, dus ik stem helaas nietquote:
De stemlokalen zijn geopend vanaf 07.30 uur tot 21.00 uur en jij hebt geen tijdquote:Op maandag 7 juni 2010 19:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om te stemmen, dus ik stem helaas niet
Nee, gaat me echt niet lukken. Ik ben ook in een andere gemeente dan waarin ik woonquote:Op maandag 7 juni 2010 19:13 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
De stemlokalen zijn geopend vanaf 07.30 uur tot 21.00 uur en jij hebt geen tijd
Dan houdt het opquote:Op maandag 7 juni 2010 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, gaat me echt niet lukken. Ik ben ook in een andere gemeente dan waarin ik woon
Je kunt toch iemand machtigen ?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, gaat me echt niet lukken. Ik ben ook in een andere gemeente dan waarin ik woon
Je had je stempas kunnen laten omzetten en dan had je daar kunnen stemmen. (Of machtigen, dat kan sowieso nog steeds).quote:Op maandag 7 juni 2010 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk...hoe kom je daar terecht ?quote:
Nee helemaal niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk...hoe kom je daar terecht ?
Lid van een partij ?
Ja had gekund, maar het is eigenlijk pas de laaste dagen duijdelijk geworden dat ik hier nu zit.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:28 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Je had je stempas kunnen laten omzetten en dan had je daar kunnen stemmen. (Of machtigen, dat kan sowieso nog steeds).
Ik ben stembureaulid woensdag. Heb mijn keuze zelf al een tijd gemaakt...
Doe ik niet aan.quote:
Dan moet je voor het onderwijs gaanquote:Op maandag 7 juni 2010 20:29 schreef Ole het volgende:
In elk geval 2 keer VVD. Ik ben nog niet 100% zeker
Komt iemand oppassen ? Anders kun je Bossie inhuren.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:39 schreef Ole het volgende:
Koffer is zo goed als gepakt. Poes vindt het maar niks
Wat ga je doen Ole?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:39 schreef Ole het volgende:
Koffer is zo goed als gepakt. Poes vindt het maar niks
Ik ben een hondenoppasser geen poesenoppasserquote:Op maandag 7 juni 2010 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt iemand oppassen ? Anders kun je Bossie inhuren.
Pas je in Spanje wel op jezelf ?quote:
Heerlijk voor je Ole, geniet er lekker vanquote:Op maandag 7 juni 2010 20:48 schreef Ole het volgende:
Weekje Spanje. Beetje genieten, lekker eten, voetbal kijken, uitkijken dat ik niet verbrand..
En tong, ik heb een oppas
Ehhhhquote:
we willen hier weer van je kunnen genieten natuurlijkquote:
De laptop gaat mee, dus ik doe af en toe wel verslagquote:Op maandag 7 juni 2010 21:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
we willen hier weer van je kunnen genieten natuurlijk
*geschokt is.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:35 schreef Ole het volgende:
[..]
De laptop gaat mee, dus ik doe af en toe wel verslagEn ik zal niet met vreemde mannen mee naar een hotelkamer gaan
![]()
nou zijn mannen jou niet snel vreemd, toch ?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:35 schreef Ole het volgende:
De laptop gaat mee, dus ik doe af en toe wel verslagEn ik zal niet met vreemde mannen mee naar een hotelkamer gaan
![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:35 schreef Ole het volgende:
[..]
![]()
Ja, maar daar is nog iemand in huisquote:
Nou ja, Joran zit in elk geval veilig opgeborgenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nou zijn mannen jou niet snel vreemd, toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |