Dan moet je voor het onderwijs gaanquote:Op maandag 7 juni 2010 20:29 schreef Ole het volgende:
In elk geval 2 keer VVD. Ik ben nog niet 100% zeker
Komt iemand oppassen ? Anders kun je Bossie inhuren.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:39 schreef Ole het volgende:
Koffer is zo goed als gepakt. Poes vindt het maar niks
Wat ga je doen Ole?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:39 schreef Ole het volgende:
Koffer is zo goed als gepakt. Poes vindt het maar niks
Ik ben een hondenoppasser geen poesenoppasserquote:Op maandag 7 juni 2010 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt iemand oppassen ? Anders kun je Bossie inhuren.
Pas je in Spanje wel op jezelf ?quote:
Heerlijk voor je Ole, geniet er lekker vanquote:Op maandag 7 juni 2010 20:48 schreef Ole het volgende:
Weekje Spanje. Beetje genieten, lekker eten, voetbal kijken, uitkijken dat ik niet verbrand..
En tong, ik heb een oppas
Ehhhhquote:
we willen hier weer van je kunnen genieten natuurlijkquote:
De laptop gaat mee, dus ik doe af en toe wel verslagquote:Op maandag 7 juni 2010 21:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
we willen hier weer van je kunnen genieten natuurlijk
*geschokt is.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:35 schreef Ole het volgende:
[..]
De laptop gaat mee, dus ik doe af en toe wel verslagEn ik zal niet met vreemde mannen mee naar een hotelkamer gaan
![]()
nou zijn mannen jou niet snel vreemd, toch ?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:35 schreef Ole het volgende:
De laptop gaat mee, dus ik doe af en toe wel verslagEn ik zal niet met vreemde mannen mee naar een hotelkamer gaan
![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:35 schreef Ole het volgende:
[..]
![]()
Ja, maar daar is nog iemand in huisquote:
Nou ja, Joran zit in elk geval veilig opgeborgenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nou zijn mannen jou niet snel vreemd, toch ?
Dan doe je het een keer stilquote:
en tong durft geen kwartiertje zonder fok!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou ja, Joran zit in elk geval veilig opgeborgen
Er is daar ook Internet hoor, alleen je moet er wel eerst naartoe vliegenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en tong durft geen kwartiertje zonder fok!
maar dan moet-ie zeker ook in het daglicht ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Er is daar ook Internet hoor, alleen je moet er wel eerst naartoe vliegen
Ja, ik las het in een andere SC-er van een stadsgenote van jequote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:56 schreef Ole het volgende:
Ja en in de zon en zo![]()
Lekker buitje hier nu hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |