Dat doen de Katholiekequote:Op zondag 6 juni 2010 18:05 schreef borisz het volgende:
Wordt morgen bekend gemaakt. Heb je wel een extra kaa(r)sje aangestoken Sien? JIj moet het bidden gedeelte doen.
Sjefke van Oekel dusquote:
Jij bent protestant? Of hoor je bij en afsplitsing van een afsplitsing van een afsplitsing?quote:
Haha nee gewoon PKN (Protestant)quote:Op zondag 6 juni 2010 21:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Jij bent protestant? Of hoor je bij en afsplitsing van een afsplitsing van een afsplitsing?
Gelukkigquote:
ach ik denk maar zo, iedereen doet het op z'n eigen manier (als je kern maar duidelijk isquote:Op maandag 7 juni 2010 09:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig. Die mensen zijn over het algemeen nog normaal
. Bij Pinksterkerken, jehova's, hersteld hervormde gemeenten etc krijg ik soms rillingen
![]()
Maar mijn hartje schijnt nogquote:
Ik heb geen tijd om te stemmen, dus ik stem helaas nietquote:
De stemlokalen zijn geopend vanaf 07.30 uur tot 21.00 uur en jij hebt geen tijdquote:Op maandag 7 juni 2010 19:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om te stemmen, dus ik stem helaas niet
Nee, gaat me echt niet lukken. Ik ben ook in een andere gemeente dan waarin ik woonquote:Op maandag 7 juni 2010 19:13 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
De stemlokalen zijn geopend vanaf 07.30 uur tot 21.00 uur en jij hebt geen tijd
Dan houdt het opquote:Op maandag 7 juni 2010 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, gaat me echt niet lukken. Ik ben ook in een andere gemeente dan waarin ik woon
Je kunt toch iemand machtigen ?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, gaat me echt niet lukken. Ik ben ook in een andere gemeente dan waarin ik woon
Je had je stempas kunnen laten omzetten en dan had je daar kunnen stemmen. (Of machtigen, dat kan sowieso nog steeds).quote:Op maandag 7 juni 2010 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk...hoe kom je daar terecht ?quote:
Nee helemaal niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk...hoe kom je daar terecht ?
Lid van een partij ?
Ja had gekund, maar het is eigenlijk pas de laaste dagen duijdelijk geworden dat ik hier nu zit.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:28 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Je had je stempas kunnen laten omzetten en dan had je daar kunnen stemmen. (Of machtigen, dat kan sowieso nog steeds).
Ik ben stembureaulid woensdag. Heb mijn keuze zelf al een tijd gemaakt...
Doe ik niet aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |