De nitwits winnen altijd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:16 schreef Rucebo het volgende:
Dit weekend eens mijn WK pooltjes gaan invullen, daar ben ik nog niet aan toegekomen...
Nieuwsmededeling vanuit België : de legendarische radio-commentator Jan Wauters is overleden ...quote:
Daar schrik ik vanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nieuwsmededeling vanuit België : de legendarische radio-commentator Jan Wauters is overleden ...
Ik ook. N paar weken terug kreeg hij n hartaanval na n tv-uitzending over het WK in "zijn" Zuid-Afrika. (hij had er een woning en verbleef er elk jaar n paar maanden) Hij heeft het uiteindelijk zelfs niet meer meegemaakt ...quote:
Ik heb er gisteren ook eentje gekregen op station Maastricht. Maar ik heb mijn keuze al gemaaktquote:
Goeiemorgen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:39 schreef borisz het volgende:
Tong wakker worden, over 20 minuten begint het voetbal.
die gozer is zo onwijs fragiel... geweldige voetballer.. maar zo breekbaar als glas.quote:
Ik was ook een explosieve voetballer. Sprinter met korte spieren. Had dan ook hetzelfde als Robben, vaak last van een hamstring. Daar kun je niks aan doen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
die gozer is zo onwijs fragiel... geweldige voetballer.. maar zo breekbaar als glas.
Morgen maar een extra kaarsje brandenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
die gozer is zo onwijs fragiel... geweldige voetballer.. maar zo breekbaar als glas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |