me tooquote:

Nog even en je kan naar het terrasquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:44 schreef Ole het volgende:
Goh, 5 collega's ziek en kunnen dus niet surveilleren....
Nu kan ik dus langer blijven

Goed dat je het post. Ik dacht 's avonds om 20.00 uur.quote:

Ik had al zo'n vermoeden dat jij het anders zou missenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed dat je het post. Ik dacht 's avonds om 20.00 uur.
Goeiemorgen.

. ALtijd bijzonder
. ALtijd bijzonder  .
.  

.
.  .
.

Tuurlijk altijd leuk zo'n eerste ervaring.Maar in de Vliert konden derigduizend toeschouwers.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:10 schreef borisz het volgende:
Eerste keer naar telstar was ook spannend.
Telstar Dordrecht 90 in 1995.

Ben er wel eens geweest.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:15 schreef borisz het volgende:
Telstar kwamen toen ook +- 1700 mensen. Dat gaat al jaren tussen de 1200 en 4000 bij de nacompetitie/playoff duels.

Oh dat zou kut zijn zegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:47 schreef Cudles het volgende:
Ik lees hier dat Drogba zijn arm heeft gebroken (VI site) Sucks voor ivoorkust

Ja leuke velden daar, vroeger veel gevoetbald als er geen hond wasquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben er wel eens geweest.
Ook NIVO-Sparta heeft in dat stadion gespeeld in de jaren 70. We haden de halve finale gehaald in de nationale beker. 9 rondes overleefd en speelden tegen de amateurclub Ijmuiden.We verloren met strafschoppen
Wel de grootste prestatie in onze 55jarige geschiedenis.
 .
.

Triest ook een mooie voetballer. Duimen dat de Nederlandse vedetten heel blijven.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:55 schreef borisz het volgende:
Rio Ferdinand is de volgende die niet meegaat.

De nitwits winnen altijd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:16 schreef Rucebo het volgende:
Dit weekend eens mijn WK pooltjes gaan invullen, daar ben ik nog niet aan toegekomen...

Nieuwsmededeling vanuit België : de legendarische radio-commentator Jan Wauters is overleden ...quote:

Daar schrik ik vanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nieuwsmededeling vanuit België : de legendarische radio-commentator Jan Wauters is overleden ...

Ik ook. N paar weken terug kreeg hij n hartaanval na n tv-uitzending over het WK in "zijn" Zuid-Afrika. (hij had er een woning en verbleef er elk jaar n paar maanden) Hij heeft het uiteindelijk zelfs niet meer meegemaakt ...quote:

Ik heb er gisteren ook eentje gekregen op station Maastricht. Maar ik heb mijn keuze al gemaaktquote:
 .
.

.
.

Goeiemorgen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:39 schreef borisz het volgende:
Tong wakker worden, over 20 minuten begint het voetbal.

die gozer is zo onwijs fragiel... geweldige voetballer.. maar zo breekbaar als glas.quote:

Ik was ook een explosieve voetballer. Sprinter met korte spieren. Had dan ook hetzelfde als Robben, vaak last van een hamstring. Daar kun je niks aan doen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
die gozer is zo onwijs fragiel... geweldige voetballer.. maar zo breekbaar als glas.

Morgen maar een extra kaarsje brandenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
die gozer is zo onwijs fragiel... geweldige voetballer.. maar zo breekbaar als glas.
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |