En al die miljoenen investeringenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:57 schreef Rekkie het volgende:
Real Madrid, de Ajax van Spanje maar dan zonder beker
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:57 schreef Blistering het volgende:
Barca! Barca! Barca!
* Blistering clublied met kippenvel bekijken doet
Jullie hebben nog ergens een paar honderd miljoen gevonden?quote:
Team zit prima in elkaarquote:Op zondag 9 mei 2010 04:37 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Jullie hebben nog ergens een paar honderd miljoen gevonden?
Ronaldo zit prima in elkaar.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ronaldo zit prima in elkaar.
De verdediging van Madrid is stront.
Lastig he, de waarheid onderkennen.quote:
Nee over zoveel onzin lach ik slechtsquote:
Goeie kijk op voetbal heb jij dan.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee over zoveel onzin lach ik slechts
Dat de verdediging van Madrid bagger is, lijkt me geen onzin.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee over zoveel onzin lach ik slechts
Ja das onzin maar daarvoor moet je wel voetbal kijken en niet je info halen van Fokquote:Op zondag 9 mei 2010 13:05 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat de verdediging van Madrid bagger is, lijkt me geen onzin.
Oh is dat zo? Nou laat ik maar een keer naar voetbal gaan kijken dan.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja das onzin maar daarvoor moet je wel voetbal kijken en niet je info halen van Fok
Dat lijkt me slimquote:Op zondag 9 mei 2010 13:07 schreef Torrio het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Nou laat ik maar een keer naar voetbal gaan kijken dan.
Hilarisch ventje ben je, simpelweg de discussie ook niet waardig. Ga 'ns realistisch voetbal kijken is de enige tip die ik je kan geven, dan zul je zien hoe slecht de verdediging is van Real.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja das onzin maar daarvoor moet je wel voetbal kijken en niet je info halen van Fok
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:10 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hilarisch ventje ben je, simpelweg de discussie ook niet waardig. Ga 'ns realistisch voetbal kijken is de enige tip die ik je kan geven, dan zul je zien hoe slecht de verdediging is van Real.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |