quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:14 schreef tessie het volgende:
CP, je hebt wel meldplicht he, je kan ons niet zo de hele dag in spanning laten hoor
Ik ben net weer bij pufclubyoga geweest, was weer leuk. Er waren nu ook 3 meiden die er de eerste keer niet waren, dus de groep is gelijk een stuk groter, en gezelliger ook. En weer bijna in slaap gevallen tijdens de ontspanningsoefening
Volgende week is het partneravond, ben benieuwd!
Nieuwe ronde, nieuwe kansen. We mogen het gewoon niet meer over voedsel hebben, dan redden we (lees: CP) het wel deze topic.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:21 schreef tessie het volgende:
Ja maar CP is nog niet bevallen en nu hebben we een nieuw topic
strak planquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:38 schreef flugeltje het volgende:
Eigenlijk zou de PR een keer de grote FOK! Z&G dag moeten organiseren. Een paar korte cursusjes yoga, pufclub of haptonomie. Briljant voedsel, alcholvrije wijnen + bier en dit alles speelt zich dan af in een Spa mét behandelingen om even helemaal tot rust te komen met z'n allen...
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:33 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben niet tessies partner volgende week hoor djenneke
Ik mag Martijn altijd al meenemen naar de haptonoom
Ik denk dat het plan al snel als 'niet werkbaar' wordt afgeserveerdquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:12 schreef Shirley het volgende:
Hm...klinkt erg verleidelijk flugeltje...heb je nog enige invloed daar als ex-crew?
gewoon even bevallen, doet de kraam t voor jequote:Op donderdag 3 juni 2010 08:35 schreef CrazyPrincess het volgende:
*meldt*![]()
tessie, mag je dan op andere avonden je partner niet meenemen? Lijkt me zo raar.
Ik vond het maandag al raar dat mijn man niet mee was naar de verloskundige. had echt het gevoel dat er iets niet klopte
Ik ga overigens voor topic nummer 654 hoor. Dat klinkt wel mooi
En zweten jullie ook zo vreselijk in bed? Zeker de laatste weken drijf ik bijna elke nacht m'n bed uit. Zou wel elke dag m'n bed willen verschonen
met een beetje mazzel heb je zo dat figuurtje weer terug (als je borstvoeding gaat geven)quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:44 schreef Orea het volgende:
Dank!!Echt en als ik dan de foto's zie.... zucht... ik.wil.weer..... (maar dan ook dat figuurtje weer aub
wishfull thinking)
Vrijdag (morgen!!! MORGEN!!!) klinkt goed CPTis wel een eigenwijsje hè
Die vraag krijg ik vaker... Volgens mijn vent wel in mijn karakterquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:52 schreef CrazyPrincess het volgende:
Die foto's Orea
Na de bevalling ga ik weer eens kijken of ik mijn jurk nog pas![]()
En heb jij iets van Spaanse genen ofzo ergens Orea?
dat is zoquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:12 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ach, een tijger is niets anders dan een uit de kluiten gewassen kat![]()
Spannend kleurdoos
Niet om haar te ontmoedigen, maar ja, dat kunnen ze wel.. bij mij dus ook 8 weken lang. Terwijl ik toch ook flinke voorweeen had, na 3 cm ontsloot het niet verder..en toen mocht ik dus naar huis, maar nog steeds met weeen..quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:43 schreef flugeltje het volgende:
Liesz, wat klote nou!!
Hebben ze een afwachtend beleid ingesteld dan? Dit kunnen ze toch niet zo heel erg lang laten duren?
idem hier.. hij helpt echt niet meequote:Op donderdag 3 juni 2010 10:37 schreef Ticootje het volgende:
hmmz proefdruk... Tja..
M. kwam gister weer eens met een superstomme naam...
Ik wil mijn zoon Hunter noemen, magookalnietquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:39 schreef nytar het volgende:
@ ticootje: kan nooit zo erg zijn geweest als mijn hubby, die wilde onze zoon Hertog noemen, dat klonk zo leuk bij onze achternaam!!
FABBIEEEEEEquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:42 schreef Ticootje het volgende:
Fabienne... Echt kort dat eens af..
Das toch stom. Wat is er nou mis met Anna?
O dat is zo'n beetje mijn hele lijstquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:43 schreef nytar het volgende:
En wat was de sprookjesachtige dan? Of moest ie bij Hunter denken aan de jager van sneeuwwitje?
Juist.. iets van fabje... Megastom. Fabje klinkt ook vies.quote:
Elin heeft ook 3 namen en de volgende krijgt er ook 3quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:44 schreef Orea het volgende:
Lastig hè, van die kerels met een eigen mening
Hier kwamen we uiteindelijk maar op 1 naam uit (ja en de 2e naam maar dat is een vernoeming, dus al had ie die niet mooi gevonden had ie pech gehad.. Maar de roepnaam is al op zijn schrijfwijze, dus hij vond alles qua 2e naam best.. toen ik van de week zei: ja maar ik vind Olivia ook nog steeds heel mooizei hij: nou dan krijgt ze toch nog een 3e naam
ja hallo, als we nog een meid krijgen moet er wel een leuke naam overblijven hoor!)
maar zoek je weer zoiets als Jen? Elisa ofzo?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Juist.. iets van fabje... Megastom. Fabje klinkt ook vies.
Priscilla kort ik altijd af als Cil..
Ik heb 2 leuke namen genoemd, maar die vindt ie weer niet leuk... Zo stom.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
maar zoek je weer zoiets als Jen? Elisa ofzo?
juhp ik werd opgenomen met 34 wk en 5 dagen later stond ik weer buiten ;') nadat ik zo'n beetje gevingerd was door alle gyno'squote:Op donderdag 3 juni 2010 10:43 schreef flugeltje het volgende:
OreaIk ben benieuwd naar het kaartje straks...
Goed punt tessie, bij frustraties is praten met een psycholoog meestal wel fijn... Maar ik kan me ook voorstellen dat je liever een pijnstiller hebt dan een praatje op zo'n moment.
@KD, was er eigenlijk vanuit gegaan dat het feit dat ze in het ziekenhuis opgenomen is betekende dat e.e.a. echt in gang gezet was. Maar wil inderdaad niet veel zeggen, naar huis gestuurd worden kan altijd nog natuurlijk... Damn, lijkt me echt enorm frustrerend allemaal...
Liesz, je moet in ieder geval nog een weekje of 2 afbakken. Hou het eindresultaat voor ogen meis....
haha das alleen grappig als je achternaam Jan is ofzoquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:39 schreef nytar het volgende:
@ ticootje: kan nooit zo erg zijn geweest als mijn hubby, die wilde onze zoon Hertog noemen, dat klonk zo leuk bij onze achternaam!!
Feline vind ik ook mooi.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:48 schreef Orea het volgende:
Ja het zou kunnen hoor Kleurdoos, maar Olivia en Féline vind ie ook wel leuk voor eventueel een volgende, en meer meisjesnamen vinden we (op dit moment) niet gezamelijk mooi!
Rune vind ik mooi!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:45 schreef Kleurdoos het volgende:
O dat is zo'n beetje mijn hele lijst
Isis
Rune
Lux
Aurynn
Aurora
Imogen
Bodill
Aoife
Lotus
Madee
etc
Mijn nummer 1, maar die gaat het nooit wordenquote:
o dat komen we ook wel, voor een meisje want er zijn al 2 namen die we beide mooi vinden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:53 schreef nytar het volgende:
jullie komen er heus nog wel uit, het is ons ook gelukt!![]()
Dat weet ik toch allangquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:55 schreef Orea het volgende:
Je houdt van hebreeuwse namen KD? Dan is die van Roelofje ook wel wat! Hebreeuws maar aparte spellingPast ook wel bij Elin
heheh bij elin heb ik t aan 3 mensen verklaptquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:59 schreef Orea het volgende:
Ja![]()
Ik moet echt op mijn handen zitten om hem niet al online te gooien, zoveel mensen weten hem almeneer wilde het eerst niet, want collega's maar sinds ie zich heeft versproken op zijn werk, heeft ie zoiets van joh, doe maar hoor!
Maar voor die laatste weken vind ik het zonde
ik ook nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:06 schreef Orea het volgende:
Dat is echt knap, 3 mensen maar![]()
Dat kan ik echt niet hoor![]()
Boh, ik ga even op zoek naar iets wat mijn maagzuur kilt
Ik weet het ook nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik ook niet
Heb t gisteravond er ook weer uitgegooid (Nou ja m@x dan).
Maar in mijn directe kring zeg maar weten alleen zus en zwager de naam.
quote:
ik ben een vergietquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:43 schreef flugeltje het volgende:
Liesz, wat klote nou!!
Hebben ze een afwachtend beleid ingesteld dan? Dit kunnen ze toch niet zo heel erg lang laten duren?
oh jee, dan moet die van mij wel mega worden...quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:23 schreef Orea het volgende:steeds langer! Ze is de laatste tijd wel rustiger (nog meer vetjes kweken
) maar vandaag is het echt feest (nou is dat het ook, misschien voelt ze het aan
)
Maar drukke pittige beeb is het wel ja![]()
Ik vond mn patat niet lekker vandaag.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik heb patat en een frikandel in de frituurpan gemikt...
lekkermijn zoon had zo'n trek in patat
Met pindasausquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:50 schreef CrazyPrincess het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet over patat beginnen
Chocola!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:52 schreef CrazyPrincess het volgende:
Met mayo!
Ik heb als troost een brownie genomen
Moet je ff de verpakking lezen... Denk t niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:09 schreef CrazyPrincess het volgende:
Chocomouse uit een pakje dan? Of moet daar ook altijd een rauw ei doorheen?
Dat is waar ja...quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Moet je ff de verpakking lezen... Denk t niet.
Maar das niet zo lekker als zelfgemaakte.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:16 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Dat is waar ja...
Zo snak ik naar een lekker flubberig gebakken ei, maar ja... Dus nu draai ik het ei steeds om, zodat alles goed gebakken is, maar da's toch anders
Je gaat me nu toch niet vertellen dat gele flubber wel mag he?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik eet nog steeds flubberei... Zolang het wit maar gaar is...
Volgens mij mag het niet nee... Maar ik denk maar zo, als het wit helemaal gaar is dan is het geel ook wel warm genoeg geweest.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:24 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Je gaat me nu toch niet vertellen dat gele flubber wel mag he?
dat is helemaal waar. Na je bevalling mag je gewoon alles weer, borstvoeding of niet. Hoe fijn is dat!quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:38 schreef CrazyPrincess het volgende:
Nou ja, nog maar een paar dagen en dan kan het gewoon weer zonder schuldgevoel
Ik heb echt heel veel trek, ik denk dat ik straks naar huis toe even een tankstation pik en een machtige solero scoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:56 schreef Cantare het volgende:
aaaaah, hou op over dat eten!![]()
![]()
vooral slagroomsoezen *kwijl*
Yep, maar ook alcohol mag je gewoon hebben, mits je je niet bezuipt ofzo. (Kijk wel uit met medicijnen en drugs)quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:58 schreef CrazyPrincess het volgende:
Alleen nog rustig aan doen met de alcohol. Maar dat gaat goedkomen
De slagroomsoezen waren goddelijk
Nu ben ik misselijk![]()
dat heb ik dus met desparado... Echt mijn zomerdrankje. Niet op die manier dat ik er per dag een krat doorheen jaag, bier gaat hier meestal over datum als we een kratje halen (Hoe anders zijn tijden geweestquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:04 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik was niet van plan om helemaal niets te drinkent nee. Ik snak zoooooooooo naar een amaretto ondertussen
Maar wel met mate. Scheelt dat ik toch al niet zo'n heftige drinker was, dus verwacht niet dat het me veel moeite gaat kosten
Nu heb ik trek in komkommer en geen komkommer in huis
En dan midden in de zomer zwanger zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
dat heb ik dus met desparado... Echt mijn zomerdrankje. Niet op die manier dat ik er per dag een krat doorheen jaag, bier gaat hier meestal over datum als we een kratje halen (Hoe anders zijn tijden geweest). Maar in een weekend, warm weer, tuin, kind in het zwembadje, onder de paraplof... JA daar hoort dan wel een lekker drankje bij voor mij.
Wacht maar tot de laatste dagen, dan wordt het pas zwaarquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:08 schreef ChilllayD het volgende:
Ik las tussendoor even iemand van 38+1 die het zwanger zijn zat was.
Nou de lengte in zwangerschap maakt wat dat aangaat weinig uit, ben het zelfs soms nu al zat!
En ik ben nu bijna 32 weken zwanger.......
Niet alleen de nieuwsgierigheid naar de kleine is groots, af en toe vind ik het echt even niet leuk meer.
Al die schopjes, beuken, trampoline springen-vergelijkbare sprongen, koprollen en schop-mama-in-elkaar momenten zijn heel lief maar soms zo pijnlijk hier! Dagen dat ik me heerlijk voel, weken die alsnog voorbij vliegen maar af en toe.......? Dan denk ik echt, was het maar vast voorbij. Ik wil m'n baby'tje ik wil het leven mét de baby![]()
Alsnog is voor mijn gevoel de zwangerschap als een gek voorbij gevlogen maar af en toe kan het me nu niet snel genoeg meer gaan.
(en dan nog niet eens gesproken over wat ik nu wel eens graag naar binnen zou willen werken aan eten en drinken)
Ja daar had ik even langer over na moeten denken misschien... Maar misschien ook nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:10 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
En dan midden in de zomer zwanger zijn
[..]
Wacht maar tot de laatste dagen, dan wordt het pas zwaar
Maar ik had dat ook al rond een week of 30 ja. Nu is het wel leuk geweest. En dan toch gaan de weken nog weer snel voorbij
Vorige week vrijdag was ik 40 weken en morgen alweer 41
Niet goed, otje heeft het opgegeven..9 wk en 2 dagen volgens de echo, dus 2 weken langer dan ik dacht.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:32 schreef Orea het volgende:
Oh dat is fijn zeg!!![]()
Hoe zou het met KD zijn?
Oh shit zegquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:14 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Niet goed, otje heeft het opgegeven..9 wk en 2 dagen volgens de echo, dus 2 weken langer dan ik dacht.
Op de echo zag ze al dat de vruchtzak aan het loslaten was en nu is alles dus flink kut.
Maargoed, ik ga mijzelf opsluiten in bed en ik kom snel weer posten..
schijtzooi...quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:14 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Niet goed, otje heeft het opgegeven..9 wk en 2 dagen volgens de echo, dus 2 weken langer dan ik dacht.
Op de echo zag ze al dat de vruchtzak aan het loslaten was en nu is alles dus flink kut.
oh wat kut... sterkte meidquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:14 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
KD,wat ontzettend verdrietig! Sterkte gewenst.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:14 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
En ik aan het kaartje van mijn 'secret santa'.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:27 schreef mikoxx het volgende:
Waaaahhh wat leuk Mrien!! Gefeliciteerd hoorwanneer???
Ik vond het toen zo lief dat je mij een kaartje stuurde in het zkh... moest er meteen aan denken
Dat dacht ik dus ook toen ik jouw berichtje een tijdje geleden lasquote:
Wah, gefeliciteerd nog een keer! Leuk joh!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:18 schreef mrien het volgende:
Even in een aparte post
dag Toverboom, hallo allemaal
Thanks... ik ga me eerste maar goed voor laten lichten voordat ik ook daadwerkelijk een draai ga laten doen... Eerst woensdag de echo maar afwachten. Het kleintje is nog steeds mega actief. Dus misschien draait het vanzelf nog... De echoscopist zei wel dat het kindje waarschijnlijk al heel lang in stuit ligt, gezien het langwerpige hoofdje. Het relaxte is er nu toch wel een klein beetje van af...quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mrien gefeliciteerd!!
Djenneke, vervelend dat de baby niet goed ligt
Hopelijk gaat het draaien lukken!
En verlof voor jou en Mereltje
Babywasjes zijn leukmet dit weer droogt t ook lekker snel
Och jee oh nee!quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:14 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ja zou ik me ook goed over laten voorlichten, dat draaien! Hoor je zulke verschillende verhalen over.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Thanks... ik ga me eerste maar goed voor laten lichten voordat ik ook daadwerkelijk een draai ga laten doen... Eerst woensdag de echo maar afwachten. Het kleintje is nog steeds mega actief. Dus misschien draait het vanzelf nog... De echoscopist zei wel dat het kindje waarschijnlijk al heel lang in stuit ligt, gezien het langwerpige hoofdje. Het relaxte is er nu toch wel een klein beetje van af...Net nu ik eigenlijk dacht dat het even wat relaxter zou zijn...
Ach ja. Zo erg is het ook allemaal weer niet, maar ik moet toch even slikken...
Sorry, slecht geslapen vannachtquote:
Thanks! Komt goedquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:17 schreef CrazyPrincess het volgende:
Gefeliciteerd mrien
En ook Noa gefeliciteerd
Djenneke wat een vervelend nieuws. Probeer wel te genieten van je verlof hoor
Hier weer een mijlpaal: 41 weken
En wederom geen enkel voorteken
Dus ik was gelukkig niet de enige dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:37 schreef tessie het volgende:
Ja, ik verwonderde me ook al over de timing..... vind het ook ongepast.
KDquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Bedankt allemaalIk heb ondanks alles prima geslapen hoor (de wereld kan vergaan en dan nog slaap ik lekker ) Gisteren veel zitten janken, 2 peuken gerookt en daarna het pakje aan de buren gegeven, misselijk geworden van een toastje filet american
en verder gewoon heel heel boos op mijn lichaam. Ik voel nog steeds niet raars, ja dat ik zwanger ben. opgeblazen buikje, misselijk, hormonaal etc.
Dus nu is het afwachten tot het 'op gang'komt oid.. en 10 juni terug naar de echoscopiste voor een checkup of alles dan ook verdwenen is of dat ik een curretage krijg of andere hulpmiddelen.
en misschien zijn het mijn hormonen hoor, maar had Toverboom niet een wat leuker moment kunnen kiezen om uit de kast te komen, dan tegelijkertijd met mijn sterktewens, ik zal wel overdrijven maar een kloon had ook vandaag uit de kast kunnen komen ofzo, anyway erg gefeliciteerd Mrien
Kut is het. Ik hoop voor je dat het allemaal vanzelf gebeurt, het lijkt me heel akelig om dat af te moeten wachten. Net als een echo krijgen en dan zien is dat het mis is trouwensquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Bedankt allemaalIk heb ondanks alles prima geslapen hoor (de wereld kan vergaan en dan nog slaap ik lekker ) Gisteren veel zitten janken, 2 peuken gerookt en daarna het pakje aan de buren gegeven, misselijk geworden van een toastje filet american
en verder gewoon heel heel boos op mijn lichaam. Ik voel nog steeds niet raars, ja dat ik zwanger ben. opgeblazen buikje, misselijk, hormonaal etc.
Dus nu is het afwachten tot het 'op gang'komt oid.. en 10 juni terug naar de echoscopiste voor een checkup of alles dan ook verdwenen is of dat ik een curretage krijg of andere hulpmiddelen.
en misschien zijn het mijn hormonen hoor, maar had Toverboom niet een wat leuker moment kunnen kiezen om uit de kast te komen, dan tegelijkertijd met mijn sterktewens, ik zal wel overdrijven maar een kloon had ook vandaag uit de kast kunnen komen ofzo, anyway erg gefeliciteerd Mrien
Ahhwww, leuk he!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:25 schreef tessie het volgende:
En nu bedenk ik me ineens dat ik over een paar maandjes een baby meisje in dat wiegje naast me heb liggen![]()
![]()
De mutsy 4rider single spoke in cargo grey (mijn auto beschrijven is simpeler ;'))quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |