Gewoon lekker wassen en ophangen in je tuin... Laat je ze gewoon 2 dagen hangen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja, gaat hard he![]()
Hoef nog maar 34 dagen tot de uitgerekende datum/
Ik krijg wel steeds meer de neiging om vandaag al kleertjes te gaan wassen ipv te wachten tot zondag/maandag (dan staan de meubeltjes dus kan t gelijk de kast in). Dilemma, dilemma...
Pvoess wat leuk
En ben jij ook al weer zo ver joh
Dit is zo'n beetje waar de haptonomie op gebaseerd is. Het accepteren van de pijn waardoor deze minder aanwezig is... Bij mij werkt het wel goed in ieder geval....quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:04 schreef Cantare het volgende:
Dus op onze zij op een tennisbal gaan liggen, tennisbal ter hoogte van je bh-bandje. En dan naar de pijn toeademen en de pijn accepteren enzo. Dat ging eigenlijk wel goed, moet ik zeggen. n.
Huilbui is af en toe heerlijk en ja, ook dat hoort erbij (bij mij iig wel).quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:46 schreef flugeltje het volgende:
Dank voor de geruststellende woorden, was effe nodig geloof ik. Net ook enorme huilbui gehad om niks... Ach hoort erbij zullen we maar zeggen
[..]
Dit is zo'n beetje waar de haptonomie op gebaseerd is. Het accepteren van de pijn waardoor deze minder aanwezig is... Bij mij werkt het wel goed in ieder geval....
Okay, ik heb net in deze bui dus ook boodschappen gedaan. Ik heb nu chocomelk, meloen, sinaasappelsap (die dure), een hoop lekker beleg, melk, verse meloen en raketjes waar ik allemaal even veel zin in heb. Waar begin ik?
edit: ik vergeet de bokkepootjes nog...
Thanx!quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Lekker Djenneke bijna verlof!
Zijn we bijna aan de beurt
Envoor je sticker!!
Ik ben ook wel relaxed hoor, maar heb wel het gevoel, het gaat nu echt dichtbij komen en het wordt nu wat echterquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja dat wel
Maar ook steeds meer het gevoel van: laat m maar komen, ik ben dr klaar voor haha
ja dat heb ik ook hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben ook wel relaxed hoor, maar heb wel het gevoel, het gaat nu echt dichtbij komen en het wordt nu wat echter
Of bij een cultureel festival terwijl een stel Hawaiianen de traditionele hula dansen. Of een stel Poolse dames een dranklied zingen op het leven.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:22 schreef Kleurdoos het volgende:
Idem. Ik huilde nooit
en nu kan er geen 'winmoment' op tv voorbij komen..of iets zieligs in een serie of of gewoon vanalles
janken
bandenpijn is een trekkend gevoel, beetje steekjes..zeurend in de liezenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:30 schreef flugeltje het volgende:
Okay, komt een enorme n00bvraag aan...
Is het verschil te voelen tussen bandenpijn, een harde buik en een echte (voor)wee? En zo ja, zijn die verschillen te omschrijven? Heb zo heel af en toe een krampend gevoel in m'n onderbuik. Niet echt superpijnlijk ofzo, maar ik herken het ook niet direct van eerder. Harde buiken denk ik te weten hoe ze voelen. (strak gevoel) en daar lijkt het niet op. Het is echt maar heel af en toe paar keer per dag ofzo, vooral als ik mezelf wat drukker maak...
/n00b-modus
Geweldig is dat he?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:53 schreef Orea het volgende:
Hier weer wat nieuws, dan voel ik onderin (net boven schaambeen) golven (dat voelde ik al wel vaker) maar schijnbaar gaat er dan een arm/elleboog/knie?? vanaf dat punt omhoogdát is raar!! Dat je dat onder je vel echt helemaal omhoog voelt gaan
Ze beloofde in dit topic te bevallen en ze is wel erg stil vandaag... Zou het?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:10 schreef Orea het volgende:
Nou je het zegtmeestal komt ze wel even ergens posten op een dag toch?
En vervolgens zit ik nog geen twee uur later te brullen bij Hello Goodbye...quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:23 schreef Fannetje het volgende:
Ik huil juist mínder nu ik zwanger ben...
tuttebel, ik zat al helemaal in de juichstand toen ik jou zag posten..quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:45 schreef CrazyPrincess het volgende:
Sorry dames
Ik was vandaag echt te lui om te posten. Alles nog binnenboord dus en geen voortekenen
Foei!quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:45 schreef CrazyPrincess het volgende:
Sorry dames
Ik was vandaag echt te lui om te posten. Alles nog binnenboord dus en geen voortekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |