quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:14 schreef tessie het volgende:
CP, je hebt wel meldplicht he, je kan ons niet zo de hele dag in spanning laten hoor
Ik ben net weer bij pufclubyoga geweest, was weer leuk. Er waren nu ook 3 meiden die er de eerste keer niet waren, dus de groep is gelijk een stuk groter, en gezelliger ook. En weer bijna in slaap gevallen tijdens de ontspanningsoefening
Volgende week is het partneravond, ben benieuwd!
Nieuwe ronde, nieuwe kansen. We mogen het gewoon niet meer over voedsel hebben, dan redden we (lees: CP) het wel deze topic.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:21 schreef tessie het volgende:
Ja maar CP is nog niet bevallen en nu hebben we een nieuw topic
strak planquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:38 schreef flugeltje het volgende:
Eigenlijk zou de PR een keer de grote FOK! Z&G dag moeten organiseren. Een paar korte cursusjes yoga, pufclub of haptonomie. Briljant voedsel, alcholvrije wijnen + bier en dit alles speelt zich dan af in een Spa mét behandelingen om even helemaal tot rust te komen met z'n allen...
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:33 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben niet tessies partner volgende week hoor djenneke
Ik mag Martijn altijd al meenemen naar de haptonoom
Ik denk dat het plan al snel als 'niet werkbaar' wordt afgeserveerdquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:12 schreef Shirley het volgende:
Hm...klinkt erg verleidelijk flugeltje...heb je nog enige invloed daar als ex-crew?
gewoon even bevallen, doet de kraam t voor jequote:Op donderdag 3 juni 2010 08:35 schreef CrazyPrincess het volgende:
*meldt*![]()
tessie, mag je dan op andere avonden je partner niet meenemen? Lijkt me zo raar.
Ik vond het maandag al raar dat mijn man niet mee was naar de verloskundige. had echt het gevoel dat er iets niet klopte
Ik ga overigens voor topic nummer 654 hoor. Dat klinkt wel mooi
En zweten jullie ook zo vreselijk in bed? Zeker de laatste weken drijf ik bijna elke nacht m'n bed uit. Zou wel elke dag m'n bed willen verschonen
met een beetje mazzel heb je zo dat figuurtje weer terug (als je borstvoeding gaat geven)quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:44 schreef Orea het volgende:
Dank!!Echt en als ik dan de foto's zie.... zucht... ik.wil.weer..... (maar dan ook dat figuurtje weer aub
wishfull thinking)
Vrijdag (morgen!!! MORGEN!!!) klinkt goed CPTis wel een eigenwijsje hè
Die vraag krijg ik vaker... Volgens mijn vent wel in mijn karakterquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:52 schreef CrazyPrincess het volgende:
Die foto's Orea
Na de bevalling ga ik weer eens kijken of ik mijn jurk nog pas![]()
En heb jij iets van Spaanse genen ofzo ergens Orea?
dat is zoquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:12 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ach, een tijger is niets anders dan een uit de kluiten gewassen kat![]()
Spannend kleurdoos
Niet om haar te ontmoedigen, maar ja, dat kunnen ze wel.. bij mij dus ook 8 weken lang. Terwijl ik toch ook flinke voorweeen had, na 3 cm ontsloot het niet verder..en toen mocht ik dus naar huis, maar nog steeds met weeen..quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:43 schreef flugeltje het volgende:
Liesz, wat klote nou!!
Hebben ze een afwachtend beleid ingesteld dan? Dit kunnen ze toch niet zo heel erg lang laten duren?
idem hier.. hij helpt echt niet meequote:Op donderdag 3 juni 2010 10:37 schreef Ticootje het volgende:
hmmz proefdruk... Tja..
M. kwam gister weer eens met een superstomme naam...
Ik wil mijn zoon Hunter noemen, magookalnietquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:39 schreef nytar het volgende:
@ ticootje: kan nooit zo erg zijn geweest als mijn hubby, die wilde onze zoon Hertog noemen, dat klonk zo leuk bij onze achternaam!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |