abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juni 2010 @ 23:19:10 #1
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82262404
Zwangerschap en geboorte deel 652

31 mei 2010: CrazyPrincess
09 juni 2010: proud_mami (jongetje)
11 juni 2010: Becky1983
11 juni 2010: Frummelmuis
16 juni 2010: Guess
27 juni 2010: Knuffelbeestje
*** 05 juli 2010: Mereltje en Forno ***
06 juli 2010: Sonnetje85 (jongetje)
06 juli 2010: djenneke
07 juli 2010: Grunsfan
08 juli 2010: Lieszdraaijer (meisje)
15 juli 2010: Webcrowler (papa)
15 juli 2010: nytar (jongetje)
*** 21 juli 2010: flugeltje en Martijn_AR *** (jongetje)
25 juli 2010: Lenaatje en Tazz
27 juli 2010: Pessie
01 augustus 2010: ChilllayD
10 augustus 2010: Orea (meisje)
23 augustus 2010: Cantare
23 augustus 2010: Ticootje
27 augustus 2010: maffemuts
28 augustus 2010: Saffier
12 september 2010: Arinyo
14 september 2010: Floria
*** 18 september 2010: Fannetje en Tackleberry ***
20 september 2010: Rixtje
20 september 2010: Tessie (meisje)
27 september 2010: Troeta (jongetje)
09 oktober 2010: devilishbaby
13 oktober 2010: kaatjejannie (meisje)
19 oktober 2010: Barbabientje01 en Pipo_de_clown
24 oktober 2010: Suzanna
25 oktober 2010: Veerle1982
28 oktober 2010: Hobbesje
*** 4 november 2010: Silmarwen en Knut ***
*** 15 november 2010: Pvoesss en _mimic ***
16 november 2010: Koningin
23 november 2010: Tierrr
2 december 2010: Shirley
6 december 2010: Soneal
10 december 2010: Jore
27 december 2010: Toverboom mrien

2011
12 januari 2011: Sugarsnap
23 januari 2011: ik80lll
27 januari 2011: Basboussa

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 03-06-2010 21:55:51 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_82262542
Ja maar CP is nog niet bevallen en nu hebben we een nieuw topic
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 2 juni 2010 @ 23:23:08 #3
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82262619
Het was kiezen tessie, anders hadden we zeker een dag niet meer mogen posten

Nog effe de laatste post uit het vorige topic;
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 23:14 schreef tessie het volgende:
CP, je hebt wel meldplicht he, je kan ons niet zo de hele dag in spanning laten hoor

Ik ben net weer bij pufclubyoga geweest, was weer leuk. Er waren nu ook 3 meiden die er de eerste keer niet waren, dus de groep is gelijk een stuk groter, en gezelliger ook. En weer bijna in slaap gevallen tijdens de ontspanningsoefening
Volgende week is het partneravond, ben benieuwd!
pi_82262915
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 23:21 schreef tessie het volgende:
Ja maar CP is nog niet bevallen en nu hebben we een nieuw topic
Nieuwe ronde, nieuwe kansen. We mogen het gewoon niet meer over voedsel hebben, dan redden we (lees: CP) het wel deze topic.

Succes bij de partneravond flugeltje. Ik vond het zelf bij de zwangerschapsgym een aparte avond, met zoveel verschillende mensen die zo ontzettend anders reageren (met name de mannen eigenlijk)...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  woensdag 2 juni 2010 @ 23:33:04 #5
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82263277
Ik ben niet tessies partner volgende week hoor djenneke

Ik mag Martijn altijd al meenemen naar de haptonoom
pi_82263433
Oh ga je niet mee met me volgende week flugel?

Maar vorige keer hebben we de cursus samen bevallen gedaan, dus ik vind het nu eerder raar dat er nu steeds alleen maar meiden zijn en geen mannen.
  woensdag 2 juni 2010 @ 23:38:42 #7
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82263617
Eigenlijk zou de PR een keer de grote FOK! Z&G dag moeten organiseren. Een paar korte cursusjes yoga, pufclub of haptonomie. Briljant voedsel, alcholvrije wijnen + bier en dit alles speelt zich dan af in een Spa mét behandelingen om even helemaal tot rust te komen met z'n allen...
pi_82265478
Hm...klinkt erg verleidelijk flugeltje...heb je nog enige invloed daar als ex-crew?
Back in business.
pi_82265599
Mijn kind stampt op mijn blaas, dat is zo niet fijn
pi_82268810
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 23:38 schreef flugeltje het volgende:
Eigenlijk zou de PR een keer de grote FOK! Z&G dag moeten organiseren. Een paar korte cursusjes yoga, pufclub of haptonomie. Briljant voedsel, alcholvrije wijnen + bier en dit alles speelt zich dan af in een Spa mét behandelingen om even helemaal tot rust te komen met z'n allen...
strak plan
*poef* nu is het weg
pi_82269176
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 23:33 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben niet tessies partner volgende week hoor djenneke

Ik mag Martijn altijd al meenemen naar de haptonoom
Sorry, verkeerd gelezen Tessie, succes met de partneravond!

Waar briljant voedsel is, wil ik ook wel zijn hoor Fluugs, wie kennen we van PR?
  donderdag 3 juni 2010 @ 08:27:15 #12
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82269673
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 00:12 schreef Shirley het volgende:
Hm...klinkt erg verleidelijk flugeltje...heb je nog enige invloed daar als ex-crew?
Ik denk dat het plan al snel als 'niet werkbaar' wordt afgeserveerd

Heb vannacht maar een paar uur geslapen en voel me echt zwaar beroerd, misselijk, hoofdpijn 'the works' zeg maar. Verder kramp/pijn halverwege m'n rug/zij (hoogte net onder schouderbladen) die lekker naar m'n onderbuik doortrekt. Komt en gaat in golven, dus ik vermoed dat dit dan indalingsweeen zijn... Willem is er heel erg druk door in ieder geval. Ik werk vandaag maar vanuit huis heb ik besloten, lekker in m'n pyama...

Nu eerst maar eens een kopje koffie en een boterham, m'n eetlust lijdt er in ieder geval niks onder
pi_82269796
*meldt*

tessie, mag je dan op andere avonden je partner niet meenemen? Lijkt me zo raar.
Ik vond het maandag al raar dat mijn man niet mee was naar de verloskundige. had echt het gevoel dat er iets niet klopte

Ik ga overigens voor topic nummer 654 hoor. Dat klinkt wel mooi
En zweten jullie ook zo vreselijk in bed? Zeker de laatste weken drijf ik bijna elke nacht m'n bed uit. Zou wel elke dag m'n bed willen verschonen
pi_82269828
Goed zo Flugel (dat vanuit huis werken) en lekker veel relaxen tussendoor!

Moguh!! ik ben gewoon 5 jaar getrouwd vandaag (en 11 jaar samen, ik word oud )
Zo maar eens hobbelen richting supermarkt, kasten zitten vol, maar heb geen brood, en heb trek!!

Ik kijk even streng naar de beeb van CP: beeb van CP! Eruit! Nu! Tis haske mooi weer, er komt nog veel mooier weer aan. Hups! We weten dat je daar lekker zit bij je moeder, maar buiten de buik is ze nog veel leuker! Dus kom maar op!!

Zou het helpen?
pi_82269849
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 08:35 schreef CrazyPrincess het volgende:
*meldt*

tessie, mag je dan op andere avonden je partner niet meenemen? Lijkt me zo raar.
Ik vond het maandag al raar dat mijn man niet mee was naar de verloskundige. had echt het gevoel dat er iets niet klopte

Ik ga overigens voor topic nummer 654 hoor. Dat klinkt wel mooi
En zweten jullie ook zo vreselijk in bed? Zeker de laatste weken drijf ik bijna elke nacht m'n bed uit. Zou wel elke dag m'n bed willen verschonen
gewoon even bevallen, doet de kraam t voor je
Maar zelf geen last van gelukkig

Hier heeeeerlijk geslapen, niet erg lang, maar ach heb ik ook nog wat aan mijn dag

Orea gefeliciteerd
pi_82269897
Lekker thuisblijven ja flugeltje Goed voor jezelf en je passagier zorgen

Gefeliciteerd Orea Dat zijn nog eens mijlpalen

Lekker he, dat blaasstampen Chillay Zooooo irritant

Ik heb uk gisteravond ook nog even vermanend toegesproken, en lief toegesproken en nou ja, vanalles geprobeerd... Mijn vriendin zegt al vanaf het begin dat het komende vrijdag komt. Gaan we daar maar vanuit he. Dan ben ik 41 weken precies. Klinkt goed

Owh en Son, ik weet niet of de kraam het doet. Waterbed enzo Maar anders heb ik nog wel andere hulptroepen die het willen doen
pi_82269927
das wel lief van die hulptroepen maar doen ze geen waterbedden joh, ook stom...
ik denk misschein is het een motivatie voor de baby
pi_82269929
Dank!! Echt en als ik dan de foto's zie.... zucht... ik.wil.weer..... (maar dan ook dat figuurtje weer aub wishfull thinking)

Vrijdag (morgen!!! MORGEN!!!) klinkt goed CP Tis wel een eigenwijsje hè
pi_82269980
Leuk die foto's
dan krijg ik altijd wel zin in trouwen, maar verder hoeft t voor mij niet zo

ik ga vandaag mijn ubercoole muurstickers ophalen bij de drukker/printer whatever het is Ik heb zo'n zin in het weekend
pi_82270086
Waterbed kan niet op klossen, maar aangezien ik toch niet thuis ga bevallen was het voor de kraamzorg geen probleem. Maar kan natuurlijk altijd zijn dat ik net een kraamzorg tref die het bed dan niet wil opmaken. Nah ja, soit

Die foto's Orea
Na de bevalling ga ik weer eens kijken of ik mijn jurk nog pas
En heb jij iets van Spaanse genen ofzo ergens Orea?

Lekker 'klussen' van het weekend Sonnetje? Babykamermutsen
pi_82270160
ja idd
En ga vandaag de eerste lading babywas in de wasmachine gooien
En nog even wat kleertjes zoeken, want er moet meer zijn dan de 2 bakken die ik nu heb

Ohw okeej, vandaar! Dat wist ik ook niet, dat dat niet kon...
pi_82270162
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 08:44 schreef Orea het volgende:
Dank!! Echt en als ik dan de foto's zie.... zucht... ik.wil.weer..... (maar dan ook dat figuurtje weer aub wishfull thinking)

Vrijdag (morgen!!! MORGEN!!!) klinkt goed CP Tis wel een eigenwijsje hè
met een beetje mazzel heb je zo dat figuurtje weer terug (als je borstvoeding gaat geven)
ik kreeg mijn oude figuur - 10 kg terug in 4 mnd

ennnn vanmiddag mijn echo \O/
  donderdag 3 juni 2010 @ 09:01:30 #23
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82270277
Goed zo CP

Van het melden dan, je beeb mag nu wel komen

Zweten heb ik niet zo'n last van trouwens, wel heb ik het erg warm waardoor ik zonder dekbed slaap...

Oe Orea, dat zijn de betere gelegenheden, een houten huwelijk vandaag Lekker iets leuks doen met z'n tweetjes/drietjes dan maar... Gave foto's ook!

Sonnetje, wat voor muurstickers heb je besteld? Een goeie sticker kan zo gaaf zijn, maakt de boel dan net helemaal 'af'...

Ik doe inderdaad gewoon lekker rustig aan vandaag. Merk dat het me inmiddels minder moeite kost om los te laten ook. Ik krijg het toch niet meer voor elkaar zoals ik het eigenlijk wilde en dat haalt op de een of andere manier een flink stuk druk weg. Proberen het alsnog voor elkaar te krijgen heeft toch geen zin

Hier zijn de geboortekaartjes klaar trouwens, gaan vandaag naar de drukker voor een drukproef. Ben zo benieuwd

edit: KD fijne echo vanmiddag, ben benieuwd naar Otje...
pi_82270350
We hebben een giraf (van 1.50 of 1.80), een leeuw, een aap en een kat (volgens R, maar ik vind dat het een tijger is een tijgerkat )
pi_82270556
Ach, een tijger is niets anders dan een uit de kluiten gewassen kat

Spannend kleurdoos
pi_82270558
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 08:52 schreef CrazyPrincess het volgende:

Die foto's Orea
Na de bevalling ga ik weer eens kijken of ik mijn jurk nog pas
En heb jij iets van Spaanse genen ofzo ergens Orea?
Die vraag krijg ik vaker... Volgens mijn vent wel in mijn karakter (pittigggg en zo te voelen heeft mijn dame dat ook, dat karakter ) als je in buikentopic kijkt, dat is ongeveer mijn 'echte' haarkleur best wel donkerblond, ik was erg geverfd toen

In Turkije beginnen ze altijd spontaan Turks tegen me te praten... En toen ik in Egypte was, en wat woordjes Arabisch probeerde te spreken, werd ik op het vliegveld bijna gehouden, omdat er Nederlands in mijn paspoort stond, en ik was toch echt Arabisch volgens hun (doe ik dus nooit meer, op het vliegveld wat woordjes van het land proberen te spreken ) Mijn moeder was ook zo donker, maar voor zover ik weet zijn we gewoon haske Nederlands. Alhoewel mijn moeders meisjesnaam weer Duits is Maar mijn meisjesnaam vind je weer terug in Turkije

Dus eerlijk: het zou zomaar kunnen!

Dat zweten heb ik trouwens niet... maar onze slaapkamer is de koelste kamer in het huis en het is er gewoon koud nu en 's nachts.. wel gooi ik automatisch de deken van me af 's nachts, en wordt dan weer wakker omdat ik het koud heb....

Oh spannend Flugel! Ben erg benieuwd.. hier gisteren de kaartjes besteld! Dus dat is ook rond...

KD ben heel erg benieuwd!
pi_82270629
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:12 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ach, een tijger is niets anders dan een uit de kluiten gewassen kat

Spannend kleurdoos
dat is zo
t zijn ook kinderlijke dieren enzo
R heeft ze zelf gemaakt (nou ja een beetje van hemzelf en beetje van internet zeg maar )

Orea, achternamen zeggen niet altijd wat idd Mijn achternaam klinkt duits, nou ben ik wel voor een kwart duits, maar van de andere kant zeg maar :S
pi_82270905
Volgens mij willen die Turken te graag Ik ben ook wel eens voor Turkse aangezien terwijl ik bijna geen Hollandsere kop kan hebben vind ik zelf
En de oerhollandse vader van een kennis van me is eens berispend toegesproken door een Turkse klant, omdat hij met een nederlandse vrouw getrouwd was

We zien van het weekend wel foto's in het kinderkamertopic voorbij komen Son

Leuk, straks de proefdruk flugel
Hebben wij niet laten maken. Weet eigenlijk niet waarom. Hebben het kaartje laten ontwerpen door een vriend van ons en proefdruk is niet besproken. Maar hem kennende gaat het helemaal goed komen
pi_82271290
Vandaag pcies 35 weken...

Maar dan dit keer vanuit het ziekenhuisbed met weeen. Lig inmiddels voor de 3e dag in het ziekenhuis maar de weeen doen niks! Hang al 2,5 dag op 3 cm ontsluiting en dat is het!!
Ben helemaal kapot lichamelijk en geestelijk.. Kan pijnstilling krijgen en een gesprek met een psych.. Heb er niks aan dus...

Zo komt manlief dus kan ik bij hem hopelijk even lekker huilen.. en al mijn frustraties uiten!
Altijd blijven lachen... :)
pi_82271313
Liesz
  donderdag 3 juni 2010 @ 09:43:41 #31
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82271415
Liesz, wat klote nou!!

Hebben ze een afwachtend beleid ingesteld dan? Dit kunnen ze toch niet zo heel erg lang laten duren?
pi_82271537
Schijnbaar wel ze houden boot af over inleiden of wat dan ook.. Dus word er maar een medische psych gestuurd zodat ik daarmee kan praten..
Daar worden mijn weeen en frustraties echt niet minder van!!
pi_82271588
Jemig Liesz... inderdaad, en nu?
  donderdag 3 juni 2010 @ 09:51:22 #34
258612 nytar
boys boys boys
pi_82271664
Damn Liesz! Heftig zeg! Heel veel sterkte

Zelf heel lekker en lang geslapen, lag om 21.00 uur al te tukken en vanmorgen om 8 uur ging de wekker pas weer. Wel 's nachts vaak eruit geweest om te plassen en te drinken (wat is het heet! Het wordt een lange zomer...).
Vandaag ook maar ff urine weggebracht, beetje raar gevoel in mn onderbuik en ik weet niet zo goed of het mn blaas is of mn kind op mn blaas

Verder ben ik alles wat ik gelezen heb alweer vergeten....wat een vergiet ben ik zeg!
  donderdag 3 juni 2010 @ 09:53:42 #35
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_82271748
Liesz wat balen zeg
Heel naar als je niet weet waar je an toe bent. Heel veel sterkte
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_82272374
Liesz vervelend zeg
Maar kan me wel voorstellen dat ze zo'n kindje zolang mogelijk willen laten zitten. Maar goed voor jou natuurlijk heel vervelend!
Sterkte!
pi_82272538
Liesz, wat balen zeg!! Sterkte!

KD, heel veel plezier met de echo!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82272831
CP, helemaal op tijd gemeld hihi! En nu moet je baby zich ook maar melden he haha
Maar bij de meeste pufclubdingen mag je partner niet mee hoor, volgens mij is dat alleen bij samen bevallen. Anders heb je gewoon 1 of 2 partneravonden.
En naar de VK gaat mn Lief eigenlijk nooit mee, want hij moet gewoon werken. Alleen in de schoolvakanties kan hij mee. Vind het ook niet erg eigenlijk, er gebeurt daar toch nooit zoveel, en thuis kunnen we zelf ook wel het hartje horen met de angelsounds.

Liesz, wat balen zeg! Maar waarom heb je niks aan de pijnstilling? Werkt het niet of wil je het niet? En als je je er zo gefrustreerd over voelt, dan is zo'n psych toch helemaal niet zo'n gek idee? Of zeg ik nu iets raars?
pi_82272961
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:43 schreef flugeltje het volgende:
Liesz, wat klote nou!!

Hebben ze een afwachtend beleid ingesteld dan? Dit kunnen ze toch niet zo heel erg lang laten duren?
Niet om haar te ontmoedigen, maar ja, dat kunnen ze wel.. bij mij dus ook 8 weken lang. Terwijl ik toch ook flinke voorweeen had, na 3 cm ontsloot het niet verder..en toen mocht ik dus naar huis, maar nog steeds met weeen..
pi_82272982
Ik denk niet dat je iets geks zegt hoor Tessie!
Ik denk dat het best fijn kan zijn om even je frustraties te uiten tegen een objectief persoon.
pi_82272998
Pfff zei ik gisteren nog dat ik niet zo'n huillie was...

Krijg ik net de digitale proefdruk van mijn dochters kaartje binnen, nou ik ben los hoor
pi_82273050
haha, ben benieuwd naar je kaartje
Ik vond dat ook bijzonder om te zien. T kaartje van mijn zoon, met z'n namen erop Tis dan gelijk echt ofzo
pi_82273084
hmmz proefdruk... Tja..

M. kwam gister weer eens met een superstomme naam...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_82273149
Ja gooi eens in de groep Ticoo
  donderdag 3 juni 2010 @ 10:39:58 #46
258612 nytar
boys boys boys
pi_82273180
@ ticootje: kan nooit zo erg zijn geweest als mijn hubby, die wilde onze zoon Hertog noemen, dat klonk zo leuk bij onze achternaam!!
pi_82273224
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:37 schreef Ticootje het volgende:
hmmz proefdruk... Tja..

M. kwam gister weer eens met een superstomme naam...
idem hier.. hij helpt echt niet mee alles wat ik noem is lelijk en te sprookjesachtig.. en zelf noemt ie geen namen.

nu noemde hij er twee.

Frank voor een jongen

Franka voor een meisje
Oke Franka is niet zo lelijk maar komopzeg.. hoezo origineel.
pi_82273245
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:39 schreef nytar het volgende:
@ ticootje: kan nooit zo erg zijn geweest als mijn hubby, die wilde onze zoon Hertog noemen, dat klonk zo leuk bij onze achternaam!!
Ik wil mijn zoon Hunter noemen, magookalniet
pi_82273276
Fabienne... Echt kort dat eens af..

Das toch stom. Wat is er nou mis met Anna?
  donderdag 3 juni 2010 @ 10:43:05 #50
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82273283
Orea Ik ben benieuwd naar het kaartje straks...

Goed punt tessie, bij frustraties is praten met een psycholoog meestal wel fijn... Maar ik kan me ook voorstellen dat je liever een pijnstiller hebt dan een praatje op zo'n moment.

@KD, was er eigenlijk vanuit gegaan dat het feit dat ze in het ziekenhuis opgenomen is betekende dat e.e.a. echt in gang gezet was. Maar wil inderdaad niet veel zeggen, naar huis gestuurd worden kan altijd nog natuurlijk... Damn, lijkt me echt enorm frustrerend allemaal...

Liesz, je moet in ieder geval nog een weekje of 2 afbakken. Hou het eindresultaat voor ogen meis....
  donderdag 3 juni 2010 @ 10:43:28 #51
258612 nytar
boys boys boys
pi_82273299
En wat was de sprookjesachtige dan? Of moest ie bij Hunter denken aan de jager van sneeuwwitje?
pi_82273308
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:42 schreef Ticootje het volgende:
Fabienne... Echt kort dat eens af..

Das toch stom. Wat is er nou mis met Anna?
FABBIEEEEEE

Fab, Jen &Pris
  donderdag 3 juni 2010 @ 10:44:23 #53
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82273333
Ik las vandaag de naam Neva ergens, vind ik ook wel mooi bij Elin klinken KD
pi_82273345
Lastig hè, van die kerels met een eigen mening

Hier kwamen we uiteindelijk maar op 1 naam uit (ja en de 2e naam maar dat is een vernoeming, dus al had ie die niet mooi gevonden had ie pech gehad.. Maar de roepnaam is al op zijn schrijfwijze, dus hij vond alles qua 2e naam best.. toen ik van de week zei: ja maar ik vind Olivia ook nog steeds heel mooi zei hij: nou dan krijgt ze toch nog een 3e naam ja hallo, als we nog een meid krijgen moet er wel een leuke naam overblijven hoor!)
pi_82273370
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:43 schreef nytar het volgende:
En wat was de sprookjesachtige dan? Of moest ie bij Hunter denken aan de jager van sneeuwwitje?
O dat is zo'n beetje mijn hele lijst

Isis
Rune
Lux
Aurynn
Aurora
Imogen
Bodill
Aoife
Lotus
Madee
etc
pi_82273391
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:43 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

FABBIEEEEEE

Fab, Jen &Pris

Juist.. iets van fabje... Megastom. Fabje klinkt ook vies.

Priscilla kort ik altijd af als Cil..
pi_82273414
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:44 schreef Orea het volgende:
Lastig hè, van die kerels met een eigen mening

Hier kwamen we uiteindelijk maar op 1 naam uit (ja en de 2e naam maar dat is een vernoeming, dus al had ie die niet mooi gevonden had ie pech gehad.. Maar de roepnaam is al op zijn schrijfwijze, dus hij vond alles qua 2e naam best.. toen ik van de week zei: ja maar ik vind Olivia ook nog steeds heel mooi zei hij: nou dan krijgt ze toch nog een 3e naam ja hallo, als we nog een meid krijgen moet er wel een leuke naam overblijven hoor!)
Elin heeft ook 3 namen en de volgende krijgt er ook 3 om er alsnog een sprookjesnaam van mij bij in kunnen gooien, dat vindt ie wel goed"
  donderdag 3 juni 2010 @ 10:47:33 #58
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82273457
Isis en Lotus zijn mooi
pi_82273466
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Juist.. iets van fabje... Megastom. Fabje klinkt ook vies.

Priscilla kort ik altijd af als Cil..
maar zoek je weer zoiets als Jen? Elisa ofzo?
pi_82273505
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:47 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

maar zoek je weer zoiets als Jen? Elisa ofzo?
Ik heb 2 leuke namen genoemd, maar die vindt ie weer niet leuk... Zo stom.
pi_82273516
Ja het zou kunnen hoor Kleurdoos, maar Olivia en Féline vind ie ook wel leuk voor eventueel een volgende, en meer meisjesnamen vinden we (op dit moment) niet gezamelijk mooi!
pi_82273533
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:43 schreef flugeltje het volgende:
Orea Ik ben benieuwd naar het kaartje straks...

Goed punt tessie, bij frustraties is praten met een psycholoog meestal wel fijn... Maar ik kan me ook voorstellen dat je liever een pijnstiller hebt dan een praatje op zo'n moment.

@KD, was er eigenlijk vanuit gegaan dat het feit dat ze in het ziekenhuis opgenomen is betekende dat e.e.a. echt in gang gezet was. Maar wil inderdaad niet veel zeggen, naar huis gestuurd worden kan altijd nog natuurlijk... Damn, lijkt me echt enorm frustrerend allemaal...

Liesz, je moet in ieder geval nog een weekje of 2 afbakken. Hou het eindresultaat voor ogen meis....
juhp ik werd opgenomen met 34 wk en 5 dagen later stond ik weer buiten ;') nadat ik zo'n beetje gevingerd was door alle gyno's
pi_82273568
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:39 schreef nytar het volgende:
haha das alleen grappig als je achternaam Jan is ofzo
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82273571
Cloë vind ik ook nog een leuke naam... Zal ie ook wel niets vinden.
pi_82273605
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:48 schreef Orea het volgende:
Ja het zou kunnen hoor Kleurdoos, maar Olivia en Féline vind ie ook wel leuk voor eventueel een volgende, en meer meisjesnamen vinden we (op dit moment) niet gezamelijk mooi!
Feline vind ik ook mooi.
Olivia vind ik een beetje een hypenaam...

jongensnamen vindt ie allemaal lelijk, op frank na.. nouja dat kan ie vergeten.

ik hou ontzettend van hebreeuwse namen en heb er voorkeur voor 3, 1 van die 3 gaat het zeker wel worden als het een jochie is

onder dwang.
  donderdag 3 juni 2010 @ 10:51:19 #66
258612 nytar
boys boys boys
pi_82273624
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:45 schreef Kleurdoos het volgende:
O dat is zo'n beetje mijn hele lijst

Isis
Rune
Lux
Aurynn
Aurora
Imogen
Bodill
Aoife
Lotus
Madee
etc
Rune vind ik mooi!
pi_82273659
Ze boden toch pijnstilling én een psych aan?

En Tico, niks mis met Anna hoor

KD, ik vind bijna alle namen uit jouw lijstje juist heel mooi!
pi_82273671
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:51 schreef nytar het volgende:

[..]

Rune vind ik mooi!
Mijn nummer 1, maar die gaat het nooit worden

Lucy was mijn nummer 2 vindt ie ook lelijk

Elin & lucy

donderdag 3 juni 2010 @ 10:53:47 #69
258612 nytar
boys boys boys
pi_82273740
jullie komen er heus nog wel uit, het is ons ook gelukt!
pi_82273808
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:53 schreef nytar het volgende:
jullie komen er heus nog wel uit, het is ons ook gelukt!
o dat komen we ook wel, voor een meisje want er zijn al 2 namen die we beide mooi vinden.
voor een jongen vast ook wel en anders schop ik m in elkaar
pi_82273825
Je houdt van hebreeuwse namen KD? Dan is die van Roelofje ook wel wat! Hebreeuws maar aparte spelling Past ook wel bij Elin
pi_82273919
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:55 schreef Orea het volgende:
Je houdt van hebreeuwse namen KD? Dan is die van Roelofje ook wel wat! Hebreeuws maar aparte spelling Past ook wel bij Elin
Dat weet ik toch allang
pi_82274008
Ja

Ik moet echt op mijn handen zitten om hem niet al online te gooien, zoveel mensen weten hem al meneer wilde het eerst niet, want collega's maar sinds ie zich heeft versproken op zijn werk, heeft ie zoiets van joh, doe maar hoor!

Maar voor die laatste weken vind ik het zonde
pi_82274040
Oh, lig je in het ziekenhuis Liesz
Sterkte!!!!
pi_82274165
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:59 schreef Orea het volgende:
Ja

Ik moet echt op mijn handen zitten om hem niet al online te gooien, zoveel mensen weten hem al meneer wilde het eerst niet, want collega's maar sinds ie zich heeft versproken op zijn werk, heeft ie zoiets van joh, doe maar hoor!

Maar voor die laatste weken vind ik het zonde
heheh bij elin heb ik t aan 3 mensen verklapt weinig vindikzelf

en ik heb net met vent afgesproken dat we de eerste naam een naam doen die we beide leuk vinden, de tweede mag hij kiezen en de derde mag ik kiezen .. en er wordt niets geveto'd

dus dan wordt t vast iets van

Lena Hermien Juniper ofzo
pi_82274316
Dat is echt knap, 3 mensen maar
Dat kan ik echt niet hoor

Boh, ik ga even op zoek naar iets wat mijn maagzuur kilt
pi_82274670
Niks mis hoor met psych en pijnstilling maar de pijnstilling die werkt niet echt.. Ze hebben nog wat zwaarders maar dan kan ik net zo goed onder narcose.. Dat wil ik dus niet!
Met de Psych praten dat wil ik best wel maar het komt een beetje op me over alsof ze me niet serieus nemen.. Bij Shenaya heb ik 2 weken lang met weeen gelopen maar ik loop nu met buik, rug en beenweeen en die trek ik al bijna niet.. Vandaar mijn frustratie!
pi_82274898
Liesz, maar wie weet helpt het praten met de psych wel wat. Ik zou het in elk geval proberen. Als het niks is, stuur je 'm toch gewoon weer weg?
pi_82274918
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:06 schreef Orea het volgende:
Dat is echt knap, 3 mensen maar
Dat kan ik echt niet hoor

Boh, ik ga even op zoek naar iets wat mijn maagzuur kilt
ik ook niet
Heb t gisteravond er ook weer uitgegooid (Nou ja m@x dan).
Maar in mijn directe kring zeg maar weten alleen zus en zwager de naam.
pi_82275071
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:20 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

ik ook niet
Heb t gisteravond er ook weer uitgegooid (Nou ja m@x dan).
Maar in mijn directe kring zeg maar weten alleen zus en zwager de naam.
Ik weet het ook niet
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82275434
Hier weet 90% van mijn privé omgeving het
pi_82275480
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:24 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet
echt wel
pi_82275554
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:31 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

echt wel

Ik ben de naam van Orea's dochter vergeten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_82275598
Alweer
pi_82275606
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:34 schreef Orea het volgende:
Alweer
ik ben een vergiet
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_82276187
Wij zijn van meisjesnaam geswitcht (of hoe schrijf je dat) ben benieuwd of ik zolang mijn mond dicht kan houden... Haar naam staat trouwens wel in de top 20.. zo origineel zijn we.. KD ik vindt je hele lijstje mooi! Vooral Rune! Enne Milo voor een jongen! Verder vindt ik Anna van Tessie en Willem van Flugel ook heel mooi! Ben benieuwd hoe jou meisje gaat heten Orea, en gefeliciteerd met je 5 jarige huwelijk! Liesz succes in het zkh!
29/10/'10 - 25/03/'13
  donderdag 3 juni 2010 @ 11:52:22 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82276508
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:43 schreef flugeltje het volgende:
Liesz, wat klote nou!!

Ik heb niet alles meegekregen, maar als een kindje niet zelf komt, dan kan het toch beter blijven zitten met 35 weken? Vervelend voor de moeder, maar voor het kindje vele malen beter toch?

*doorlezen BE*
Ik zie nu dat je iets anders had begrepen Flugeltje.

.
Ik heb vast makkelijk praten, maar toch... de gezondheid van het kindje gaat voor alles.

[ Bericht 7% gewijzigd door BE op 03-06-2010 11:57:56 ]
pi_82277069
Gefeliciteerd met je eerste huwelijkslustrum, Orea! Leuk om die foto's te zien.

CP, dat zweten herken ik wel... het is nu weer wat minder, maar een paar weken geleden dreef ik echt mijn bed uit. Maar ach, da's om te wennen. Schijnt in de kraamtijd ook het geval te zijn.

Liesz, wat vermoeiend, lijkt me! Hoe moeilijk het ook is, probeer je frustratie los te laten, huil lekker uit en grijp de hulp aan die je kunt krijgen. Ze hebben vast het beste voor met jou en je kindje, ook al voelt het nu even niet zo. Sterkte!

Kleurdoos, succes met de echo!
pi_82277461
Echt wat gebeurd er allemaal in mijn buik

Moet toch eens proberen of ik het op film kan krijgen, want het is echt extreem.... achtereenvolgens een kont, benen weer een kont en dat alle kanten op En dan ook nog de hik tussendoor arm schaap
pi_82277592
Hahah, jij hebt echt een superbeweeglijke dochter, he? Hier valt het wel mee, hoewel ik de laatste weken ook wel het gevoel heb dat de boel flink verbouwd wordt (*bonk* *schuif* *roffel*). 's Avonds als ik net in bed lig wordt het ook steeds erger. Eerst was meneer of mevrouw na een kwartiertje wel moe, nu blijft 'ie veel langer wakker, tot het moment dat ik denk 'lig stil, ik wil slapen!'.

Ik ben trouwens heel benieuwd hoe de kleine nu ligt. Hij of zij heeft vanaf de 4e maand al in stuit gelegen en is amper van z'n/d'r plek geweest. Maar net na het vorige bezoek aan de vk is er wat veranderd. Ik kan er alleen geen wijs uit worden, behalve dat de beentjes ergens onder/naar achteren liggen.
  donderdag 3 juni 2010 @ 12:23:41 #91
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_82277680
Sterkte Liesz! Niet prettig om zolang pijn te moeten hebben.
Maar voor je kindje is het idd beter om nog even binnen te blijven zitten...
Mss dat een gesprek met een psych juist wel op kan luchten (het is iets dat ze je aanbieden, bevalt het niet zet je hem/haar de kamer weer af).

En Orea: doe nog eens een filmpje!? Altijd leuk zo'n bewegende buik

(snap mijn banner niet: volgens mij moet ik toch echt nog een week voor ik halverwege ben...)
pi_82277688
steeds langer! Ze is de laatste tijd wel rustiger (nog meer vetjes kweken ) maar vandaag is het echt feest (nou is dat het ook, misschien voelt ze het aan )

Maar drukke pittige beeb is het wel ja
pi_82277779
Hobbes, ik gooi NU de batterijen van de camera in de oplader (die zijn leeg ) mevrouw begint eindelijk te kalmeren, dus die kan mooi uitrusten voor de volgende verbouwing (echt ik had niks aan mijn huis moeten doen, en moeten wachten tot ze er was zo te voelen houdt ze wel van een verbouwinkje )

en dan ga ik het eens proberen vast te leggen
pi_82279024
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:23 schreef Orea het volgende:
steeds langer! Ze is de laatste tijd wel rustiger (nog meer vetjes kweken ) maar vandaag is het echt feest (nou is dat het ook, misschien voelt ze het aan )

Maar drukke pittige beeb is het wel ja
oh jee, dan moet die van mij wel mega worden...
die is altijd rustig!
pi_82279209
Ik denk dat ik de naam van Orea's dochter inmiddels wel kan raden

Kleurdoos, veel succes/plezier straks! Nog een half uurtje toch?
pi_82279265
OH echt? does een pm!!
pi_82279819
Jore gaat door voor de koelkast
pi_82279912

Liesz, wat vervelend dat je nu al in het ziekenhuis ligt. Ik denk juist wel dat ze je serieus nemen als ze een psycholoog op je af sturen hoor, dan zien ze in ieder geval dat je het zwaar hebt. Hou vol!
pi_82280980
Ik heb net een pak brownies en een doos slagroomsoezen gekocht. Ik heb zo'n behoefte aan vreten

En ondertussen wacht ik rustig op Orea's filmpje
pi_82281044
ik heb patat en een frikandel in de frituurpan gemikt...
lekker mijn zoon had zo'n trek in patat
  donderdag 3 juni 2010 @ 13:48:13 #101
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82281287
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik heb patat en een frikandel in de frituurpan gemikt...
lekker mijn zoon had zo'n trek in patat
Ik vond mn patat niet lekker vandaag.
pi_82281346
Ja en nou wil ik mijn baby ook patat
pi_82281405
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet over patat beginnen
  donderdag 3 juni 2010 @ 13:51:34 #104
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82281431
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:50 schreef CrazyPrincess het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet over patat beginnen
Met pindasaus
pi_82281456
nee joh met ketchup!
Of speciaal (maar dat met curry)
pi_82281475
Met mayo!

Ik heb als troost een brownie genomen
pi_82281568
Filmpje duurt nog wel even, batterijen duren wel even voordat ze geladen zijn, en op wat gescharrel na is mevrouw nu uitgeput en rustig... Maar komt goed binnenkort

Ik heb net bruine boterhammen met roomboter en pure vlokken op en heb vanmorgen celebrations ijs gehaald dus die ga ik nu eens slachten
  donderdag 3 juni 2010 @ 13:55:09 #108
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82281586
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:52 schreef CrazyPrincess het volgende:
Met mayo!

Ik heb als troost een brownie genomen
Chocola!

Nee hou op!

M. had gister chocolademousse gemaakt DAT MAG IK NIET!!!!!
pi_82281617
Pure chocolade mag je best hoor zitten de minste calorieën in!
pi_82281685
maar rauwe ei niet
  donderdag 3 juni 2010 @ 13:58:48 #111
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82281753
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
maar rauwe ei niet
pi_82281779
oh niet eens over nagedacht
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:05:51 #113
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_82282026
@Lieszdraaijer,kan me voorstellen dat het erg frustrerend is zo.Mischien toch even die psych laten komen dan kun je je frustraties er mischien ff uitgooien dat lucht ook wel weer op! Ik wil je wel omen vergezellen maar hier weinig weeen nog helaas (Apeldoorn toch he?) Sterkte

Hier sinds vanacht menstruatie-achtige krampen,geen idee of het een voorteken is maar hoop het zo Ik voel me echt een zeur en pas 38+1 maar ben zoooooooo klaar met zwanger zijn!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_82282175
Chocomouse uit een pakje dan? Of moet daar ook altijd een rauw ei doorheen?
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:15:14 #115
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82282367
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:09 schreef CrazyPrincess het volgende:
Chocomouse uit een pakje dan? Of moet daar ook altijd een rauw ei doorheen?
Moet je ff de verpakking lezen... Denk t niet.

Maar das niet zo lekker als zelfgemaakte.
pi_82282434
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:15 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Moet je ff de verpakking lezen... Denk t niet.

Maar das niet zo lekker als zelfgemaakte.
Dat is waar ja...
Zo snak ik naar een lekker flubberig gebakken ei, maar ja... Dus nu draai ik het ei steeds om, zodat alles goed gebakken is, maar da's toch anders
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:17:35 #117
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82282454
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:16 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Dat is waar ja...
Zo snak ik naar een lekker flubberig gebakken ei, maar ja... Dus nu draai ik het ei steeds om, zodat alles goed gebakken is, maar da's toch anders
Ik eet nog steeds flubberei... Zolang het wit maar gaar is...
pi_82282530
Ik moet geen snot ei

Pruimzacht vind ik hem
pi_82282687
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik eet nog steeds flubberei... Zolang het wit maar gaar is...
Je gaat me nu toch niet vertellen dat gele flubber wel mag he?
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:31:40 #120
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82283006
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:24 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Je gaat me nu toch niet vertellen dat gele flubber wel mag he?
Volgens mij mag het niet nee... Maar ik denk maar zo, als het wit helemaal gaar is dan is het geel ook wel warm genoeg geweest.

Kom op ik mag ook al geen filet.. Dat eitje wat ik een keertje eet gaan we niet dood aan.
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:35:27 #121
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82283159
ff gegoogled, eigeel moet ook doorbakken zijn... Dat vind ik dus smerig.
pi_82283284
Nou ja, nog maar een paar dagen en dan kan het gewoon weer zonder schuldgevoel
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:53:13 #123
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82283876
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:38 schreef CrazyPrincess het volgende:
Nou ja, nog maar een paar dagen en dan kan het gewoon weer zonder schuldgevoel
dat is helemaal waar. Na je bevalling mag je gewoon alles weer, borstvoeding of niet. Hoe fijn is dat!
pi_82284046
aaaaah, hou op over dat eten! vooral slagroomsoezen *kwijl*
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:57:49 #125
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82284085
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:56 schreef Cantare het volgende:
aaaaah, hou op over dat eten! vooral slagroomsoezen *kwijl*
Ik heb echt heel veel trek, ik denk dat ik straks naar huis toe even een tankstation pik en een machtige solero scoor.
pi_82284113
Alleen nog rustig aan doen met de alcohol. Maar dat gaat goedkomen

De slagroomsoezen waren goddelijk
Nu ben ik misselijk
pi_82284137
*aan komkommer en wortel knabbelt*
  donderdag 3 juni 2010 @ 15:01:48 #128
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82284239
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:58 schreef CrazyPrincess het volgende:
Alleen nog rustig aan doen met de alcohol. Maar dat gaat goedkomen

De slagroomsoezen waren goddelijk
Nu ben ik misselijk
Yep, maar ook alcohol mag je gewoon hebben, mits je je niet bezuipt ofzo. (Kijk wel uit met medicijnen en drugs)

Maar als je net gevoed hebt en je kleine heeft een soort van ritme ( ) En zou pas na 2 uur weer komen voor een voeding, dan kun je best direct na een voeding een glaasje wijn nemen hoor... Maar het is maar net hoe je daar zelf mee om wilt gaan. Het percentage alcohol wat in je melk komt is echt minimaal, zeker als die 2 uur ertussen zit..
pi_82284351
Ik was niet van plan om helemaal niets te drinkent nee. Ik snak zoooooooooo naar een amaretto ondertussen
Maar wel met mate. Scheelt dat ik toch al niet zo'n heftige drinker was, dus verwacht niet dat het me veel moeite gaat kosten

Nu heb ik trek in komkommer en geen komkommer in huis
  donderdag 3 juni 2010 @ 15:06:48 #130
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82284436
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:04 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik was niet van plan om helemaal niets te drinkent nee. Ik snak zoooooooooo naar een amaretto ondertussen
Maar wel met mate. Scheelt dat ik toch al niet zo'n heftige drinker was, dus verwacht niet dat het me veel moeite gaat kosten

Nu heb ik trek in komkommer en geen komkommer in huis
dat heb ik dus met desparado... Echt mijn zomerdrankje. Niet op die manier dat ik er per dag een krat doorheen jaag, bier gaat hier meestal over datum als we een kratje halen (Hoe anders zijn tijden geweest ). Maar in een weekend, warm weer, tuin, kind in het zwembadje, onder de paraplof... JA daar hoort dan wel een lekker drankje bij voor mij.
pi_82284496
Ik las tussendoor even iemand van 38+1 die het zwanger zijn zat was.
Nou de lengte in zwangerschap maakt wat dat aangaat weinig uit, ben het zelfs soms nu al zat!
En ik ben nu bijna 32 weken zwanger.......

Niet alleen de nieuwsgierigheid naar de kleine is groots, af en toe vind ik het echt even niet leuk meer.
Al die schopjes, beuken, trampoline springen-vergelijkbare sprongen, koprollen en schop-mama-in-elkaar momenten zijn heel lief maar soms zo pijnlijk hier! Dagen dat ik me heerlijk voel, weken die alsnog voorbij vliegen maar af en toe.......? Dan denk ik echt, was het maar vast voorbij. Ik wil m'n baby'tje ik wil het leven mét de baby

Alsnog is voor mijn gevoel de zwangerschap als een gek voorbij gevlogen maar af en toe kan het me nu niet snel genoeg meer gaan.
(en dan nog niet eens gesproken over wat ik nu wel eens graag naar binnen zou willen werken aan eten en drinken)
pi_82284621
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

dat heb ik dus met desparado... Echt mijn zomerdrankje. Niet op die manier dat ik er per dag een krat doorheen jaag, bier gaat hier meestal over datum als we een kratje halen (Hoe anders zijn tijden geweest ). Maar in een weekend, warm weer, tuin, kind in het zwembadje, onder de paraplof... JA daar hoort dan wel een lekker drankje bij voor mij.
En dan midden in de zomer zwanger zijn
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:08 schreef ChilllayD het volgende:
Ik las tussendoor even iemand van 38+1 die het zwanger zijn zat was.
Nou de lengte in zwangerschap maakt wat dat aangaat weinig uit, ben het zelfs soms nu al zat!
En ik ben nu bijna 32 weken zwanger.......

Niet alleen de nieuwsgierigheid naar de kleine is groots, af en toe vind ik het echt even niet leuk meer.
Al die schopjes, beuken, trampoline springen-vergelijkbare sprongen, koprollen en schop-mama-in-elkaar momenten zijn heel lief maar soms zo pijnlijk hier! Dagen dat ik me heerlijk voel, weken die alsnog voorbij vliegen maar af en toe.......? Dan denk ik echt, was het maar vast voorbij. Ik wil m'n baby'tje ik wil het leven mét de baby

Alsnog is voor mijn gevoel de zwangerschap als een gek voorbij gevlogen maar af en toe kan het me nu niet snel genoeg meer gaan.
(en dan nog niet eens gesproken over wat ik nu wel eens graag naar binnen zou willen werken aan eten en drinken)
Wacht maar tot de laatste dagen, dan wordt het pas zwaar
Maar ik had dat ook al rond een week of 30 ja. Nu is het wel leuk geweest. En dan toch gaan de weken nog weer snel voorbij
Vorige week vrijdag was ik 40 weken en morgen alweer 41
  donderdag 3 juni 2010 @ 15:12:57 #133
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82284713
Ik ben het echt nog totaal niet zat.. Sterker nog... Ik ben echt nog niet klaar voor de baby.... Ik heb me echt vastgepind op augustus, ik zou het echt een soort domper vinden als ze vroeger zou komen..

Straks in mn verlof heb ik lekker mn andere dame 4 weken bij me. Mag ze af en toe even spel op het kdv, maar heeft ze heerlijk tijd met mama.... En dan de kleine... Jeetje, ik weet dat ik het allereerste begin eigenlijk niet zo heel leuk vind.. De onzekerheid, een kleine waar je echt weer aan moet wennen, de kleine die jouw moet leren kennen.. Ritme... Had ik al gezegd onzekerheid.
  donderdag 3 juni 2010 @ 15:13:47 #134
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82284746
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:10 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

En dan midden in de zomer zwanger zijn

[..]

Wacht maar tot de laatste dagen, dan wordt het pas zwaar
Maar ik had dat ook al rond een week of 30 ja. Nu is het wel leuk geweest. En dan toch gaan de weken nog weer snel voorbij
Vorige week vrijdag was ik 40 weken en morgen alweer 41
Ja daar had ik even langer over na moeten denken misschien... Maar misschien ook niet ..

Ach ik pik wel een minislokje van M.
pi_82285381
Ik ben het ook nog lang niet zat ondanks alle ongemakken!

En jaaaa drankjes... gewoon een echt witbiertje met die extreme hitte daar heb ik vreselijk zin in! Nog een week of 10 geduld (en in het ergste geval nog max. 12 weken geduld..)
pi_82285398
Ik kan straks wel weer lekker rose'tjes drinken
Ben t zwanger zijn trouwens nog helemaal niet zat
Ik vind t wel leuk dat t einde in zicht is, daar niet van en t hoeft ook echt geen maanden meer te duren maar t zat zijn, nee dat niet.
Ben wel heel nieuwsgierig naar mijn baby, dat wel

Mijn ubercoole muurstickers zijn er En ze zijn zo tof (vind ik )
En de giraf is gewoon 1.80, das veel groter dan ik ben
  donderdag 3 juni 2010 @ 15:30:34 #137
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82285509
Bloeduitslagen

Ik maak geen antistoffen tegen het bloed van M., dus de baby kan ook het bestandsdeel niet hebben.. Baby is safe.
pi_82285575
Oh dat is fijn zeg!!

Hoe zou het met KD zijn?
pi_82286008
Het duurde even, maar fijn dat het goed nieuws is Tico
pi_82286981
Tico wat een fijn nieuws

Kijk wat ik in mijn tuin heb hangen

En mijn ubercoole muurstickers (zonder de giraf..dies nog opgerold)
  donderdag 3 juni 2010 @ 16:05:00 #141
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82287072
De tijger is inderdaad een poes.
pi_82287192
Wat tof Son! Dat wasje
pi_82287199
haha ik vind t een tijger(kat)
Lieke vond t ook een poes trouwens
En de aap mocht ik niet mee nemen: die bleef wel bij haar, muts
  donderdag 3 juni 2010 @ 16:10:49 #144
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82287329
Ik ga nog iets zoeken met stickers... Maar M. moet eerst de kast afmaken... Dan kan ik plakken...
pi_82287502
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:32 schreef Orea het volgende:
Oh dat is fijn zeg!!

Hoe zou het met KD zijn?
Niet goed, otje heeft het opgegeven..9 wk en 2 dagen volgens de echo, dus 2 weken langer dan ik dacht.
Op de echo zag ze al dat de vruchtzak aan het loslaten was en nu is alles dus flink kut.
Maargoed, ik ga mijzelf opsluiten in bed en ik kom snel weer posten..
  donderdag 3 juni 2010 @ 16:15:34 #146
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82287561
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 16:14 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Niet goed, otje heeft het opgegeven..9 wk en 2 dagen volgens de echo, dus 2 weken langer dan ik dacht.
Op de echo zag ze al dat de vruchtzak aan het loslaten was en nu is alles dus flink kut.
Oh shit zeg ... Sterkte.
pi_82287568
Ah KD, wat klote zeg
  donderdag 3 juni 2010 @ 16:16:36 #148
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82287609
KD neeee... Wat kan alles soms toch oneerlijk en kut zijn!

Heel veel sterkte meis
pi_82287610
KD dat meen je niet

GVD
pi_82287846
Kleurdoos
Wat vreselijk
pi_82288012
KD, nee toch!!
Heel veel sterkte!
pi_82288186
Och KD toch
ik ben er gewoon een beetje verdrietig van

heel veel sterkte meid. Bah, wat erg
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † donderdag 3 juni 2010 @ 16:30:45 #153
7074 moussy
kuttekop
pi_82288397
quote:

[..]

schijtzooi...

Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 3 juni 2010 @ 16:31:44 #154
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82288450
Och KD toch Heel veel sterkte meis!
pi_82288504
KD, wat vreselijk.

donderdag 3 juni 2010 @ 16:35:29 #156
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_82288619
Kleurdoos,jeetje wat klote.
  donderdag 3 juni 2010 @ 16:51:02 #157
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_82289390
Oh nee, kleurdoos.... Sterkte!
pi_82290054
quote:

[..]

oh wat kut... sterkte meid
pi_82290405
Sterkte Kleurdoos!
pi_82290422
kut zeg KD.

Sterkte!
*poef* nu is het weg
  † In Memoriam † donderdag 3 juni 2010 @ 17:26:43 #161
43556 miss_dynastie
pi_82290822
KD
  donderdag 3 juni 2010 @ 17:43:15 #162
1762 YPPY
Yppiaans
pi_82291417
Wat erg kleurdoos

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 3 juni 2010 @ 17:49:55 #163
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_82291655
Ach nee toch, KD.
Veel sterkte hoor.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_82291662
sterkte KD! wat vervelens nieuws...

Ik ben thuis inmiddels.. Nog steeds veel weeen maar geen medische oorzaak (gelukkig) heb ook gesprek met psych gehad en ach het luchtte op zeg maar! Nu thuis verder rusten, puffen enz. en we gaan wel zien wat er komen gaat.. Heb sinds vanochtend elke keer bloed verlies dus misschien nu wel een beginnetje.. En anders maar niet de kleine meid is nog lekker dichtbij Mama
pi_82291715
He verdomme KD.. wat kut!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 3 juni 2010 @ 18:00:52 #166
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_82292061
Wat rot zeg KD.
Sterkte
Ylana
  donderdag 3 juni 2010 @ 18:02:11 #167
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_82292118
Pfff, KD! Ik ben er een beetje door ontdaan zeg, die had ik niet aan zien komen.. .

Heeeel veel sterkte!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  donderdag 3 juni 2010 @ 18:03:24 #168
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82292176
Kleurdoos, wat sneu dat Otje het opgegeven heeft. Sterkte met het verwerken van het verlies
  donderdag 3 juni 2010 @ 18:08:58 #169
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_82292424
Kleurdoos wat stom
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_82292432
Kd, wat ontzettend kut! (sorry, heb er effe geen andere woorden voor) veel sterkte meid, en ook je man natuurlijk. voor jullie alledrie eigenlijk. Blij maar lekker effe in bed!
pi_82293539
Kleurdoos
pi_82294473
Ah nee Kleurdoos, wat ongelooflijk klote.... heel veel sterkte!
pi_82294613
KD
Lotte!
Noah!
pi_82295013
KD... bah wat kut... sterkte meid, en ook je vriend...
  donderdag 3 juni 2010 @ 19:05:30 #175
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_82295062
Bah, Kleurdoos! Wat ontzettend vervelend, klote, bah, vreselijk, gadver, alles!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_82295250
Sterkte KD

Liesz dat is ook schrikken geweest allemaal , fijn dat het gesprek met de psych geholpen heeft, sterkte met de voorweeën
  † In Memoriam † donderdag 3 juni 2010 @ 19:16:13 #177
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_82295610
quote:

[..]

KD,wat ontzettend verdrietig! Sterkte gewenst.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_82296057
Ach nee, sterkte KD!
pi_82296442
Heel veel sterkte KD
  donderdag 3 juni 2010 @ 19:35:09 #180
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82296543
kd, heel veel sterkte!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_82296849
heel veel sterkte KD
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  donderdag 3 juni 2010 @ 20:02:26 #182
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_82297785
KD, ik lees het nu pas... wat een verdrietig nieuws. heel veel sterkte en een knuffel van mij
Make love, not war ☮
  donderdag 3 juni 2010 @ 20:03:01 #183
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_82297810
kadeetje...
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 3 juni 2010 @ 20:06:06 #184
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_82297944
Ach jeetje Kleurdoos, wat verdrietig. Veel sterkte.
pi_82298236
Jeetje, Kleurdoosmeis, wat een verdrietig nieuws. Veel sterkte.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_82298244
He, kleurdoos, wat een verdrietig nieuws. Sterkte meid!
pi_82298356
Eventjes ego:

Vnaochtend de liggings-/groeiecho gehad.
Groeiecho was prima. De liggingsecho helaas niet.
Alle drie de verloskundigen hebben het verkeerd gevoeld. Ons kindje ligt in een half onvolkomen stuitligging.
Woensdag heb ik nu nog een echo bij de gyn. Donderdag gaan ze dan eventueel draaien...
Toch wel teleurstellend. Maar ach. Het belangrijkste is dat het beebje goed groeit en alles prima is.

Verder: Verlof

@Sonnetje: Leuk die wasjes! Ga ik morgen ook doen
  Moderator donderdag 3 juni 2010 @ 20:17:53 #188
5428 crew  miss_sly
pi_82298451
KD, wat ontzettend verdrietig! Sterkte
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 3 juni 2010 @ 20:19:32 #189
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_82298524
KD wat erg Heel veel sterkte met het afscheid nemen van Otje, ook voor je man/vriend
pi_82298793
Kleurdoos, wat een ontzettend k*t bericht! Heel veel sterkte voor jullie!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_82299420
Kleurdoos, wat ellendig zeg. Veel sterkte
pi_82299608
Wat ongelooflijk kut. Echt heel erg.
pi_82299633
Ow KD wat een verdrietig nieuws sterkte meis
pi_82299876
Oh djenneke wat balen dat het kindje niet goed ligt zeg
En goed nieuws, verlof voor mij ook t/m 15 oktober lekker kleertjes wassen en poetsen in huis
  donderdag 3 juni 2010 @ 20:50:07 #196
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_82300041
KD, KDlief en Elin heel veel sterkte de komende dagen en hier wordt aan jullie gedacht. Dikke knuffels
pi_82301448
Wat ontzettend rot KD
pi_82301837
Even in een aparte post
dag Toverboom, hallo allemaal
  donderdag 3 juni 2010 @ 21:22:59 #199
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_82302071
En dat betekend dat je uit de kast bent Mrien?
Gefeliciteerd dan!!
Ylana
pi_82302222
  donderdag 3 juni 2010 @ 21:27:07 #201
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_82302344
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef mrien het volgende:
nogmaals van harte
Ylana
  donderdag 3 juni 2010 @ 21:27:50 #202
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82302398
Waaaahhh wat leuk Mrien!! Gefeliciteerd hoor wanneer???

Ik vond het toen zo lief dat je mij een kaartje stuurde in het zkh... moest er meteen aan denken
pi_82302451
KD wat enorm klote Sterkte meis

Gefeliciteerd mrien!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator donderdag 3 juni 2010 @ 21:29:16 #204
5428 crew  miss_sly
pi_82302482
mrien, wat leuk! Gefeliciteerd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 3 juni 2010 @ 21:30:41 #205
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_82302559
Mrien van harte met je zwangerschap nogmaals...
pi_82302702
Gefeliciteer Mrien!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 3 juni 2010 @ 21:33:23 #207
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82302737
KD, sterkte!
  donderdag 3 juni 2010 @ 21:33:42 #208
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82302752
Mrien/toverboom.
Gefeliciteerd!
  donderdag 3 juni 2010 @ 21:34:29 #209
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82302804
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:27 schreef mikoxx het volgende:
Waaaahhh wat leuk Mrien!! Gefeliciteerd hoor wanneer???

Ik vond het toen zo lief dat je mij een kaartje stuurde in het zkh... moest er meteen aan denken
En ik aan het kaartje van mijn 'secret santa'.
pi_82302821
Datum is momenteel 27 december, vorige week dus spontaan een echo gehad bij de verloskundige (die zit in het ziekenhuis Tessie, vandaar ) had ik nog niet op gereageerd) en die was dus helemaal goed!
Actief bewegend kindje, vermoedelijk iets verder dan de termijn die ik toen dacht (toen 9,5 week, nu 10,5 week), baby bewoog namelijk al erg goed en actief.
Termijnecho heb ik de 15e en dan zal er wat meer duidelijk zijn over de datum, zal denk ik een paar dagen schelen.
Mja..Lotte was ook 10 dage te laat dus daar hou ik nu maar vast rekening mee
pi_82303060
Mrien gefeliciteerd!!

Djenneke, vervelend dat de baby niet goed ligt
Hopelijk gaat het draaien lukken!
En verlof voor jou en Mereltje
Babywasjes zijn leuk met dit weer droogt t ook lekker snel
  donderdag 3 juni 2010 @ 21:40:30 #212
1762 YPPY
Yppiaans
pi_82303184
Wat leuk mrien! Gefeliciteerd !
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_82303495
KD, wat klote! Oneerlijk en verdrietig
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 3 juni 2010 @ 21:46:39 #214
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_82303543
Mrien gezellig! Weer samen zwanger!
pi_82303559
Even een nieuwe post omdat het wel erg ''gek'' is anders...

Gefeliciteerd Mrien!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_82303688
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:46 schreef Silmarwen het volgende:
Mrien gezellig! Weer samen zwanger!
Dat dacht ik dus ook toen ik jouw berichtje een tijdje geleden las
Maar toen kon ik daar nog niet op reageren
Wel heel grappig
  donderdag 3 juni 2010 @ 21:49:27 #217
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_82303720
Mrien, gefeliciteerd.
pi_82303823
Mrien, wat supergeweldigfantastisch nieuws! Straks weer een eigen kleintje om te dragen in je doekies!!!! Woei!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 3 juni 2010 @ 21:57:18 #219
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82304278
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:18 schreef mrien het volgende:
Even in een aparte post
dag Toverboom, hallo allemaal
Wah, gefeliciteerd nog een keer! Leuk joh!
pi_82304548
mrien wow
pi_82305349
Kleurdoos, wat ontzettend verdrietig Dikke knuff
  donderdag 3 juni 2010 @ 22:14:33 #222
45621 Suzanna
Mama van...
pi_82305457
Heel veel sterkte Kleurdoos... wat ontzettend rot voor jullie.
pi_82307247
Mrien gefeliciteerd! En welkom
pi_82307438
Mrien, gefeliciteerd! Wat leuk!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_82307478
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mrien gefeliciteerd!!

Djenneke, vervelend dat de baby niet goed ligt
Hopelijk gaat het draaien lukken!
En verlof voor jou en Mereltje
Babywasjes zijn leuk met dit weer droogt t ook lekker snel
Thanks... ik ga me eerste maar goed voor laten lichten voordat ik ook daadwerkelijk een draai ga laten doen... Eerst woensdag de echo maar afwachten. Het kleintje is nog steeds mega actief. Dus misschien draait het vanzelf nog... De echoscopist zei wel dat het kindje waarschijnlijk al heel lang in stuit ligt, gezien het langwerpige hoofdje. Het relaxte is er nu toch wel een klein beetje van af... Net nu ik eigenlijk dacht dat het even wat relaxter zou zijn...

Ach ja. Zo erg is het ook allemaal weer niet, maar ik moet toch even slikken...
pi_82307765
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef mrien het volgende:
Gefliciteerd!

KD
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 3 juni 2010 @ 23:02:33 #227
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_82308291
KD. Wat een rotnieuws zeg! Understatement, I know.
Ik wens jullie heel veel sterkte!
A grand adventure has begun.
  donderdag 3 juni 2010 @ 23:06:48 #228
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_82308517
van harte gefeliciteerd mrien
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 3 juni 2010 @ 23:40:54 #229
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82310416
mrien, wat leuk! gefeliciteerd!

en lieve KD, wat verdrietig.... ik lees 't net pas, maar vind 't echt heel heel jammer voor jullie en voor die kleine ot.
in de haak.
pi_82315249
KD, wat ontzettend verdrietig.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 07:50:15 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82315293
Hey wat leuk Mrien! Gefeliciteerd!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 08:00:04 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82315408
Shit, niet ver genoeg terug gekeken in het update topic...
quote:

[..]

Och jee oh nee! Meid wat ongelofelijk verdrietig!
pi_82315779
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:46 schreef djenneke het volgende:

[..]

Thanks... ik ga me eerste maar goed voor laten lichten voordat ik ook daadwerkelijk een draai ga laten doen... Eerst woensdag de echo maar afwachten. Het kleintje is nog steeds mega actief. Dus misschien draait het vanzelf nog... De echoscopist zei wel dat het kindje waarschijnlijk al heel lang in stuit ligt, gezien het langwerpige hoofdje. Het relaxte is er nu toch wel een klein beetje van af... Net nu ik eigenlijk dacht dat het even wat relaxter zou zijn...

Ach ja. Zo erg is het ook allemaal weer niet, maar ik moet toch even slikken...
Ja zou ik me ook goed over laten voorlichten, dat draaien! Hoor je zulke verschillende verhalen over.
Dan komt je droom kwa geboortedatum waarschijnlijk wel uit (als de baby niet gedraaid wordt )

Tussen 9 en 12 worden de meubels bezorgd
  vrijdag 4 juni 2010 @ 08:35:24 #234
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82315810
Mrien uit de kast, nogmaals van harte

Sonnetje de meubels vandaag, gaaf... Ben benieuwd

KD, ik hoop dat je de nacht een beetje doorgekomen bent.

[ Bericht 10% gewijzigd door flugeltje op 04-06-2010 08:42:23 ]
pi_82315864
Mijn meubels komen vandaag flugel
  vrijdag 4 juni 2010 @ 08:42:39 #236
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82315908
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 08:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mijn meubels komen vandaag flugel
Sorry, slecht geslapen vannacht
pi_82315929
haha maakt niet uit hoor
vond t wel grappig
pi_82316216
Vandaag mijn eerste verlofdag

Ik heb al even lekker in het zonnetje gezeten, nu istie nog niet zo fel.
Zometeen ga ik de eerste babywasjes doen
pi_82316233
En Sonnetje: Leuk! De meubeltjes, straks een mooi kastje vol met het wasje van gisteren
pi_82316311
voor je eerste verlofdag! Heb je wel gelijk een goede dag uitgekozen

Wasjes van gisteren
En er moet nog meer
(lakentjes enzo) Ohw en nog wat kleertjes, waarvan ik weet dat ik ze heb, maar waar
pi_82316442
Hoi allemaal

Ik lees hier denk ik toch al wel 1.5 maand mee ofzo, maar ik vind het wel zo leuk om me ook bekend te maken en mee te kletsen
FF in t kort wat info over mezelf, ik ben 24 jaar, student, samenwonend en morgen 26 weken zwanger. Uitgerekende datum: 11 september.

Ik ga vandaag van de zon genieten, lekker even het terras op!
pi_82316467
KD wat klote!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_82316553
Gefeliciteerd mrien

En ook Noa gefeliciteerd

Djenneke wat een vervelend nieuws. Probeer wel te genieten van je verlof hoor

Hier weer een mijlpaal: 41 weken
En wederom geen enkel voorteken

[ Bericht 12% gewijzigd door CrazyPrincess op 04-06-2010 09:23:07 ]
  vrijdag 4 juni 2010 @ 09:17:55 #244
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82316569
Welkom Noa, moet je nog lang aan de studie of studeer je voor je bevalling af?

Djenneke verlof, wat heerlijk meid! Ik zou ook wel willen dat ze me dat laatste weekje werken 'kwijt zouden schelden'... Maar goed, positief gezien hoef ik alleen volgende week nog maar te werken, dus dat is dan wel weer lekker.
pi_82316587
Noa, gefeliciteerd en welkom hier! Gezellig

ik ben ook de laatste dingen aan t doen voor ik met verlof mag
De laatste sollicitatiebrieven schrijven *lol*
pi_82317258
Jeetje KD, wat een klotenieuws...
Heel erg veel sterkte meid, want dit is gewoon ongelooflijk naar...

Noa, welkom en gefeliciteerd!

Djenneke, verlof.. heerlijk, geniet ervan!

Hier een lang weekend, heerlijk met dit weer! En sowieso wel erg prettig, dan kom ik tenminste ergens aan toe... na een dag werken lukt het me namelijk echt niet meer om iets te doen..
pi_82317359
Gefeliciteerd en welkom hier Noa, leuk dat je nu ook mee komt posten.
voor de eerste verlofdag van Djenneke en ook voor de meubeltjes van Sonnetje!

Ik had toch blaasontsteking? Nou, niet dus! Ik moest vandaag bellen voor de uitslag van de kweek, zegt die assistente: ja, je had helemaal geen blaasontsteking. Dus ik zo Vorige week zeiden jullie van wel en daarom ben ik nu al een week aan de antibiotica.... Zegt ze: ja, de dokter twijfelde, en wou dat je toch vast begon met de antibiotica. Terwiijl ze tegen mij vorige week gewoon zeiden dat ik blaasontsteking had, niks over misschien of twijfel. Anders had ik de vk ook niet afgebeld natuurlijk.
Dus net voor de zekerheid nog even met de vk gebeld, omdat ik me toch wel zorgen maakte omdat ik bijna een week heel veel harde buiken heb gehad, zonder oorzaak dus. Maar gelukkig zei ze dat ik me geen zorgen hoefde te maken, omdat ze nu zo goed als verdwenen zijn. Maar ze vond het ook wel heel raar van de huisarts.
Ik vind het echt zo belachelijk. Zeg dan gewoon: ik weet het niet zeker, je kan als je wil vast met de antibiotica beginnen. En dan had ik het ook nog even laten checken bij de vk allemaal... Raar weer hoor...
pi_82317401
Mrien ik zie het nu pas, gefeliciteerd!!, leuk

En KD
  vrijdag 4 juni 2010 @ 09:53:23 #249
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82317419
Ik snap wat je bedoelt Tierrr, ik kreeg na het werk ook niets meer voor elkaar. Nu ik vorige week met halve dagen ben begonnen en een middagdutje doe heb ik weer wat energie over...

Ik merk nu wel dat ik ineens geen klap zin meer heb in die laatste week, ik moet nog wat overdrachtsdocumenten afmaken en ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Concentratie is erg ver te zoeken en ik lig vele malen liever een paar uurtjes langer in m'n bed dan dat ik mezelf naar kantoor toe sleep... Ik kan dus tóch loslaten merkt ik

Geniet van je lekkere lange weekend....

Zijn er nog meer dames die nú al last hebben van de warmte? En dan moet het echte warme weer nog beginnen

edit: Jeutje Tessie, dat zijn natuurlijk gewoon grove fouten Gelukkig dat je jezelf volgens de VK geen zorgen hoeft te maken, maar kan mezelf voorstellen dat je liever helemaal niets geslikt had als het geen blaasontsteking is.... Klacht indienen?

[ Bericht 6% gewijzigd door flugeltje op 04-06-2010 10:00:27 ]
pi_82317543
Wat belachelijk tessie. Antibiotica is niet bepaald snoepgoed. Om dat dan zomaar voor niks te moeten nemen is echt belachelijk. Ga je huisarts hier nog op aanspreken?

Ik heb gelukkig niet zo'n last van de warmte. Alle ramen open en dan waait het lekker door in huis
pi_82317551
Nou gewoon binnen heb ik niet zo last van de warmte. Buiten valt t op zich ook wel mee, maar ik moet niet in de volle zon gaan zitten merkte ik 2 weken geleden...
Maar komt denk ik ook, omdat ik niet half liggend kan liggen meer...ik moet of helemaal rechtop of helemaal plat...

Tessie ook stom van de huisarts :S
Ook idd om wat CP zegt...

Lekker Tierr zo'n lang weekend!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 09:58:37 #252
258612 nytar
boys boys boys
pi_82317590
Ik moet ook nog een week werken, maar geen idee hoeveel dagen nog aangezien ik als oproepkracht aan het werk ben...vandaag ben ik niet gebeld dus ik kan zo lekker in de achtertuin gaan zitten met een boek. Daar is het nu nog goed te doen in de schaduw. Vanmiddag ben ik niet meer buiten te vinden, dan is het me veel te heet! (iig wel in de achtertuin) Dus ja Flugeltje, dat wordt nog leuk als het echt zomer is! Gelukkig hou ik nog geen vocht vast...
pi_82317678
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 09:17 schreef CrazyPrincess het volgende:
Gefeliciteerd mrien

En ook Noa gefeliciteerd

Djenneke wat een vervelend nieuws. Probeer wel te genieten van je verlof hoor

Hier weer een mijlpaal: 41 weken
En wederom geen enkel voorteken
Thanks! Komt goed Want wat een heerlijke dag vandaag. Eigenlijk wel een hele mooie dag voor de geboorte van een kindje... Je hebt wel engelengeduld inmiddels hoor

@Noa: Wat laat om nog te feliciteren, maar het feest is er niet minder om, dus alsnog: Gefeliciteerd! En welkom

@Flugeltje: Nog eventjes geduld, dan ben jij aan de beurt! (maar zoals je weet, weet ik precies hoe je je voelt. Ook de laatste werkloodjes wegen het zwaarst... Ach, een week is zó voorbij

@Tierrr: Wel ook genieten hoor, van je lange weekend

@Tessie: Wat een raar verhaal zeg. Misschien dat je dokter liever het zekere voor het onzekere wilde nemen ofzo? Vreemde manier van doen... Wel fijn dat de harde buiken zo goed als weg zijn.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:02:30 #254
62233 Jelief
ikke lief!
pi_82317719
Mrien ik neem vast een optie op smsdienst
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_82318021
Wat raar Tessie. Maar blaasontsteking zien ze toch meteen als je je urine inlevert, dan doen ze er toch zo'n staafje in?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:16:08 #256
258612 nytar
boys boys boys
pi_82318176
@troeta: bij onze dokter niet hoor, 's morgens voor 10 uur moet je het inleveren en je hebt de uitslag pas om 13.15 uur...
pi_82318210
Ja ze wist het dus niet zeker of het blaasontsteking was. Ze doen idd zo'n staafje erin, wat dan verkleurd, en hoe meer verkleuring naar een bepaalde kleur, hoe meer zekerheid dat je een blaastontsteking hebt. Blijkbaar was het dus niet zo goed te zien. Dat kan gebeuren hoor, begrijp ik best, maar ga dan niet tegen mij zeggen ja je hebt een blaasontsteking, en alleen voor verder onderzoek sturen we het voor een kweek en je moet nu aan de anti biotica. Zeg dan gewoon dat je het niet zeker weet, en dat ik antibiotica zou kunnen slikken alvast voor de zekerheid/uit voorzorg. Ik wil graag zelf bepalen of ik dat dan doe of niet. En bovendien had ik dan de vk niet afgebeld om langs te komen, maar had ik haar gewoon wel laten komen om nog even voor de zekerheid te kijken of alles goed was met Anna. Ik vind het echt zo raar, en ik ga ook zeker nog een klacht indienen.

@nytar, dat is gewoon omdat ze dan alle testen in 1 keer doen, en geen zin of geen tijd hebben om gelijk even een test te doen terwilj je wacht. Het is echt 1 minuut werk.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:18:47 #258
258612 nytar
boys boys boys
pi_82318286
oh...ook flauw, ik heb niet echt het idee dat ze het zo mega druk hebben achter die balie....
pi_82318321
Ja, of hij had iets anders voor kunnen schrijven voor de blaasontsteking wat minder heftig is.

Stomme dokter...
pi_82318736
Bedankt allemaal Ik heb ondanks alles prima geslapen hoor (de wereld kan vergaan en dan nog slaap ik lekker ) Gisteren veel zitten janken, 2 peuken gerookt en daarna het pakje aan de buren gegeven, misselijk geworden van een toastje filet american en verder gewoon heel heel boos op mijn lichaam. Ik voel nog steeds niet raars, ja dat ik zwanger ben. opgeblazen buikje, misselijk, hormonaal etc.
Dus nu is het afwachten tot het 'op gang'komt oid.. en 10 juni terug naar de echoscopiste voor een checkup of alles dan ook verdwenen is of dat ik een curretage krijg of andere hulpmiddelen.
en misschien zijn het mijn hormonen hoor, maar had Toverboom niet een wat leuker moment kunnen kiezen om uit de kast te komen, dan tegelijkertijd met mijn sterktewens, ik zal wel overdrijven maar een kloon had ook vandaag uit de kast kunnen komen ofzo, anyway erg gefeliciteerd Mrien
pi_82318749
Moguh

Ik geloof (maar zeker weten doe ik het niet ) dat ik er vannacht maar 2 keer uit ben geweest
pi_82318790
KD
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:35:56 #263
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_82318901
KDdat was exact wat ik gisteravond getypt had en toch weer weggehaald heb omdat ik geen rel wilde laten ontstaan. Vind het namelijk nogal een ongepaste post en het had idd ook vandaag of morgen gekund in mijn ogen
pi_82318965
Ja, ik verwonderde me ook al over de timing..... vind het ook ongepast.
pi_82319041
KD, wat een klotenieuws.... sterkte voor je.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:40:44 #266
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_82319082
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:37 schreef tessie het volgende:
Ja, ik verwonderde me ook al over de timing..... vind het ook ongepast.
Dus ik was gelukkig niet de enige dan.
pi_82319661
Ik hoop dat alles snel op gang komt en je geen ingreep nodig hebt KD. Het is al naar genoeg
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:55:37 #268
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82319690
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Bedankt allemaal Ik heb ondanks alles prima geslapen hoor (de wereld kan vergaan en dan nog slaap ik lekker ) Gisteren veel zitten janken, 2 peuken gerookt en daarna het pakje aan de buren gegeven, misselijk geworden van een toastje filet american en verder gewoon heel heel boos op mijn lichaam. Ik voel nog steeds niet raars, ja dat ik zwanger ben. opgeblazen buikje, misselijk, hormonaal etc.
Dus nu is het afwachten tot het 'op gang'komt oid.. en 10 juni terug naar de echoscopiste voor een checkup of alles dan ook verdwenen is of dat ik een curretage krijg of andere hulpmiddelen.
en misschien zijn het mijn hormonen hoor, maar had Toverboom niet een wat leuker moment kunnen kiezen om uit de kast te komen, dan tegelijkertijd met mijn sterktewens, ik zal wel overdrijven maar een kloon had ook vandaag uit de kast kunnen komen ofzo, anyway erg gefeliciteerd Mrien
KD Fijn dat je goed geslapen hebt.. Ik herken het 'kont tegen de krib' filet americen met sigaretten ook wel ja. Wat kan je lichaam toch soms verdomd klote reageren. Ik hoop dat e.e.a. snel spontaan op gang komt, heb ik wel als prettiger ervaren dan de keer dat ik hulp kreeg... Nogmaals heel veel sterkte!

timing was inderdaad niet erg handig
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:04:26 #269
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_82320010
Kleurdoos wat een ontzettend klote nieuws, heel veel sterkte meis!
pi_82320030
KD, iig fijn dat je wel goed geslapen heb
En kan me voorstellen dat je boos op je lichaam bent
Heel veel sterkte!
pi_82320137
En maar even apart, mijn meubeltjes zijn er En mijn wagen en mijn box en mijn maxi-cosi Nu mag ie echt bijna komen!!
pi_82320561
leuk Sonnetje, heb je al een rondje in huis gelopen met de wagen?:D
pi_82320733
Nee moet m nog in elkaar zetten
En kan ook niet echt door mijn woonkamer lopen op t moment
staan 12 dozen babykamer *lol*
pi_82320969
Leuk Sonnetje! Wanneer gaan jullie de meubels enzo in elkaar zetten?
pi_82321218
morgen
En de wagen wil ik nu al in elkaar zetten, maar R vond dat t teveel ruimte in beslag neemt...dus waarschijnlijk ga ik het straks toch wel doen Ben nog even aan t denken
pi_82321407
Gewoon doen!! Is toch veels te leuk!
pi_82321693
ja vond ik ook haha, zei ik ook tegen m hoor haha.
wilde de wagen toch op zn kamer zetten tot ie er is, want anders staat ie wel onhandig
pi_82321718
Oh zou ik ook doen Son. Kan je mooi vast een plekje zoeken waar ie dan niet zo in de weg staat, want straks staat ie er toch ook voor een hele tijd.
pi_82321775
Nou, idd wel onhandig die wagens, zat er ook al aan te denken hoe dat ding in de weg gaat staan hier als we hem gaan gebruiken.
Hoop spullen moeten er toch komen voor die kleine mensjes he!
pi_82321936
Ik vond de wagen in het begin juist heel handig als een soort wiegje in de woonkamer. Je moet gewoon ff goed kijken waar ie het minst in de weg staat.
pi_82322957
KD wat verschrikkelijk verdrietig, sterkte
pi_82322986
Mrien uit de kast

Noa, welkom
pi_82323166
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Kut is het. Ik hoop voor je dat het allemaal vanzelf gebeurt, het lijkt me heel akelig om dat af te moeten wachten. Net als een echo krijgen en dan zien is dat het mis is trouwens
Veel sterkte de komende tijd.
pi_82323210
Ja, komen we met de tijd wel achter, misschien kunnen we nog een haak ophangen ergens.

Kan je trouwens baby's s'nachts erin laten slapen? Is dat helemaal veilig?
Want het ledikantje past niet naast mijn bed en we zijn ook niet van plan om de baby bij ons te laten slapen in de kamer, maar ik vermoed dat het de eerste week wel wat handiger is, dus we zoeken daar nog een oplossing voor.
Om nou ook weer een wieg aan te schaffen vind ik ook weer overdreven voor 1 of 2 weekjes.
pi_82323357
Een vriendin van mij heeft ook een paar weken haar baby in de wandelwagenbak naast haar bed laten slapen, en dat ging prima. Maar ik heb eigenlijk geen idee wat de 'algemene richtlijnen' daarvoor zijn....
Ik was zelf van plan om Graeme ook niet zo lang op onze slaapkamer te houden, maar wij hebben toch maar gewoon een wiegje gekocht, voelde toch prettiger. En zo duur was die ook helemaal niet. En die heeft er ook nog best wel lang gestaan, omdat hij vaak sochtends natuurlijk heel vroeg wakker was, en dan een flesje kreeg bij ons in bed, en daarna kon hij dan nog even in het wiegje verder slapen. Vond het ook wel heel handig en knus ook
pi_82323412
En nu bedenk ik me ineens dat ik over een paar maandjes een baby meisje in dat wiegje naast me heb liggen
pi_82323464
Ja, misschien als ik een beetje leuke wieg tegenkom voor een normale prijs dat ik het nog doe, kan hem altijd weer doorverkopen.
Heb ook een campingbedje, maar dat lijkt me dan weer te diep.
Maar ik ga even googlen of het veilig is in een kinderwagenbak:)
pi_82323479
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:25 schreef tessie het volgende:
En nu bedenk ik me ineens dat ik over een paar maandjes een baby meisje in dat wiegje naast me heb liggen
Ahhwww, leuk he!
pi_82323992
Tessie

Op zich hebben we wel redelijk wat ruimte in de woonkamer (die is vrij ruim), maar om m daar nou nog 5 weken te hebben staan vind ik ook niets (althans zolang de baby er nog niet is vind ik het niet handig).
Maar ga m zo lekker wel in elkaar zetten hehe even ermee oefenen

Wij krijgen de oude wieg van R trouwens
Want vind t wel handig (sowieso) die eerste weken een wieg te hebben, want anders moet ik steeds op en neer naar zolder...en dat lijkt me dan nog niet zo heel erg handig
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:43:31 #290
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_82324114
Erm... sorry hoor en dit zullen mij hormonen wel zijn, maar wat een achterlijk gezeik over Mrien.. Doe even normaal. Ongepast. De wereld mag niet meer blij zijn omdat een iemand verdriet heeft? En tuurlijk is een miskraam verschrikkelijk, maar dit is toch echt het zwangerschap en geboorte topic en iedereen kan zich melden dat ze zwanger zijn.

Dat je er over valt is pas ongepast. Bah.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:46:29 #291
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_82324243
Alsof je situatie minder erg is vandaag.
pi_82325302
Achterlijk gezeik? Heet dat tegenwoordig zo als je je mening geeft.
pi_82325398
De situatie zal vandaag niet erger zijn, maar kan me voorstellen dat de manier waarop niet heel leuk overkomt op kd...
Helemaal om als kloon uit de kast te komen had iets beter getimed kunnen zijn.

Dat wil niet zeggen dat ik het mrien niet gun hoor!
pi_82325497
Nou precies, als het iemand was die net positief getest had ofzo, had ik het ook anders gevonden. Ik snap het hele kloon gebeuren sowieso al niet, maar om dan precies op dat moment uit de kast te komen, vind ik gewoon best wel smakeloos hoor. Kan je dan ook best ff een dagje mee wachten. En nee, daarmee zeg ik niet dat het vandaag niet meer erg is dat KD een miskraam heeft gehad En ook niet dat ik het Mrien niet gun of dat we niet blij voor haar kunnen/mogen zijn.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:18:09 #295
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_82325664
Ik ga zo op kraambezoek bij Draakje en mini Draakje,ow ik ben zo benieuwd naar ze En mischien dat mini draakje tegen mijn mini kan vertellen dat hij/zei heus wel al mag komen hoor
pi_82325714
Ooh leuk Guess, veel plezier!
pi_82326557
Leuk Guess!! Veel plezier!

Ik heb net de wagen in elkaar gezet haha. Gaat iig allemaal makkelijk Dus das fijn haha
pi_82326915
Watvoor wagen heb je eigenlijk Sonnetje?
pi_82326938
Veel plezier Guess!!

Sonnetje, lekker dat het in elkaar zetten van de wandelwagen zo makkelijk ging
pi_82327051
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:48 schreef tessie het volgende:
Watvoor wagen heb je eigenlijk Sonnetje?
De mutsy 4rider single spoke in cargo grey (mijn auto beschrijven is simpeler ;'))

Wil eigenlijk nu ook de box in elkaar zetten, maar denk dat ik dat maar niet ga doen...T zal vast geen ikea pakket zijn denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')