Ik vond mn patat niet lekker vandaag.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik heb patat en een frikandel in de frituurpan gemikt...
lekkermijn zoon had zo'n trek in patat
Met pindasausquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:50 schreef CrazyPrincess het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet over patat beginnen
Chocola!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:52 schreef CrazyPrincess het volgende:
Met mayo!
Ik heb als troost een brownie genomen
Moet je ff de verpakking lezen... Denk t niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:09 schreef CrazyPrincess het volgende:
Chocomouse uit een pakje dan? Of moet daar ook altijd een rauw ei doorheen?
Dat is waar ja...quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Moet je ff de verpakking lezen... Denk t niet.
Maar das niet zo lekker als zelfgemaakte.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:16 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Dat is waar ja...
Zo snak ik naar een lekker flubberig gebakken ei, maar ja... Dus nu draai ik het ei steeds om, zodat alles goed gebakken is, maar da's toch anders
Je gaat me nu toch niet vertellen dat gele flubber wel mag he?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik eet nog steeds flubberei... Zolang het wit maar gaar is...
Volgens mij mag het niet nee... Maar ik denk maar zo, als het wit helemaal gaar is dan is het geel ook wel warm genoeg geweest.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:24 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Je gaat me nu toch niet vertellen dat gele flubber wel mag he?
dat is helemaal waar. Na je bevalling mag je gewoon alles weer, borstvoeding of niet. Hoe fijn is dat!quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:38 schreef CrazyPrincess het volgende:
Nou ja, nog maar een paar dagen en dan kan het gewoon weer zonder schuldgevoel
Ik heb echt heel veel trek, ik denk dat ik straks naar huis toe even een tankstation pik en een machtige solero scoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:56 schreef Cantare het volgende:
aaaaah, hou op over dat eten!![]()
![]()
vooral slagroomsoezen *kwijl*
Yep, maar ook alcohol mag je gewoon hebben, mits je je niet bezuipt ofzo. (Kijk wel uit met medicijnen en drugs)quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:58 schreef CrazyPrincess het volgende:
Alleen nog rustig aan doen met de alcohol. Maar dat gaat goedkomen
De slagroomsoezen waren goddelijk
Nu ben ik misselijk![]()
dat heb ik dus met desparado... Echt mijn zomerdrankje. Niet op die manier dat ik er per dag een krat doorheen jaag, bier gaat hier meestal over datum als we een kratje halen (Hoe anders zijn tijden geweestquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:04 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik was niet van plan om helemaal niets te drinkent nee. Ik snak zoooooooooo naar een amaretto ondertussen
Maar wel met mate. Scheelt dat ik toch al niet zo'n heftige drinker was, dus verwacht niet dat het me veel moeite gaat kosten
Nu heb ik trek in komkommer en geen komkommer in huis
En dan midden in de zomer zwanger zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
dat heb ik dus met desparado... Echt mijn zomerdrankje. Niet op die manier dat ik er per dag een krat doorheen jaag, bier gaat hier meestal over datum als we een kratje halen (Hoe anders zijn tijden geweest). Maar in een weekend, warm weer, tuin, kind in het zwembadje, onder de paraplof... JA daar hoort dan wel een lekker drankje bij voor mij.
Wacht maar tot de laatste dagen, dan wordt het pas zwaarquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:08 schreef ChilllayD het volgende:
Ik las tussendoor even iemand van 38+1 die het zwanger zijn zat was.
Nou de lengte in zwangerschap maakt wat dat aangaat weinig uit, ben het zelfs soms nu al zat!
En ik ben nu bijna 32 weken zwanger.......
Niet alleen de nieuwsgierigheid naar de kleine is groots, af en toe vind ik het echt even niet leuk meer.
Al die schopjes, beuken, trampoline springen-vergelijkbare sprongen, koprollen en schop-mama-in-elkaar momenten zijn heel lief maar soms zo pijnlijk hier! Dagen dat ik me heerlijk voel, weken die alsnog voorbij vliegen maar af en toe.......? Dan denk ik echt, was het maar vast voorbij. Ik wil m'n baby'tje ik wil het leven mét de baby![]()
Alsnog is voor mijn gevoel de zwangerschap als een gek voorbij gevlogen maar af en toe kan het me nu niet snel genoeg meer gaan.
(en dan nog niet eens gesproken over wat ik nu wel eens graag naar binnen zou willen werken aan eten en drinken)
Ja daar had ik even langer over na moeten denken misschien... Maar misschien ook nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:10 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
En dan midden in de zomer zwanger zijn
[..]
Wacht maar tot de laatste dagen, dan wordt het pas zwaar
Maar ik had dat ook al rond een week of 30 ja. Nu is het wel leuk geweest. En dan toch gaan de weken nog weer snel voorbij
Vorige week vrijdag was ik 40 weken en morgen alweer 41
Niet goed, otje heeft het opgegeven..9 wk en 2 dagen volgens de echo, dus 2 weken langer dan ik dacht.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:32 schreef Orea het volgende:
Oh dat is fijn zeg!!![]()
Hoe zou het met KD zijn?
Oh shit zegquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:14 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Niet goed, otje heeft het opgegeven..9 wk en 2 dagen volgens de echo, dus 2 weken langer dan ik dacht.
Op de echo zag ze al dat de vruchtzak aan het loslaten was en nu is alles dus flink kut.
Maargoed, ik ga mijzelf opsluiten in bed en ik kom snel weer posten..
schijtzooi...quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:14 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Niet goed, otje heeft het opgegeven..9 wk en 2 dagen volgens de echo, dus 2 weken langer dan ik dacht.
Op de echo zag ze al dat de vruchtzak aan het loslaten was en nu is alles dus flink kut.
oh wat kut... sterkte meidquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:14 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
KD,wat ontzettend verdrietig! Sterkte gewenst.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:14 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |