Thanks! Komt goedquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:17 schreef CrazyPrincess het volgende:
Gefeliciteerd mrien
En ook Noa gefeliciteerd
Djenneke wat een vervelend nieuws. Probeer wel te genieten van je verlof hoor
Hier weer een mijlpaal: 41 weken
En wederom geen enkel voorteken
Dus ik was gelukkig niet de enige dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:37 schreef tessie het volgende:
Ja, ik verwonderde me ook al over de timing..... vind het ook ongepast.
KDquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Bedankt allemaalIk heb ondanks alles prima geslapen hoor (de wereld kan vergaan en dan nog slaap ik lekker ) Gisteren veel zitten janken, 2 peuken gerookt en daarna het pakje aan de buren gegeven, misselijk geworden van een toastje filet american
en verder gewoon heel heel boos op mijn lichaam. Ik voel nog steeds niet raars, ja dat ik zwanger ben. opgeblazen buikje, misselijk, hormonaal etc.
Dus nu is het afwachten tot het 'op gang'komt oid.. en 10 juni terug naar de echoscopiste voor een checkup of alles dan ook verdwenen is of dat ik een curretage krijg of andere hulpmiddelen.
en misschien zijn het mijn hormonen hoor, maar had Toverboom niet een wat leuker moment kunnen kiezen om uit de kast te komen, dan tegelijkertijd met mijn sterktewens, ik zal wel overdrijven maar een kloon had ook vandaag uit de kast kunnen komen ofzo, anyway erg gefeliciteerd Mrien
Kut is het. Ik hoop voor je dat het allemaal vanzelf gebeurt, het lijkt me heel akelig om dat af te moeten wachten. Net als een echo krijgen en dan zien is dat het mis is trouwensquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Bedankt allemaalIk heb ondanks alles prima geslapen hoor (de wereld kan vergaan en dan nog slaap ik lekker ) Gisteren veel zitten janken, 2 peuken gerookt en daarna het pakje aan de buren gegeven, misselijk geworden van een toastje filet american
en verder gewoon heel heel boos op mijn lichaam. Ik voel nog steeds niet raars, ja dat ik zwanger ben. opgeblazen buikje, misselijk, hormonaal etc.
Dus nu is het afwachten tot het 'op gang'komt oid.. en 10 juni terug naar de echoscopiste voor een checkup of alles dan ook verdwenen is of dat ik een curretage krijg of andere hulpmiddelen.
en misschien zijn het mijn hormonen hoor, maar had Toverboom niet een wat leuker moment kunnen kiezen om uit de kast te komen, dan tegelijkertijd met mijn sterktewens, ik zal wel overdrijven maar een kloon had ook vandaag uit de kast kunnen komen ofzo, anyway erg gefeliciteerd Mrien
Ahhwww, leuk he!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:25 schreef tessie het volgende:
En nu bedenk ik me ineens dat ik over een paar maandjes een baby meisje in dat wiegje naast me heb liggen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |