abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82317551
Nou gewoon binnen heb ik niet zo last van de warmte. Buiten valt t op zich ook wel mee, maar ik moet niet in de volle zon gaan zitten merkte ik 2 weken geleden...
Maar komt denk ik ook, omdat ik niet half liggend kan liggen meer...ik moet of helemaal rechtop of helemaal plat...

Tessie ook stom van de huisarts :S
Ook idd om wat CP zegt...

Lekker Tierr zo'n lang weekend!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 09:58:37 #252
258612 nytar
boys boys boys
pi_82317590
Ik moet ook nog een week werken, maar geen idee hoeveel dagen nog aangezien ik als oproepkracht aan het werk ben...vandaag ben ik niet gebeld dus ik kan zo lekker in de achtertuin gaan zitten met een boek. Daar is het nu nog goed te doen in de schaduw. Vanmiddag ben ik niet meer buiten te vinden, dan is het me veel te heet! (iig wel in de achtertuin) Dus ja Flugeltje, dat wordt nog leuk als het echt zomer is! Gelukkig hou ik nog geen vocht vast...
pi_82317678
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 09:17 schreef CrazyPrincess het volgende:
Gefeliciteerd mrien

En ook Noa gefeliciteerd

Djenneke wat een vervelend nieuws. Probeer wel te genieten van je verlof hoor

Hier weer een mijlpaal: 41 weken
En wederom geen enkel voorteken
Thanks! Komt goed Want wat een heerlijke dag vandaag. Eigenlijk wel een hele mooie dag voor de geboorte van een kindje... Je hebt wel engelengeduld inmiddels hoor

@Noa: Wat laat om nog te feliciteren, maar het feest is er niet minder om, dus alsnog: Gefeliciteerd! En welkom

@Flugeltje: Nog eventjes geduld, dan ben jij aan de beurt! (maar zoals je weet, weet ik precies hoe je je voelt. Ook de laatste werkloodjes wegen het zwaarst... Ach, een week is zó voorbij

@Tierrr: Wel ook genieten hoor, van je lange weekend

@Tessie: Wat een raar verhaal zeg. Misschien dat je dokter liever het zekere voor het onzekere wilde nemen ofzo? Vreemde manier van doen... Wel fijn dat de harde buiken zo goed als weg zijn.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:02:30 #254
62233 Jelief
ikke lief!
pi_82317719
Mrien ik neem vast een optie op smsdienst
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_82318021
Wat raar Tessie. Maar blaasontsteking zien ze toch meteen als je je urine inlevert, dan doen ze er toch zo'n staafje in?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:16:08 #256
258612 nytar
boys boys boys
pi_82318176
@troeta: bij onze dokter niet hoor, 's morgens voor 10 uur moet je het inleveren en je hebt de uitslag pas om 13.15 uur...
pi_82318210
Ja ze wist het dus niet zeker of het blaasontsteking was. Ze doen idd zo'n staafje erin, wat dan verkleurd, en hoe meer verkleuring naar een bepaalde kleur, hoe meer zekerheid dat je een blaastontsteking hebt. Blijkbaar was het dus niet zo goed te zien. Dat kan gebeuren hoor, begrijp ik best, maar ga dan niet tegen mij zeggen ja je hebt een blaasontsteking, en alleen voor verder onderzoek sturen we het voor een kweek en je moet nu aan de anti biotica. Zeg dan gewoon dat je het niet zeker weet, en dat ik antibiotica zou kunnen slikken alvast voor de zekerheid/uit voorzorg. Ik wil graag zelf bepalen of ik dat dan doe of niet. En bovendien had ik dan de vk niet afgebeld om langs te komen, maar had ik haar gewoon wel laten komen om nog even voor de zekerheid te kijken of alles goed was met Anna. Ik vind het echt zo raar, en ik ga ook zeker nog een klacht indienen.

@nytar, dat is gewoon omdat ze dan alle testen in 1 keer doen, en geen zin of geen tijd hebben om gelijk even een test te doen terwilj je wacht. Het is echt 1 minuut werk.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:18:47 #258
258612 nytar
boys boys boys
pi_82318286
oh...ook flauw, ik heb niet echt het idee dat ze het zo mega druk hebben achter die balie....
pi_82318321
Ja, of hij had iets anders voor kunnen schrijven voor de blaasontsteking wat minder heftig is.

Stomme dokter...
pi_82318736
Bedankt allemaal Ik heb ondanks alles prima geslapen hoor (de wereld kan vergaan en dan nog slaap ik lekker ) Gisteren veel zitten janken, 2 peuken gerookt en daarna het pakje aan de buren gegeven, misselijk geworden van een toastje filet american en verder gewoon heel heel boos op mijn lichaam. Ik voel nog steeds niet raars, ja dat ik zwanger ben. opgeblazen buikje, misselijk, hormonaal etc.
Dus nu is het afwachten tot het 'op gang'komt oid.. en 10 juni terug naar de echoscopiste voor een checkup of alles dan ook verdwenen is of dat ik een curretage krijg of andere hulpmiddelen.
en misschien zijn het mijn hormonen hoor, maar had Toverboom niet een wat leuker moment kunnen kiezen om uit de kast te komen, dan tegelijkertijd met mijn sterktewens, ik zal wel overdrijven maar een kloon had ook vandaag uit de kast kunnen komen ofzo, anyway erg gefeliciteerd Mrien
pi_82318749
Moguh

Ik geloof (maar zeker weten doe ik het niet ) dat ik er vannacht maar 2 keer uit ben geweest
pi_82318790
KD
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:35:56 #263
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_82318901
KDdat was exact wat ik gisteravond getypt had en toch weer weggehaald heb omdat ik geen rel wilde laten ontstaan. Vind het namelijk nogal een ongepaste post en het had idd ook vandaag of morgen gekund in mijn ogen
pi_82318965
Ja, ik verwonderde me ook al over de timing..... vind het ook ongepast.
pi_82319041
KD, wat een klotenieuws.... sterkte voor je.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:40:44 #266
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_82319082
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:37 schreef tessie het volgende:
Ja, ik verwonderde me ook al over de timing..... vind het ook ongepast.
Dus ik was gelukkig niet de enige dan.
pi_82319661
Ik hoop dat alles snel op gang komt en je geen ingreep nodig hebt KD. Het is al naar genoeg
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:55:37 #268
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82319690
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Bedankt allemaal Ik heb ondanks alles prima geslapen hoor (de wereld kan vergaan en dan nog slaap ik lekker ) Gisteren veel zitten janken, 2 peuken gerookt en daarna het pakje aan de buren gegeven, misselijk geworden van een toastje filet american en verder gewoon heel heel boos op mijn lichaam. Ik voel nog steeds niet raars, ja dat ik zwanger ben. opgeblazen buikje, misselijk, hormonaal etc.
Dus nu is het afwachten tot het 'op gang'komt oid.. en 10 juni terug naar de echoscopiste voor een checkup of alles dan ook verdwenen is of dat ik een curretage krijg of andere hulpmiddelen.
en misschien zijn het mijn hormonen hoor, maar had Toverboom niet een wat leuker moment kunnen kiezen om uit de kast te komen, dan tegelijkertijd met mijn sterktewens, ik zal wel overdrijven maar een kloon had ook vandaag uit de kast kunnen komen ofzo, anyway erg gefeliciteerd Mrien
KD Fijn dat je goed geslapen hebt.. Ik herken het 'kont tegen de krib' filet americen met sigaretten ook wel ja. Wat kan je lichaam toch soms verdomd klote reageren. Ik hoop dat e.e.a. snel spontaan op gang komt, heb ik wel als prettiger ervaren dan de keer dat ik hulp kreeg... Nogmaals heel veel sterkte!

timing was inderdaad niet erg handig
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:04:26 #269
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_82320010
Kleurdoos wat een ontzettend klote nieuws, heel veel sterkte meis!
pi_82320030
KD, iig fijn dat je wel goed geslapen heb
En kan me voorstellen dat je boos op je lichaam bent
Heel veel sterkte!
pi_82320137
En maar even apart, mijn meubeltjes zijn er En mijn wagen en mijn box en mijn maxi-cosi Nu mag ie echt bijna komen!!
pi_82320561
leuk Sonnetje, heb je al een rondje in huis gelopen met de wagen?:D
pi_82320733
Nee moet m nog in elkaar zetten
En kan ook niet echt door mijn woonkamer lopen op t moment
staan 12 dozen babykamer *lol*
pi_82320969
Leuk Sonnetje! Wanneer gaan jullie de meubels enzo in elkaar zetten?
pi_82321218
morgen
En de wagen wil ik nu al in elkaar zetten, maar R vond dat t teveel ruimte in beslag neemt...dus waarschijnlijk ga ik het straks toch wel doen Ben nog even aan t denken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')