Gefeliciteerd en welkom hier Noa, leuk dat je nu ook mee komt posten.

voor de eerste verlofdag van Djenneke en ook voor de meubeltjes van Sonnetje!

Ik had toch blaasontsteking? Nou, niet dus! Ik moest vandaag bellen voor de uitslag van de kweek, zegt die assistente: ja, je had helemaal geen blaasontsteking. Dus ik zo

Vorige week zeiden jullie van wel en daarom ben ik nu al een week aan de antibiotica.... Zegt ze: ja, de dokter twijfelde, en wou dat je toch vast begon met de antibiotica. Terwiijl ze tegen mij vorige week gewoon zeiden dat ik blaasontsteking had, niks over misschien of twijfel. Anders had ik de vk ook niet afgebeld natuurlijk.
Dus net voor de zekerheid nog even met de vk gebeld, omdat ik me toch wel zorgen maakte omdat ik bijna een week heel veel harde buiken heb gehad, zonder oorzaak dus. Maar gelukkig zei ze dat ik me geen zorgen hoefde te maken, omdat ze nu zo goed als verdwenen zijn. Maar ze vond het ook wel heel raar van de huisarts.
Ik vind het echt zo belachelijk. Zeg dan gewoon: ik weet het niet zeker, je kan als je wil vast met de antibiotica beginnen. En dan had ik het ook nog even laten checken bij de vk allemaal... Raar weer hoor...