Iemand shockeren met jouw lul? Je hebt wel humorquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:26 schreef Folkker het volgende:
Laatst belde zo'n gast mij op en zei, je bent echt een toffe gozer en ik kan goede serieuze gesprekken met je hebben en je kan ook heel volwassen zijn en ik vind je echt een goede jongen, maar ik vind het een beetje vervelend dat je regelmatig je lul uit je broek haalt...
En een andere maat zei tegen mij (die arts is) waarom haal je elke keer als ik hier ben je lul uit je broek? ik zei, nou dat valt ook wel mee zo vaak is dat niet, en jij bent arts dus jij moet er mee om kunnen gaan.
Zijn reactie was dat ik wel 1 op de 3 keer mijn lul uit mijn broek haalde als hij bij me op bezoek kwam.
Maar hij vond het verder niet erg, volgens hem probeerde ik hem te shockeren of te laten zien wie het mannetje was.
Je pakt het verkeerd aan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:26 schreef Folkker het volgende:
Maar hij vond het verder niet erg, volgens hem probeerde ik hem te shockeren of te laten zien wie het mannetje was.
quote:of te laten zien wie het mannetje was.
Je zei 'slappe'quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:35 schreef Latina-Loca het volgende:
ik heb gewoon de slappe lach hier
vind je het gek dat er niemand meer komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. opgelost slotje..
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Penisquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:47 schreef Niemand.. het volgende:
Ik ben 12 en een jongen en wat is "piemel" ?
Dat antwoord had ik niet verwacht...quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:58 schreef Latina-Loca het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Penis
laat gewoon een tiet zienquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:31 schreef Niss het volgende:
Soms word ik echt jaloers om zulke redenen.. *zucht*
Ik heb liever tietenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:58 schreef Latina-Loca het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Penis
Speciaal voor jou:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:19 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:Lelijke tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Masturbatie is goed voor de prostaat.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:22 schreef heloef het volgende:
Dude het is logisch dat ze niet meer komen. Het is gewoon een basisregel onder vrienden: Bewaar je lul voor de dames! Serieus man DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:14 schreef Drinky het volgende:
zo een vriend van mei zij ooit van: "he drinky je moet de vuile zakken nog buiten zetten", dus ik kijk zo om heeft ie z'n ballen uit z'n broek hangen.
Daarna zegt hij, eh heb jij pietje's liesbreuk al gezien?
Ik zeg: "nee"
Ik draai me om en kijk en pietje heeft zijn balzak dan ook uit zijn broek was ik er 2x ingetrapt
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:26 schreef Folkker het volgende:
Als er maten van me komen hier (wat gek genoeg de laatste tijd steeds minder wordt), dan haal ik als reactie mijn piemel uit mijn broek wanneer ze irritant of slap kletsen en kijk ze dan gewoon aan. Daarmee laat ik dus non-verbaal zien dat het mij echt niet boeit wat ze zeggen.
Sommige vinden het wel grappig, maar een aantal komen hier steeds minder vaak.
Laatst belde zo'n gast mij op en zei, je bent echt een toffe gozer en ik kan goede serieuze gesprekken met je hebben en je kan ook heel volwassen zijn en ik vind je echt een goede jongen, maar ik vind het een beetje vervelend dat je regelmatig je lul uit je broek haalt...
En een andere maat zei tegen mij (die arts is) waarom haal je elke keer als ik hier ben je lul uit je broek? ik zei, nou dat valt ook wel mee zo vaak is dat niet, en jij bent arts dus jij moet er mee om kunnen gaan.
Zijn reactie was dat ik wel 1 op de 3 keer mijn lul uit mijn broek haalde als hij bij me op bezoek kwam.
Maar, ik vind het gewoon leuk om af en toe mijn lul uit mijn broek te slingeren om idd te shockeren en om diegene van zijn apropos te brengen als die irritant of slap lult. Ik hoef geen hele verhalen op te hangen om diegene op zijn plek te zetten, ik slinger gewoon mijn lul uit mijn broek om het gespreksonderwerp te veranderen.
Haal jij je lul ook wel eens uit je broek om onorthodoxe redenen? (behalve seks en urineren?)
dan haal ik als reactie mijn piemel uit mijn broek wanneer ze irritant of slap kletsen en kijk ze dan gewoon aan.
En dan noem je dat van TS onzinquote:Op donderdag 3 juni 2010 03:01 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Wat een verhaal!
Lekkere onzin, maar nu serieus...
Collega van me, die flikte het gewoon om tijdens een bruiloft van een andere collega op tafel te springen, zijn broek te laten zakken en met z'n garnaal te gaan staan slingeren!![]()
Dus laat 'm lekker in je broek jah!
ideetje?quote:Chuck Marstein (Michael Marisi Ornstein) is a prison friend of Otto's who was a bookkeeper for a Triad gang. In season 1, Chuck was shown to be regularly beaten by Triads in the prison so Otto arranged for SAMCRO to protect Chuck upon release in exchange for a large sum of money that Chuck claimed was hidden in the kitchen of a Triad restaurant. However, Chuck proved to be rather paranoid and also afflicted with compulsive masturbation disorder that reared itself at inopportune times.
[...]
In season 2, Chuck is shown to have had all but his middle fingers cut off when his compulsive masturbation disorder became too much for Lin to tolerate.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ken ook wel mensen die dat doen als ze dronken zijn
Haal jij je lul ook wel eens uit je broek om onorthodoxe redenen? (behalve seks en urineren?)
was is dit nou voor faal quote?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:36 schreef Golden_Pauper het volgende:
om mijn standpunt kracht bij te zetten laat ik in discussie regelmatig mijn lid naar buiten hangen ja.
[..]
hou der maar weer snel mee opquote:
Mensen die hun hannes of sjaak of janus een naam gevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mensen die hun hannes of sjaak of janus een naam gevenEn dat doe jij nu niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Scherpquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:05 schreef Snowcold het volgende:
kwoot: "Mensen die hun hannes of sjaak of janus een naam geven"
En dat doe jij nu niet?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:34 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
Iemand shockeren met jouw lul? Je hebt wel humor![]()
quote:
HAPquote:
quote:
WTF!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:35 schreef remlof het volgende:
Je kent die boxershorts met die gulpen wel hè? Nou die ga ik dus echt niet dichtknopen als ik ben wezen pissen, gewoon pistool terug in de holster en de holster open laten.
Maar ja, dan wil het natuurlijk wel eens gebeuren dat je pistool wat alerter is dan jijzelf bent en dan vindt ie toch z'n weg naar buiten en schuurt ie tegen je jeans aan.
En dat is eigenlijk best wel lekker, dus laat je het maar zo. Herkennen jullie dat?
trollface.jpgquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:26 schreef Folkker het volgende:
Als er maten van me komen hier (wat gek genoeg de laatste tijd steeds minder wordt), dan haal ik als reactie mijn piemel uit mijn broek wanneer ze irritant of slap kletsen en kijk ze dan gewoon aan. Daarmee laat ik dus non-verbaal zien dat het mij echt niet boeit wat ze zeggen.
Sommige vinden het wel grappig, maar een aantal komen hier steeds minder vaak.
Maar, ik vind het gewoon leuk om af en toe mijn lul uit mijn broek te slingeren om idd te shockeren en om diegene van zijn apropos te brengen als die irritant of slap lult. Ik hoef geen hele verhalen op te hangen om diegene op zijn plek te zetten, ik slinger gewoon mijn lul uit mijn broek om het gespreksonderwerp te veranderen.
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:43 schreef Chuck.Norris het volgende:
echte mannen halen soms hun lul uit for no reason![]()
nog naakt staan pingpongen met een paar kerels toen we lam waren![]()
en er was 1 meisje bij, helaas was zij niet naakt
(dikke tiete)
+
er zijn daar fimpjes van gemaakt, en die zijn de kroeg rond gegaan![]()
voortaan hou ik mn lul in mn broek
held, net als TSquote:Op zondag 13 juni 2010 17:43 schreef Chuck.Norris het volgende:
echte mannen halen soms hun lul uit for no reason![]()
nog naakt staan pingpongen met een paar kerels toen we lam waren![]()
en er was 1 meisje bij, helaas was zij niet naakt
(dikke tiete)
+
er zijn daar fimpjes van gemaakt, en die zijn de kroeg rond gegaan![]()
voortaan hou ik mn lul in mn broek
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |