See me care, ik ga volgend jaar gewoon mee.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
DOESNT MATTER, HET IS 3 FUCKING WEKEN.
Mee, met hun?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
See me care, ik ga volgend jaar gewoon mee.
quote:
waar wil je het voor gebruiken?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:23 schreef Otis2.0 het volgende:
Zal ik dit ding halen?
http://www.mp3shop.nl/pro(...)i-2-touch-16-gb.html
Als je alleen muziek wilt zou ik zoiets niet kopen. Koop dan gewoon speler met normaal schermpje die echt goede kwaliteit heeft... Creative, sonyquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:23 schreef Otis2.0 het volgende:
Zal ik dit ding halen?
Mja klopt is een beetje nutteloos. Maar wel grappig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:25 schreef wise het volgende:
[..]
waar wil je het voor gebruiken?
om alleen muziek te luisteren of te patsen dat je er meer mee kan?
Ik heb gewoon een goedkoop ding van 30 euro waar ik 8 gig op kan zetten. Is voldoende. Hoef die touch/e-reader/pics/movie shit er niet op.
Dat wel, maar goedquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mja klopt is een beetje nutteloos. Maar wel grappig.
Zonder minder te verdienen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef Potloodvis het volgende:
Ideaal, vandaag te horen dat de ploegendienst verkort is. Nu nog maar van 6 uur 's morgens tot 3 uur 's middags.
gemeente reiniging? ja hequote:Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef Potloodvis het volgende:
Ideaal, vandaag te horen dat de ploegendienst verkort is. Nu nog maar van 6 uur 's morgens tot 3 uur 's middags.
Lijkt wel erg veel op een iPhone/iPod touch.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:23 schreef Otis2.0 het volgende:
Zal ik dit ding halen?
Dit is een creativequote:Op woensdag 2 juni 2010 15:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als je alleen muziek wilt zou ik zoiets niet kopen. Koop dan gewoon speler met normaal schermpje die echt goede kwaliteit heeft... Creative, sony
DIT IS CREATIVEquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als je alleen muziek wilt zou ik zoiets niet kopen. Koop dan gewoon speler met normaal schermpje die echt goede kwaliteit heeft... Creative, sony
Klopt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Lijkt wel erg veel op een iPhone/iPod touch.
hoofd ploegendienst dus? Wel vroeg 6:00. Dan draag ik me nog ff 1 uurtje omquote:
De P van priscilla en de vis van elvis?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Combineer ze en lees Potloodvis. Dat is ten minste wat ik dacht te zien.
Ja ik bevestig je merk keuze alleenquote:
That's what I thought.quote:
Ik las alleen P en Vis. Die skitta daartussen zag ik niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De P van priscilla en de vis van elvis?
Ehh..no.
Ja, ik weet het. Is maar tijdelijk, want in september begint het vervolg van de opleiding.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:30 schreef wise het volgende:
[..]
hoofd ploegendienst dus? Wel vroeg 6:00. Dan draag ik me nog ff 1 uurtje om
Whehe, maar vertel. Hoe was het gisteren, ik accepteer geen hosselverhalenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik las alleen P en Vis. Die skitta daartussen zag ik niet.
Was jij wel JDP?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zeker zeker![]()
Mijn dank gaat uit naar Remlof
ah oiuquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Is maar tijdelijk, want in september begint het vervolg van de opleiding.
Leuk en gezellig, daarna bij haar thuis geweest. Niet meer gedaan dan knuffelen en kleine kusjes geven.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Whehe, maar vertel. Hoe was het gisteren, ik accepteer geen hosselverhalen.
Ohh, lieffquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Leuk en gezellig, daarna bij haar thuis geweest. Niet meer gedaan dan knuffelen en kleine kusjes geven.
Johan de Pedo.quote:
zelf eten gemaakt of uit eten geweest?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Leuk en gezellig, daarna bij haar thuis geweest. Niet meer gedaan dan knuffelen en kleine kusjes geven.
Over wie gaat dit?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waar? Ik ben daar supervisor.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb er vanmorgen al een uur over geklaagd en nu ben ik alleen nog maar bozer.
Die wilde ik eerst kopen, volgens mij is dat wel een hele goede/fijnequote:
met Frans-bloed moet dat toch wel lukkenquote:
Ligt eraan welke vestiging.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je lult.
Zo niet, wil ik nu een klacht bij je indienen.
Tien plus punten voor jouquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja inderdaad, met deze doe ik rustig aan. De spanning erin houden.
Wat wil je dat ik maak? Stokbrood en croissants?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:39 schreef wise het volgende:
[..]
met Frans-bloed moet dat toch wel lukkenZelfs ik kan het met mijn kunsten
als ontbijt? surequote:Op woensdag 2 juni 2010 15:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik maak? Stokbrood en croissants?
Slakken en kikkers.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik maak? Stokbrood en croissants?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:40 schreef wolvendagen het volgende:
Reetveter heeft mijn timeline op twitter verneukt.
Net boven mij, dus 10quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Welke plaats bezet ik momenteel op je ranking?
Oh kut, ehhh.. ja goede.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Welke plaats bezet ik momenteel op je ranking?
Dat wist ik, maar dan zal het Seagal of WD wel zijn geweest.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet.
Wel droog_kurk
Osso_secco
KurDro
't Is uit met je vriendin?quote:
eh, omelet du fromage?quote:
dicht bij je hart iigquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh jij weet waar iedereen staat bij mij?
ouchquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb 10 Crackudo's erbij, volgens mij heb jij er nog geen.
Dat zijn ook malloten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maakt me geen ruk uit. Gewoon de bezorg service.
En nu al lekker aan het daten?quote:
Hier niet.quote:
quote:
Ik kan alleen eieren en friet maken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:42 schreef wise het volgende:
[..]
eh, omelet du fromage?![]()
Gewoon waar zij van houdt, me dunkt?
Ja ik maakte duidelijk bekend dat ik kloon was en sommige zoals modjes roken het ook al heel snel. Had er nog meer gemaakt maar die zijn gepakt voordat ik de SC kon bereikenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar dan zal het Seagal of WD wel zijn geweest.
Waarom bezorgen jullie niet buiten 9-5 om?quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kan alleen eieren en friet maken.
Ik kan zeggen dat het patat is maar daar heb ik notes voor gekregen vroeger en dat zou nu funest zijn voor mijn voortbestaan..quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kan alleen eieren en friet maken.
Direct die vrijdag had ik al een potentieel juweeltje ontmoet. Ik ben niet zo heel graag single, dus ik heb het erop gegokt.quote:
Waarom zou ik een kloon aanmaken als de enige die ik heb Brennevinandcigarettes. al is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar dan zal het Seagal of WD wel zijn geweest.
Een jaar en een maand en een dag.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sweet. Hoe lang hebben jullie eigenlijk al?
Ah, oké. Succes ermee dan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Direct die vrijdag had ik al een potentieel juweeltje ontmoet. Ik ben niet zo heel graag single, dus ik heb het erop gegokt.
Dat gebeurt wel, maar enkel per vrachtwagen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom bezorgen jullie niet buiten 9-5 om?
En waarom kan ik op de site het aflever adres niet veranderen? Ze kunnen blijven langskomen wat ze willen, maar er is toch niemand thuis
.
Oké, hoe regel ik dat?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel, maar enkel per vrachtwagen.
Ik had niet eens gezien dat jij er alweer was.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom zou ik een kloon aanmaken als de enige die ik heb Brennevinandcigarettes. al is.
Maar het belangrijkste is; praatjes vullen geen gaatjes.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik kan zeggen dat het patat is maar daar heb ik notes voor gekregen vroeger en dat zou nu funest zijn voor mijn voortbestaan..
Het voelde niet meer zo heel geweldig na dat foutje. Toen ik dit voorstel deed om een onbepaalde rustpauze in te lassen vond ze het niet erg, want ze voelde het aankomen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ah, oké. Succes ermee dan.
Waarom is het uitgegaan trouwens?
Al like, tien uur gisteravond.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik had niet eens gezien dat jij er alweer was.
Van wiens kant voelde het niet meer zo heel geweldig? Van haar kant, de jouwe of allebei?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het voelde niet meer zo heel geweldig na dat foutje. Toen ik dit voorstel deed om een onbepaalde rustpauze in te lassen vond ze het niet erg, want ze voelde het aankomen.
Huh, nu heb ik ook iets gemist denk ik. Welk foutje?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het voelde niet meer zo heel geweldig na dat foutje. Toen ik dit voorstel deed om een onbepaalde rustpauze in te lassen vond ze het niet erg, want ze voelde het aankomen.
Hij noemde haar een keer Bragi tijdens de seks.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh, nu heb ik ook iets gemist denk ik. Welk foutje?
Oh, maar wat is dan het foutje?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hij noemde haar een keer Bragi tijdens de seks.
De omgang was een beetje raar, zo kan ik het denk ik het beste noemen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Van wiens kant voelde het niet meer zo heel geweldig? Van haar kant, de jouwe of allebei?
En tsja, zoiets zát er ook wel aan te komen, toch?
Dat ik mijn ex Bragi noemde tijdens het liefderitueel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh, nu heb ik ook iets gemist denk ik. Welk foutje?
Mensen die vreemdgaan, wat een lachertjes.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:57 schreef Bragi het volgende:
En dáárom moet je niet vreemdgaan, kinders.
Uitschot.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mensen die vreemdgaan, wat een lachertjes.
quote:
Wat?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja inderdaad. RV vreemdgegaan, dit, dat, alles.
Ik meen het, hoor.quote:
Nol Galakerquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:05 schreef NoelGallagher het volgende:
ewaaaaa
Haha.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Nog lekker op stage, luurtje?![]()
![]()
Gelukkig is mijn stage net afgelopen voor dit lekkere weer
Ja, bestquote:
toch geen pilotenbril/super grote bril hequote:Op woensdag 2 juni 2010 16:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, bestVandaag stageverslag en ondernemingsplan afgemaakt. Morgen presentatie van ondernemingsplan even maken en het verslag samenvoegen. En heb net een bril gekocht
![]()
Hoe is het met u?
Alles Gucci en Prada, je weet tock. Verder gisteren lekker gegeten en vandaag net klaar met werken. Straks meedoen aan een toernooi, als we de voorrondes overleven moeten we morgen weer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, bestVandaag stageverslag en ondernemingsplan afgemaakt. Morgen presentatie van ondernemingsplan even maken en het verslag samenvoegen. En heb net een bril gekocht
![]()
Hoe is het met u?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:08 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een Dutch Dress aan.
Ik heb zowel een pilotenbril van Ray Ban als een gladde guidobril van Armani.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:08 schreef wise het volgende:
[..]
toch geen pilotenbril/super grote bril he
NG koopt alleen stylish, wat denk jij a mattie.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:08 schreef wise het volgende:
[..]
Ik heb een Aviator gekregen van de week. Een eckte.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb zowel een pilotenbril van Ray Ban als een gladde guidobril van Armani.
das een dutch dress, dus niet gelijkquote:
Natuurlijk eckt, anders mag je dat niet eens zeggen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een Aviator gekregen van de week. Een eckte.
Als je niet weet, moet je ook niet doen alsof.quote:
Hij is supermooi. Een nieuwes versie.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Natuurlijk eckt, anders mag je dat niet eens zeggen.
Ik heb m'n broek nog aan omdat ik 'm alleen ging passen, maar wel zo ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:10 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Wel zoals die tweede mag ik hopen, wd?
Omg, nee.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:10 schreef Potloodvis het volgende:
Maar ik denk dat jij er zo'n hebt met spiegelglazen.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb m'n broek nog aan omdat ik 'm alleen ging passen, maar wel zo ja.
Nee, zo'n warmteshirt van de reclame.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:10 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Wel zoals die tweede (of eerste) mag ik hopen, wd?
Nee manquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:08 schreef wise het volgende:
[..]
Die hebben we ook.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, zo'n warmteshirt van de reclame.
Ik heb er 1 van een tankstation. Ergens diep in Amerika een keer gekochtquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb zowel een pilotenbril van Ray Ban als een gladde guidobril van Armani.
Jij weetquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
NG koopt alleen stylish, wat denk jij a mattie.
Ik weet het ook niet, ik googlde Dutch Dress. Azijnpisserquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je niet weet, moet je ook niet doen alsof.
Ik zoek een picca, maar ik kan deze niet vinden. Wats dat.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan is hij sowieso mooi, maar spiegelglazen zijn eckt altijd lelijk.
Mag ik je dan verven?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:14 schreef Allure_ het volgende:
Ik word Oranje gebodypaint als NL speelt.
waar de neuk gaat dit over?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:14 schreef WillFerrell het volgende:
Die kutmongool wenst niet te praten, zijn pa ook niet, dan kan ie wat mij betreft een partij schaatsen in zijn kankerhol steken. "Vriend" noemt zich dat dan. Oplichter noem ik dat.
Mensen die niet weten moeten niet lomp doen. Bragi weet wel wat ik bedoel dus Bragi mag doen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:12 schreef wise het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, ik googlde Dutch Dress. Azijnpisser
Die statistieken had ik nog niet bekekenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
zie jou ook bijna 1000 delen gebanned zijn
the hell....quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:14 schreef WillFerrell het volgende:
Die kutmongool wenst niet te praten, zijn pa ook niet, dan kan ie wat mij betreft een partij schaatsen in zijn kankerhol steken. "Vriend" noemt zich dat dan. Oplichter noem ik dat.
Te nieuw voor interwebz.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zoek een picca, maar ik kan deze niet vinden. Wats dat.
Zo'n gast naait er op het aller laatste moment uit en nu moet de vriendengroep kkveel geld betalen omdat overboeken naar andera dato enzo.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die niet weten moeten niet lomp doen. Bragi weet wel wat ik bedoel dus Bragi mag doen.
Je vergat het woordje "mij" in de laatste zin.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die niet weten moeten niet lomp doen. Bragi weet wel wat ik bedoel dus Bragi mag doen.
Onderhandelen jongenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Ewaaaaaaaaaa, kurk![]()
Hij is terug hoor
Wattes?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, zo'n warmteshirt van de reclame.
Wat een knurft.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:14 schreef WillFerrell het volgende:
link?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zo'n gast naait er op het aller laatste moment uit en nu moet de vriendengroep kkveel geld betalen omdat overboeken naar andera dato enzo.
Die heeft mijn zusje ook. Het hoesje is bij haar heiliger dan de bril zelf.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:17 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mattie.En ik heb een bruin opberghoesje.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die heeft mijn zusje ook. Het hoesje is bij haar heiliger dan de bril zelf.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die heeft mijn zusje ook. Het hoesje is bij haar heiliger dan de bril zelf.
Kamper.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
Oja, hij is wel goud. Zilver is voor pussies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte mannen kunnen 2 uur in de zon kijken en dan een marathon sprinten..quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:19 schreef Bragi het volgende:
Zonnebrillen zijn sowieso voor pussies. Beetje tof doen met onnodige dingen.
Net zoals zonnebrandolie hè.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:19 schreef Bragi het volgende:
Zonnebrillen zijn sowieso voor pussies. Beetje tof doen met onnodige dingen.
Vraag maar aan Bragi. Mijn geheugen laat het afweten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:19 schreef kurk_droog het volgende:
Maar mozy, wat is er allemaal gebeurd dan? De hoogtepunten van die 7 maanden tijd?
Achterstevoren met een sok in de mond.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echte mannen kunnen 2 uur in de zon kijken en dan een marathon sprinten..
kan ik even bij lezen, lutserquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom moet jij meteen een link hebben, knuppel.
Ik zie ook donkergroen door mijn Ray Ban, maar dat vind ik een aangename afwisseling.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde eerst deze, maar ik werd echt fucking gek van dan groenbruine zicht.
In mijn geval wel, ja.quote:
Bragi... Zie boven..quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:19 schreef kurk_droog het volgende:
Maar mozy, wat is er allemaal gebeurd dan? De hoogtepunten van die 7 maanden tijd?
Geen idee, net alsof ik die zelf betaal.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:21 schreef kurk_droog het volgende:
ray-ban, zijn toch die brillen van 100 euro?
De zon draagt een zonnebril om niet te veel blootgesteld te worden aan mij.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echte mannen kunnen 2 uur in de zon kijken en dan een marathon sprinten..
Ik kan daar niet tegen, dan word ik echt gek. Ik heb alleen zonnebrillen met bruine glazen, dat vind ik het meest aangename.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zie ook donkergroen door mijn Ray Ban, maar dat vind ik een aangename afwisseling.
Wat zeg jij tasje. Dat is gewoon een opberg hoesje, homo.quote:
Ik kreeg hem van mama.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:23 schreef Bragi het volgende:
Er moet wel een steekje los zitten als je bereid bent om honderd euro te betalen voor een fucking ZONNEBRIL.
Ik doe die toch alleen op bij de meertjes waar we vaker liggen en op het strand. Voor de rest heb ik die andere altijd op als de zon schijnt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan daar niet tegen, dan word ik echt gek. Ik heb alleen zonnebrillen met bruine glazen, dat vind ik het meest aangename.
Je hoeft je ook niet aangesproken te voelen, hoor.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:23 schreef Bragi het volgende:
Er moet wel een steekje los zitten als je bereid bent om honderd euro te betalen voor een fucking ZONNEBRIL.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geen idee, net alsof ik die zelf betaal.
Je hebt zequote:Op woensdag 2 juni 2010 16:23 schreef Bragi het volgende:
Voordat ik begin met lezen: is dit een van de seksverhalen van oops.nl? In dat geval heb ik 'm al gelezen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:24 schreef WillFerrell het volgende:
We hebben een vakantie geboekt met vrienden, zes man. We zouden mooi naar Lloret gaan met het vliegtuig. Dit hebben we in januari geboekt, iedereen heeft zijn tijd gehad om wensen, data en andere zooi aan te geven. We kwamen dus gezamenlijk op dit uit.
Vorige week gaf er één iemand aan niet meer mee te gaan. Waarom? Hij is sporter en kon één of ander contract tekenen. Hierbij zaten enkele voorwaarden aan verbonden, waaronder een niet nader te noemen verplichting ten tijde dat we in Spanje zouden zitten. Dit was niet te verplaatsen, te annuleren voor hem dus hij moest de vakantie annuleren. Geen probleem, maar hij dacht dat hij klaar was met het betalen van de annuleringskosten en dat zijn aanbetaling weg zou zijn. Niet dus, aangezien ik had aangegeven dat we met zes man voor één appartement hadden betaald en dat dit dus zou veranderen. Daar had hij niet aangedacht of wat dan ook.
Nu kwam de aap uit de mouw. Na lang gesteggel over betaling kwam het er op neer dat hij zich niet aangesproken voelde om ons te vergoeden. Wij moeten per persoon ¤100,- bijleggen. Meneer voelde zich coulant door ¤20,- vroegboekkorting en ¤27,- administratiekosten per persoon te vergoeden. Daar was ik het dus absoluut niet mee eens, niet vanwege de kosten, vanwege het principe. Als iedereen zo makkelijk zou afzeggen zonder een gegronde reden, was het heel makkelijk. Maar de rest van mijn vrienden vonden een bijdrage van ¤55,- geen probleem en zeiden dat ik niet zo moest kankeren. Ik zei dat het gewoon pure oplichting was.
Als laatste troef zou ik vanavond met zijn ouders gaan praten, met zijn vader kon ik altijd wel goed overweg. Vandaag sms'te ik dan ook netjes dat ik vanavond graag zou langskomen voor een normaal gesprek. Dat kon niet, zijn ouders hadden er geen belang bij en ik kon zijn pa wel +/- 3 uur bellen. Zo gezegd zo gedaan. Wat blijkt, hij zei dat hij zich er niet mee wilde bemoeien, want we waren volwassen. Tegelijkertijd stak hij wel een belerend verhaal af over dat we vrienden waren en dat je dan moest geven en nemen. Tot ik zei "ja, tot op een zekere hoogte, maar dit is oplichting". Toen kreeg ik een grote mond dat ik niet moest interrupteren, waarna ik zei dat als hij bij dit standpunt bleef ik niets meer met hem of zijn familie te maken wilde hebben.
kankerstreek. Hoeft ie bij mij niet te proberenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zo'n gast naait er op het aller laatste moment uit en nu moet de vriendengroep kkveel geld betalen omdat overboeken naar andera dato enzo.
Ik heb die groene glazen Aviator van papa wel eens op in de auto als ik mijn zonnebril vergeten was, menG wat is de wereld kil en koud in groen tinten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik doe die toch alleen op bij de meertjes waar we vaker liggen en op het strand. Voor de rest heb ik die andere altijd op als de zon schijnt.
Maar ik val wel onder die groep.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je hoeft je ook niet aangesproken te voelen, hoor.
Alsjeblief?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:25 schreef Mozy het volgende:
Bragi, noem de hoogtepunten die Kurk in 7 maanden heeft gemist.
Ik zeg: brief naar de Tina of een topic in R&P.quote:
Nee.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Voordat ik begin met lezen: is dit een van de seksverhalen van oops.nl? In dat geval heb ik 'm al gelezen.
Nee, want je hebt er toch niet honderd euro voor neergelegd.quote:
Ik dacht meer aan een geplaatste hoek op z'n bek. Maar dat is mijn mening. Lichtelijk beïnvloed door Otis.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik zeg: brief naar de Tina of een topic in R&P.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:25 schreef Mozy het volgende:
Bragi, noem de hoogtepunten die Kurk in 7 maanden heeft gemist.
Nee.quote:
Mama wel. 134,95.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, want je hebt er toch niet honderd euro voor neergelegd.
Ik hang em aan mijn t-shirt / op me kop of in mijn hand.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof jij die los in je broekzak of jaszak duwt.
Je weet nu wat ik draag als ik bot reageer hier.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb die groene glazen Aviator van papa wel eens op in de auto als ik mijn zonnebril vergeten was, menG wat is de wereld kil en koud in groen tinten.
Dan zit er een steekje los bij je mama.quote:
Ik vind het vooral jammer dat ik in mijn eentje stond. Maargoed, dat is hun keuze. Maar als zo een actie onder vriendschap wordt verstaan, zal ik wel niet sporen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ook ziek als je zo genomen wordt. Koelt die 'relatie' wel heel erg af.
Oh dan buk je, oh beschadigd. Oh je laat hem vallen, oh beschadigd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:27 schreef wise het volgende:
[..]
Ik hang em aan mijn t-shirt / op me kop of in mijn hand.
Daarbij moet ik zeggen dat ik er 1tje heb van $40 en er geen waarde aan hecht om er 1 van 100 of meer te hebben. Tis maar een fucking zonnebril
Wat een hondquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:24 schreef WillFerrell het volgende:
We hebben een vakantie geboekt met vrienden, zes man. We zouden mooi naar Lloret gaan met het vliegtuig. Dit hebben we in januari geboekt, iedereen heeft zijn tijd gehad om wensen, data en andere zooi aan te geven. We kwamen dus gezamenlijk op dit uit.
Vorige week gaf er één iemand aan niet meer mee te gaan. Waarom? Hij is sporter en kon één of ander contract tekenen. Hierbij zaten enkele voorwaarden aan verbonden, waaronder een niet nader te noemen verplichting ten tijde dat we in Spanje zouden zitten. Dit was niet te verplaatsen, te annuleren voor hem dus hij moest de vakantie annuleren. Geen probleem, maar hij dacht dat hij klaar was met het betalen van de annuleringskosten en dat zijn aanbetaling weg zou zijn. Niet dus, aangezien ik had aangegeven dat we met zes man voor één appartement hadden betaald en dat dit dus zou veranderen. Daar had hij niet aangedacht of wat dan ook.
Nu kwam de aap uit de mouw. Na lang gesteggel over betaling kwam het er op neer dat hij zich niet aangesproken voelde om ons te vergoeden. Wij moeten per persoon ¤100,- bijleggen. Meneer voelde zich coulant door ¤20,- vroegboekkorting en ¤27,- administratiekosten per persoon te vergoeden. Daar was ik het dus absoluut niet mee eens, niet vanwege de kosten, vanwege het principe. Als iedereen zo makkelijk zou afzeggen zonder een gegronde reden, was het heel makkelijk. Maar de rest van mijn vrienden vonden een bijdrage van ¤55,- geen probleem en zeiden dat ik niet zo moest kankeren. Ik zei dat het gewoon pure oplichting was.
Als laatste troef zou ik vanavond met zijn ouders gaan praten, met zijn vader kon ik altijd wel goed overweg. Vandaag sms'te ik dan ook netjes dat ik vanavond graag zou langskomen voor een normaal gesprek. Dat kon niet, zijn ouders hadden er geen belang bij en ik kon zijn pa wel +/- 3 uur bellen. Zo gezegd zo gedaan. Wat blijkt, hij zei dat hij zich er niet mee wilde bemoeien, want we waren volwassen. Tegelijkertijd stak hij wel een belerend verhaal af over dat we vrienden waren en dat je dan moest geven en nemen. Tot ik zei "ja, tot op een zekere hoogte, maar dit is oplichting". Toen kreeg ik een grote mond dat ik niet moest interrupteren, waarna ik zei dat als hij bij dit standpunt bleef ik niets meer met hem of zijn familie te maken wilde hebben.
Praat Otis en consorten eens niet zo na.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh dan buk je, oh beschadigd. Oh je laat hem vallen, oh beschadigd.
Maar kijk, jij weet ook niet. Jij bent hebt een geitenschaamhaar op je kin weet je. Dan doe je sowieso niet mee dit dat.
Dat laatste is sowieso lastig met een bus.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat ik in mijn eentje stond. Maargoed, dat is hun keuze. Maar als zo een actie onder vriendschap wordt verstaan, zal ik wel niet sporen.
Met bruine glazen he?quote:
Mijn mama vindt me gewoon lief. Voor m'n examen. En ik krijg ook een Michael Kors horloge.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jouw moeder![]()
![]()
![]()
Sowieso, een zonnebril voor zoveel ekkies
Moraal van het verhaal: ga niet naar Lloret.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat een hondZoiets heb ik ook mee gemaakt in mijn vriendinnen groep toen we naar lloret gingen.
Pa en ma klinkt oud en ik ga hun namen niet posten.quote:
Wat dacht je van...quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pa en ma klinkt oud en ik ga hun namen niet posten.
Lloretquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: ga niet naar Lloret.
Je vergeet het belangrijkste gedeelte waarin je moet aanraden hem te vernederen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:28 schreef Bragi het volgende:
- Die pa had natuurlijk wel gelijk dat jullie het zelf hadden moeten oplossen.
- Verder, als die kerel een contract kan tekenen, kan er toch wel wat compensatiegeld vanaf voor jullie?
- Hij annuleert, dus hij betaalt maar lekker.
- Doet 'ie dat niet, zou ik 'm even lekker de huid vol schelden en 'm compleet vergeten.
eerst ff dit; Lloretquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:24 schreef WillFerrell het volgende:
Die pa had wat fatsoen in zijn donder moeten hebben en hem op de flikker moeten geven als een malle.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:28 schreef Bragi het volgende:
- Die pa had natuurlijk wel gelijk dat jullie het zelf hadden moeten oplossen.
Het zal mij een rotzorg zijn waar hij die ¤500 + annuleringskosten vandaan haaltquote:- Verder, als die kerel een contract kan tekenen, kan er toch wel wat compensatiegeld vanaf voor jullie?
quote:- Hij annuleert, dus hij betaalt maar lekker.
- Doet 'ie dat niet, zou ik 'm even lekker de huid vol schelden en 'm compleet vergeten.
Natuurlijk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Met bruine glazen he?
[..]
Mijn mama vindt me gewoon lief. Voor m'n examen. En ik krijg ook een Michael Kors horloge.![]()
![]()
Geef mij ook zo'n mamaquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Met bruine glazen he?
[..]
Mijn mama vindt me gewoon lief. Voor m'n examen. En ik krijg ook een Michael Kors horloge.![]()
![]()
Ik vind dat stom klinken. Ik zeg altijd papa en mama. Laat me.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat dacht je van...
"Mijn moeder" en "mijn vader"?
Het is maar een idee.
Vader en moeder.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pa en ma klinkt oud en ik ga hun namen niet posten.
oh, dan koop ik toch een nieuwe? Boeiequote:Op woensdag 2 juni 2010 16:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh dan buk je, oh beschadigd. Oh je laat hem vallen, oh beschadigd.
Maar kijk, jij weet ook niet. Jij bent hebt een geitenschaamhaar op je kin weet je. Dan doe je sowieso niet mee dit dat.
Wat vind je van pappi culo en mammi cula?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat dacht je van...
"Mijn moeder" en "mijn vader"?
Het is maar een idee.
Op de foto zijn ze allemaal lelijk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Natuurlijk.Maar deze vind ik ook wel mooi in het echt, op de foto zijn ze best lelijk.
Ah man in je tienerjaren moet je gewoon 1 keer naar Lloret of Salou geweest zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef wise het volgende:
[..]
eerst ff dit; LloretĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦ1
tweede, die gast moet gewoon zijn kosten betalen, dus eens met de klacht.
Ik ga ook mooi twee weken cultureel doen in NY en Washington hoor.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef wise het volgende:
[..]
Ben er gewoon hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:27 schreef WillFerrell het volgende:
Gvd, typ ik dat hele verhaal is wise foetsie.
Ik heb me vorig jaar nog prima vermaakt in Lloret hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef wise het volgende:
[..]
Oh dan koop je weer een nieuwe van 40 euro. Laat je hem like 3 keer vallen. Ben je ook 120 euro kwijt.:')quote:
Dat mag.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat vind je van pappi culo en mammi cula?
Zijn pa is ex-wout, dus die zal ook nog wel enige contacten hebben. Aan de andere kant, ik was gisteravond bereid om hem aan te geven voor oplichting. Dat zal hem mooi achtervolgen dan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef kurk_droog het volgende:
Mja die gast had gewoon alle extra kosten moeten vergoeden aangezien hij de oorzaak is van die extra kosten. Ik zou er uit principe denk ook een punt van maken tot op zekere hoogte. Maar niet met ouders bellen of zo, gewoon knokploeg sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |