Nee manquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:08 schreef wise het volgende:
[..]
toch geen pilotenbril/super grote bril he
Die hebben we ook.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, zo'n warmteshirt van de reclame.
Ik heb er 1 van een tankstation. Ergens diep in Amerika een keer gekochtquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb zowel een pilotenbril van Ray Ban als een gladde guidobril van Armani.
Jij weetquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
NG koopt alleen stylish, wat denk jij a mattie.
Ik weet het ook niet, ik googlde Dutch Dress. Azijnpisserquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je niet weet, moet je ook niet doen alsof.
Ik zoek een picca, maar ik kan deze niet vinden. Wats dat.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan is hij sowieso mooi, maar spiegelglazen zijn eckt altijd lelijk.
Mag ik je dan verven?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:14 schreef Allure_ het volgende:
Ik word Oranje gebodypaint als NL speelt.
waar de neuk gaat dit over?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:14 schreef WillFerrell het volgende:
Die kutmongool wenst niet te praten, zijn pa ook niet, dan kan ie wat mij betreft een partij schaatsen in zijn kankerhol steken. "Vriend" noemt zich dat dan. Oplichter noem ik dat.
Mensen die niet weten moeten niet lomp doen. Bragi weet wel wat ik bedoel dus Bragi mag doen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:12 schreef wise het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, ik googlde Dutch Dress. Azijnpisser
Die statistieken had ik nog niet bekekenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
zie jou ook bijna 1000 delen gebanned zijn
the hell....quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:14 schreef WillFerrell het volgende:
Die kutmongool wenst niet te praten, zijn pa ook niet, dan kan ie wat mij betreft een partij schaatsen in zijn kankerhol steken. "Vriend" noemt zich dat dan. Oplichter noem ik dat.
Te nieuw voor interwebz.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zoek een picca, maar ik kan deze niet vinden. Wats dat.
Zo'n gast naait er op het aller laatste moment uit en nu moet de vriendengroep kkveel geld betalen omdat overboeken naar andera dato enzo.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die niet weten moeten niet lomp doen. Bragi weet wel wat ik bedoel dus Bragi mag doen.
Je vergat het woordje "mij" in de laatste zin.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die niet weten moeten niet lomp doen. Bragi weet wel wat ik bedoel dus Bragi mag doen.
Onderhandelen jongenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Ewaaaaaaaaaa, kurk![]()
Hij is terug hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |