Haha.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Nog lekker op stage, luurtje?![]()
![]()
Gelukkig is mijn stage net afgelopen voor dit lekkere weer
Ja, bestquote:
toch geen pilotenbril/super grote bril hequote:Op woensdag 2 juni 2010 16:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, bestVandaag stageverslag en ondernemingsplan afgemaakt. Morgen presentatie van ondernemingsplan even maken en het verslag samenvoegen. En heb net een bril gekocht
![]()
Hoe is het met u?
Alles Gucci en Prada, je weet tock. Verder gisteren lekker gegeten en vandaag net klaar met werken. Straks meedoen aan een toernooi, als we de voorrondes overleven moeten we morgen weer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, bestVandaag stageverslag en ondernemingsplan afgemaakt. Morgen presentatie van ondernemingsplan even maken en het verslag samenvoegen. En heb net een bril gekocht
![]()
Hoe is het met u?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:08 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een Dutch Dress aan.
Ik heb zowel een pilotenbril van Ray Ban als een gladde guidobril van Armani.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:08 schreef wise het volgende:
[..]
toch geen pilotenbril/super grote bril he
NG koopt alleen stylish, wat denk jij a mattie.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:08 schreef wise het volgende:
[..]
toch geen pilotenbril/super grote bril he
Ik heb een Aviator gekregen van de week. Een eckte.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb zowel een pilotenbril van Ray Ban als een gladde guidobril van Armani.
das een dutch dress, dus niet gelijkquote:
Natuurlijk eckt, anders mag je dat niet eens zeggen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een Aviator gekregen van de week. Een eckte.
Als je niet weet, moet je ook niet doen alsof.quote:
Hij is supermooi. Een nieuwes versie.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Natuurlijk eckt, anders mag je dat niet eens zeggen.
Ik heb m'n broek nog aan omdat ik 'm alleen ging passen, maar wel zo ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:10 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Wel zoals die tweede mag ik hopen, wd?
Omg, nee.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:10 schreef Potloodvis het volgende:
Maar ik denk dat jij er zo'n hebt met spiegelglazen.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb m'n broek nog aan omdat ik 'm alleen ging passen, maar wel zo ja.
Nee, zo'n warmteshirt van de reclame.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:10 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Wel zoals die tweede (of eerste) mag ik hopen, wd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |