Met bruine glazen he?quote:
Mijn mama vindt me gewoon lief. Voor m'n examen. En ik krijg ook een Michael Kors horloge.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jouw moeder![]()
![]()
![]()
Sowieso, een zonnebril voor zoveel ekkies
Moraal van het verhaal: ga niet naar Lloret.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat een hondZoiets heb ik ook mee gemaakt in mijn vriendinnen groep toen we naar lloret gingen.
Pa en ma klinkt oud en ik ga hun namen niet posten.quote:
Wat dacht je van...quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pa en ma klinkt oud en ik ga hun namen niet posten.
Lloretquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: ga niet naar Lloret.
Je vergeet het belangrijkste gedeelte waarin je moet aanraden hem te vernederen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:28 schreef Bragi het volgende:
- Die pa had natuurlijk wel gelijk dat jullie het zelf hadden moeten oplossen.
- Verder, als die kerel een contract kan tekenen, kan er toch wel wat compensatiegeld vanaf voor jullie?
- Hij annuleert, dus hij betaalt maar lekker.
- Doet 'ie dat niet, zou ik 'm even lekker de huid vol schelden en 'm compleet vergeten.
eerst ff dit; Lloretquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:24 schreef WillFerrell het volgende:
We hebben een vakantie geboekt met vrienden, zes man. We zouden mooi naar Lloret gaan met het vliegtuig. Dit hebben we in januari geboekt, iedereen heeft zijn tijd gehad om wensen, data en andere zooi aan te geven. We kwamen dus gezamenlijk op dit uit.
Vorige week gaf er één iemand aan niet meer mee te gaan. Waarom? Hij is sporter en kon één of ander contract tekenen. Hierbij zaten enkele voorwaarden aan verbonden, waaronder een niet nader te noemen verplichting ten tijde dat we in Spanje zouden zitten. Dit was niet te verplaatsen, te annuleren voor hem dus hij moest de vakantie annuleren. Geen probleem, maar hij dacht dat hij klaar was met het betalen van de annuleringskosten en dat zijn aanbetaling weg zou zijn. Niet dus, aangezien ik had aangegeven dat we met zes man voor één appartement hadden betaald en dat dit dus zou veranderen. Daar had hij niet aangedacht of wat dan ook.
Nu kwam de aap uit de mouw. Na lang gesteggel over betaling kwam het er op neer dat hij zich niet aangesproken voelde om ons te vergoeden. Wij moeten per persoon ¤100,- bijleggen. Meneer voelde zich coulant door ¤20,- vroegboekkorting en ¤27,- administratiekosten per persoon te vergoeden. Daar was ik het dus absoluut niet mee eens, niet vanwege de kosten, vanwege het principe. Als iedereen zo makkelijk zou afzeggen zonder een gegronde reden, was het heel makkelijk. Maar de rest van mijn vrienden vonden een bijdrage van ¤55,- geen probleem en zeiden dat ik niet zo moest kankeren. Ik zei dat het gewoon pure oplichting was.
Als laatste troef zou ik vanavond met zijn ouders gaan praten, met zijn vader kon ik altijd wel goed overweg. Vandaag sms'te ik dan ook netjes dat ik vanavond graag zou langskomen voor een normaal gesprek. Dat kon niet, zijn ouders hadden er geen belang bij en ik kon zijn pa wel +/- 3 uur bellen. Zo gezegd zo gedaan. Wat blijkt, hij zei dat hij zich er niet mee wilde bemoeien, want we waren volwassen. Tegelijkertijd stak hij wel een belerend verhaal af over dat we vrienden waren en dat je dan moest geven en nemen. Tot ik zei "ja, tot op een zekere hoogte, maar dit is oplichting". Toen kreeg ik een grote mond dat ik niet moest interrupteren, waarna ik zei dat als hij bij dit standpunt bleef ik niets meer met hem of zijn familie te maken wilde hebben.
Die pa had wat fatsoen in zijn donder moeten hebben en hem op de flikker moeten geven als een malle.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:28 schreef Bragi het volgende:
- Die pa had natuurlijk wel gelijk dat jullie het zelf hadden moeten oplossen.
Het zal mij een rotzorg zijn waar hij die ¤500 + annuleringskosten vandaan haaltquote:- Verder, als die kerel een contract kan tekenen, kan er toch wel wat compensatiegeld vanaf voor jullie?
quote:- Hij annuleert, dus hij betaalt maar lekker.
- Doet 'ie dat niet, zou ik 'm even lekker de huid vol schelden en 'm compleet vergeten.
Natuurlijk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Met bruine glazen he?
[..]
Mijn mama vindt me gewoon lief. Voor m'n examen. En ik krijg ook een Michael Kors horloge.![]()
![]()
Geef mij ook zo'n mamaquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Met bruine glazen he?
[..]
Mijn mama vindt me gewoon lief. Voor m'n examen. En ik krijg ook een Michael Kors horloge.![]()
![]()
Ik vind dat stom klinken. Ik zeg altijd papa en mama. Laat me.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat dacht je van...
"Mijn moeder" en "mijn vader"?
Het is maar een idee.
Vader en moeder.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pa en ma klinkt oud en ik ga hun namen niet posten.
oh, dan koop ik toch een nieuwe? Boeiequote:Op woensdag 2 juni 2010 16:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh dan buk je, oh beschadigd. Oh je laat hem vallen, oh beschadigd.
Maar kijk, jij weet ook niet. Jij bent hebt een geitenschaamhaar op je kin weet je. Dan doe je sowieso niet mee dit dat.
Wat vind je van pappi culo en mammi cula?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat dacht je van...
"Mijn moeder" en "mijn vader"?
Het is maar een idee.
Op de foto zijn ze allemaal lelijk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Natuurlijk.Maar deze vind ik ook wel mooi in het echt, op de foto zijn ze best lelijk.
Ah man in je tienerjaren moet je gewoon 1 keer naar Lloret of Salou geweest zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef wise het volgende:
[..]
eerst ff dit; LloretĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦ1
tweede, die gast moet gewoon zijn kosten betalen, dus eens met de klacht.
Ik ga ook mooi twee weken cultureel doen in NY en Washington hoor.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef wise het volgende:
[..]
Ben er gewoon hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:27 schreef WillFerrell het volgende:
Gvd, typ ik dat hele verhaal is wise foetsie.
Ik heb me vorig jaar nog prima vermaakt in Lloret hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef wise het volgende:
[..]
Oh dan koop je weer een nieuwe van 40 euro. Laat je hem like 3 keer vallen. Ben je ook 120 euro kwijt.:')quote:
Dat mag.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat vind je van pappi culo en mammi cula?
Zijn pa is ex-wout, dus die zal ook nog wel enige contacten hebben. Aan de andere kant, ik was gisteravond bereid om hem aan te geven voor oplichting. Dat zal hem mooi achtervolgen dan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef kurk_droog het volgende:
Mja die gast had gewoon alle extra kosten moeten vergoeden aangezien hij de oorzaak is van die extra kosten. Ik zou er uit principe denk ook een punt van maken tot op zekere hoogte. Maar niet met ouders bellen of zo, gewoon knokploeg sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |