Alles is beter dan negervlees.quote:
ja mooie billen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind het wel moeilijk hoor, of die heerlijke sappige steak. Of de billen van Chai.
Moeilijk moeilijk moeilijk.
Die kont.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga bij houden hoe vaak jij het over die kont van Chai hebt. Dit is één.
Hoeveel konten heeft ze, denk je?quote:
Je keek per ongeluk 100 minuten Lost?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:10 schreef Crack_ het volgende:
Oh Bragi, ik had perongeluk de laatste aflevering van Lost gekeken en ondanks dat ik echt maar 20? afleveringen van heel lost heb gevolgd vond ik het best wel een leuk einde. En beetje zielig
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2010 15:13:57 ]
Ik wilde criminal intent kijken, maar dat kwam niet door Lost. En ik dacht dat Lost gewoon zo afgelopen zou zijn en dat dan criminal zou beginnen, dus keek ik even. Maarja, toen keek ik 10 minuten en besefte ik dat het niet meer kwam en zat ik al helemaal in het verhaalquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je keek per ongeluk 100 minuten Lost?
En ja, het was ook mooi en zielig.
ik hoef niet per se te werken om op vakantie te kunnen gaan,quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat dan? Niet werken en geen vakantie?Ik zou sterven als ik in zomer niet naar buitenland ga.
Die zeeDie sfeer
italie
![]()
DOE EENS SPOILER MOTHERFUCKquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:11 schreef Mozy het volgende:
Het einde van Lost ik echt spacend.
Ja, euh, lees de recaps maar terug. Geen zin om het uit te leggen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:11 schreef Mozy het volgende:
Dus Jack is eigenlijk misschien al veel eerder doodgegaan dan iemand anders. Maar zijn ziel zat in een andere dimensie?
Ik weet al niet meer wie Jack is, die ene die het licht weer uit ging doen ofzo?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:11 schreef Mozy het volgende:
Dus Jack is eigenlijk misschien al veel eerder doodgegaan dan iemand anders. Maar zijn ziel zat in een andere dimensie?
Ja niet iedereen is rijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:12 schreef wise het volgende:
[..]
ik hoef niet per se te werken om op vakantie te kunnen gaan,
Daarbij, italieNog steeds een keer heen.
Ik ga het wel kijken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, euh, lees de recaps maar terug. Geen zin om het uit te leggen.Maar het is wel ongeveer zo, ja.
Welke route word Eurotrip '10?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja niet iedereen is rijk
Mijn budget nu is 800 dus er moet nog 1000 bij
quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja niet iedereen is rijk
Mijn budget nu is 800 dus er moet nog 1000 bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |