Maar hoe kun je vlees nou niet lekker vinden?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou omdat ik als niet-vegetariër wordt geacht heel veel vlees tot mij te nemen. En dat wil ik niet, maar ik mocht niet zo'n halve vegetariër worden van mijn ouders dus eet het maar helemaal niet meer.
Chiiiiiiilll.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Deze week is week 5 , 6 , 7 ,8 is tentamenweek maar ik geen toetsen, 9 is project inleveren en 10 is cijfers terug.
Maar die laatste 2 ga ik alleen project inleveren en cijfers ophalen laat ik wel doen want moet hele maand juli werken voor vakantie.. Dus 3 weken echt les nog
Ja maar ik heb problemenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter verzet je vandaag veel werk, het weer wordt dit weekend toch nog mooier.
Gewoon. Ik vind groenten veel lekkerder, dus ik eet ook bijna nooit vleesvervangers, maar gewoon alleen groenten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar hoe kun je vlees nou niet lekker vinden?WHAT'S WRONG WITH YOU?!
Hater.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zit op school en als ik thuis ben ga ik paardrijden.
Tering, Mozy. Dat je met Chai kon/kan leven.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon. Ik vind groenten veel lekkerder, dus ik eet ook bijna nooit vleesvervangers, maar gewoon alleen groenten.Verder eet ik wel walnoten en fruit.
Mijn voordeeluren abbo staat op mijn ov chip, en die was kapot. Dus moest ik een duplicaat aanvragen.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:04 schreef Crack_ het volgende:
Maar die vega meisjes zijn wel echt altijd on.
werken voor je vakantiequote:
Ik BBQ lekker met mijn vrienden, en zij gaat maar lekker met haar vegavriendinnen iets anders doen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tering, Mozy. Dat je met Chai kon/kan leven.
Nofi, Chai.
..quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik BBQ lekker met mijn vrienden, en zij gaat maar lekker met haar vegavriendinnen iets anders doen.
Wat dan? Niet werken en geen vakantie?quote:
Ik vind het wel moeilijk hoor, of die heerlijke sappige steak. Of de billen van Chai.quote:
Ik ga bij houden hoe vaak jij het over die kont van Chai hebt. Dit is één.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind het wel moeilijk hoor, of die heerlijke sappige steak. Of de billen van Chai.
Moeilijk moeilijk moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |